کاربرد بلبرینگ c3

بلبرینگ c3 یا به عبارتی دور بالا از دسته محصولات پر فروش در سطح کشور است. تنوع بلبرینگ های c3 و کاربرد های زیاد آن، این امکان را به ما می دهد تا از آن در محیط های متنوعی به نحوه درست استفاده کنیم. در هر محیطی که می خواهیم در آن از بلبرینگ مورد نظر خود استفاده کنیم یک پارامتر به نام سرعت چرخش بلبرینگ وجود دارد که باید به آن توجه کرد. بلبرینگ های دور بالا یا به عبارتی c3 برای محیط هایی استفاده می شود که دور موتور بالا تر از 3000rpm می باشد.
در این مقاله ما شما را با کاربرد بلبرینگ c3 و نحوه عملکرد آن در محیط های مختلف آشنا می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بلبرینگ های دور بالا می توانید با دانشنامه بلبرینگ همراه باشید.

کاربرد بلبرینگ c3 چیست؟

همانطور که ذکر شد بلبرینگ های سری c3 در دسته محصولاتی قرار دارند که دور بالاتری را می توانند نسبت به بلبرینگ های دیگر تحمل کنند.برای مثال اگر در محیطی که در آن نیاز به بلبرینگ با سرعت چرخش بالا دارد از بلبرینگ های معمولی استفاده کنیم، در طی مدت زمان کوتاهی این بلبرینگ ها در اثر حرارت فرسوده شده و خرابی های زیادی را به بار می آورند.بلبرینگ های سری C3 با تلرانس بالاتر یا به عبارتی لقی بلبرینگ بالاتر این امکان را به ما دهند تا سرعت چرخش بلبرینگ بالاتری را تجربه کنیم و دچار ضرر و زیان نشویم.

کاربرد بلبرینگ c3

کاربرد بلبرینگ c3 در صنایع چیست؟

بلبرینگ های دور بالا در صنایع مختلفی قابل استفاده اند که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد
بلبرینگ های دور بالا در وسایل برقی روزمره از جمله ماشین لباسشویی، جاروبرقی و.. اشاره کرد. اما کاربرد اصلی آن ها در صنایع خاص می باشد. صنعت پتروشیمی، نفت و گاز، دستگاه های تراش و.. از دسته صنایعی هستند که کاربرد دستگاه های آن ها وابسته به بلبرینگ های دور بالا می باشد.

قیمت بلبرینگ c3

بلبرینگ های C3 در جدول فروش در صدر قرار داشته و متقاضی های زیادی دارد. اما چه مواردی در قیمت بلبرینگ های دور بالا تاثیر دارد؟
برای اینکه بلبرینگی با سرعت چرخش بالا داشته باشیم بایستی متریالی استفاده کنیم که در مرحله اول سبک باشد و در مرحله دوم در مقابل حرارت مقاوم باشد. متریالی با چنین ویژگی هایی به نسبت متریال های دیگر قیمت بالاتری دارد و در نتیجه بلبرینگ دور بالا مورد نظر ما قیمت بالاتری دارد. اما باید توجه کرد که دوام و مقاومت این بلبرینگ ها در سطح بالایی قرار دارد و شما با خرید بلبرینگ های c3 از هزینه های تعمیر و خرید دوباره جلوگیری می کنید.
شرکت سازنده بلبرینگ های c3 در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است. برند های معروف و یا کارخانه های بزرگ، این امکان را به ما می دهند که خریدی بدون دردسر و پشیمانی را تجربه کنیم. حائز اهمیت است که این شرکت های بزرگ از متریال های درجه یک استفاده می کنند که در قیمت بسیار تاثیر گذار است.

کاربرد بلبرینگ c3

برند هایی که بلبرینگ c3 دارند؟

برند برتری که بلبرینگ های c3 را تولید می کند برند skf است.
برند skf برای اولین بار توسط آقای وینکوئیست در سال 1907 به ثبت رسانده شد.
استفاده از متریال های درجه 1 و تولید انبوه این امکان را به این شرکت داد که در سطح بالایی از خرید فروش قرار بگیرد. رضایت مشتریان در طی سال های آتی و خدمات پس از فروش همگی در پر فروش بودن برند skf تاثیر گذار است. یکی از محصولات این شرکت بلبرینگ های دور بالا می باشد که بزرگ ترین صنعت ها برای استفاده از بلبرینگ های c3 از این برند استفاده می کنند.
برند های nachi، ntn، koyoو.. از جمله برند های دیگر هستند که بلبرینگ های دور بالا را تولید کرده و در سطح کشور ها پخش می کنند.
دانشنامه بلبرینگ عرضه کننده تمامی برینگ های مورد استفاده در کشور می باشد.بلبرینگ c3 با برند های مطمئن از جمله skf که در دانشنامه بلبرینگ موجود هستند. شما دوستان عزیز می توانید برای مشاهده قیمت، مشخصات و خرید بلبرینگ های c3 با دانشنامه بلبرینگ همراه باشید.

 

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000