پاک چوب |  هایگلاس و ام دی اف پاک چوب در فروشگاه ایجوب

پاک چوب یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید انواع ورق ام‌ دی ‌اف در ایران به شمار می‌رود که محصولات خود را با کیفیتی در حد استانداردهای جهانی ارائه می‌دهد. این گروه فعالیت خود را با تاسیس کارخانه‌ای در خوزستان در سال 1374 آغاز کرد. سپس این کارخانه در سال 1391 خط تولید هایگلاس خود را به صورت دستی و با میزان تولید 500000 شیت در سال راه‌اندازی کرد. البته این شرکت به تجهیز خط تولید خود به ماشین‌آلات پیشرفته و مدرن موفق شد که ظرفیت تولید خود را در سال 1395 به یک میلیون شیت در سال برساند. هایگلاس و ام دی اف پاک چوب در فروشگاه ورق ام دی اف ایچوب با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می رسد. این گروه تولیدی همواره در تلاش است که ضمن کسب جایگاه مناسب در بازارهای داخلی و خارجی جدیدترین محصولات را به مشتریان خود عرضه کند. لذا این شرکت هر ساله محصولات تازه‌ای را در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع روانه بازار می‌نماید. در ادامه این مطلب از دانشنامه بلبرینگ با این برند موفق ایرانی و ویژگی‌های محصولات آن بیشتر آشنا می‌شوید.

پاک چوب |  هایگلاس و ام دی اف پاک چوب در فروشگاه ایجوب

پاک چوب

در حال حاضر برند پاک‌ چوب توانایی تولید ورق‌های ام ‌دی‌ اف و هایگلاس را در بیش از 150 رنگ و طرح متنوع دارد. تمام محصولات تولید شده توسط این برند تحت لیسانس Friz گروه هومک آلمان به شما مشتریان گرامی عرضه می‌شوند. این شرکت در ابتدای فعالیت خود تنها به تولید کابینت‌های فلزی با پنج نوع روکش ام ‌دی ‌اف می‌پرداخت. اما گروه صنعتی پاک چوب پس از مدتی به دلیل افزایش تقاضا از سوی بازار و پیشرفته کردن ماشین‌آلات خط تولید خود، حجم تولیداتش را افزایش داد. اکنون محصولات این برند به شرح زیر است:

  • کاغذهای ملامینه.
  • ورق‌های ام‌ دی‌ اف و نئوپان ملامینه.
  • رویه درب HDF با روکش HPL.
  • ورق‌های ام ‌دی ‌اف با روکش PVC و هایگلاس.
  • صفحات کابینت با لبه‌های دو طرف گرد یا یک طرف گرد.

روکش ملامینه که محصول اصلی این برند محسوب می‌شود، از پراستفاده‌ترین نوع روکش برای ورق‌ها و سطوح چوبی است. چرا که این نوع روکش‌ها که از کاغذهای مخصوص آغشته به چسب ملامین فرمالدئید بدست می‌آید، برای چسبیده شدن روی تخته‌های چوبی به چسب‌زنی مجدد نیاز ندارد. در واقع برای چسباندن روکش ملامینه روی تخته از دو روش پرس طبقه‌ای باستیل کوتاه یا روکش‌زنی پیوسته استفاده می‌گردد.

هایگلاس و ام دی اف پاک چوب

انواع هایگلاس گروه صنعتی پاک چوب از درجه یک‌ترین تولیدات این برند محسوب می‌شوند که به طور کلی در 6 گروه به مشتریان عرضه می‌شوند:

  • گروه A: دارای طرح ساده.
  • گروه B: دارای طرح چوب.
  • گروه C: دارای طرح متالیک.
  • گروه D: هولوگرام.
  • گروه E: سوپر مات.
  • گروه F: دارای طرح و پترن خاص.

ابعاد ورق‌های هایگلاس پاک‌ چوب که به نام سوپر هایگلاس معروف هستند، برابر با 122*280 سانتی‌متر است. این در حالی است که این محصولات ضخامت‌های مختلف و برابر با 8، 16 و 25 سانتی‌متر دارند.  همچنین قرار دادن دو لایه روکش سلفونی روی پالت‌های محصولات این شرکت به همراه درج هولوگرام امنیتی روی آن‌ها نشان‌دهنده اصل بودن و کیفیت بالای محصول خریداری شده است. ورق‌های ام‌دی‌اف پاک‌چوب مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت و خط و خش دارند که این ویژگی‌ها باعث افزایش دوام و ماندگاری آن‌ها می‌شود. همچنین این محصولات به دلیل داشتن روکش ملامینه نسبت به ام ‌دی ‌اف‌های ساده، استحکام و مقاومت بیشتری دارند.

MDF با روکش ملامینه تولید شده توسط کارخانه پاک‌چوب بسیار پرطرفدار است و در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به دلیل خاصیت‌های متعدد خود در ساخت میزهای LCD، میز آرایش، مبلمان اداری یا خانگی، در و اسکلت کابینت، سرویس اتاق خواب و بسیاری موارد دیگر به کار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • هماهنگی کامل رنگ لبه‌های اتصال یافته با رنگ سطح رویه کار.
  • قیمت مناسب.
  • تنوع زیاد در طرح و رنگ.
  • پرکاربردترین نوع روکش در بازار ام‌دی‌اف ایران.

هایگلاس و ام دی اف پاک چوب

ام دی اف پاک چوب در ایچوب

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت ورق‌ ام ‌دی‌ اف سفید و سایر رنگ های و طرح‌های مختلف هایگلاس و ام ‌دی ‌اف پاک‌ چوب به وب‌سایت ایچوب مراجعه کنید. ایچوب یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش انواع محصولات بهترین برندهای ایرانی و خارجی همانند گروه صنعتی پاک چوب است. بدین ترتیب این مجموعه موفق شده است که با کوتاه کردن دست واسطه‌ها انواع ورق‌های ام‌ دی ‌اف را با نزدیک‌ترین قیمت به قیمت درب کارخانه به دست شما مشتریان گرامی برساند.

همچنین برای آگاهی از قیمت ورق‌های ام ‌دی ‌اف مختلف شامل طرح چوب، ساده، برجسته و طرح‌دار تنها کافی است که با همکاران ما تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما هستند و در صورت تمایل، سفارش خریدتان را ثبت کرده و در اولین فرصت آن را ارسال می کنند.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000