بلبرینگ skf ساخت کجاست

کمپانی بلبرینگ skf  کیست؟ اگر شما هم با سوال بلبرینگ skf ساخت کجاست وارد این صفحه شده اید با ما همراه باشید. دفتر مرکزی کمپانی بلبرینگ skf در شهر گوتبورگ کشور سوئد واقع شده. این شرکت در زمینه تولید و فناوری بلبرینگ یکی از پیش قراولان این حوزه به حساب می آید. موسس این شرکت در سال 1905 بلبرینگ اتوماتیک دو ردیفه را اختراع کرد و پس از آن در سال 1907 کمپانی بلبرینگ سازی اس کی اف را تاسیس نمود. او که در آن زمان یک جوان سی و چند ساله بود، مسئول تعمیر و نگهداری بلبرینگ در شرکت Gamlestadens Fabriker بود. وی از عملکرد بلبرینگ های مورد استفاده در آن زمان که از کشور آلمان وارد می شدند رضایت نداشت. چرا که در صورتی که محورهای دراز ماشین آلات آن کارخانه به مقدار کمی غیر هم تراز می شدند، موجب گرما دیدن بیش از حد بلبرینگ ها و شکستن آن ها می شد. از این رو موسس این شرکت با ارائه بلبرینگ های خود تراز دو ردیفه که مشکل بالا را نداشتند، به موفقیتی بزرگ دست یافت و این امر زمینه ساز تاسیس شرکت skf توسط وی گردید. ما در دانشنامه بلبرینگ به عنوان نماینده اصلی برند SKF در ایران، تمام محصولات و خدمات شرکت اس کا اف را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات بلبرینگ SKF با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کمپانی بلبرینگ skf اس کا اف ساخت کجاست

پس جواب سوال بلبرینگ skf ساخت کجاست را گرفتیم، سوئد.  اما این کمپانی تنها در سوئد به تولید این برند نمی پردازد بلکه کمپانی اس کی اف یکی از بزرگ ترین کمپانی ها در کشور سوئد و حتی در سطح جهان است. همانطور که عنوان شد دفتر مرکزی اس کی اف در شهر گوتبورگ سوئد واقع شده است. با این حال این کمپانی دارای ده ها شعبه در اقصی نقاط جهان است. کارخانه های اصلی اس کی اف عبارتند از:

  • کارخانه کشور سوئد که به طور عمده در تولید بلبرینگ خود تنظیم فعالیت دارد.
  • کارخانه کشور آلمان که عمدتا رولر برینگ های مخروطی و استوانه ای را تولید می کند.
  • کارخانه کشور فرانسه که به طور عمده بلبرینگ های دارای شیار عمیق را تولید می کند.
  • کارخانه کشور ایتالیا که بر تولید بلبرینگ های تماسی زاویه ای با دقت بالا و ساچمه های کوچک دارای شیار عمیق تمرکز دارد.
  • کارخانه کشور اندونزی که غالبا ساچمه های تماسی را تولید می کند.
  • کارخانه کشور بریتانیا که بلبرینگ های خود تراز در اندازه های کوچک را تولید می کند.

به دلیل این که امکان خرید مستقیم از سایت SKF برای ایرانیان وجود ندارد شما خریداران محترم می توانید برای خرید محصولات این برند به نمایندگی های معتبر این برند در ایران مراجعه کنید. دانشنامه بلبرینگ یکی از نمایندگان معتبر فروش انواع بیرینگ skf در ایران است.

بلبرینگ اس کا اف ساخت کجاست

واردکننده بلبرینگ skf

گروه صنعتی دانشنامه بلبرینگ واردکننده رسمی انواع بلبرینگ و رولبرینگ skf و آماده ارائه کلیه خدمات پشتیبانی و پس از فروش این محصولات به مشتریان عزیز است.

این شرکت در بیش از 130 کشور فعالیت و بیش از 500 میلیون بلبرینگ را به طور سالیانه تولید می کند. این شرکت در حال حاضر دارای 200 شعبه، 80 کارخانه تولید، 41000 کارمند و 8000 مامور فروش و توزیع کننده در سراسر جهان است. کمپانی اس کا اف همچنین در تولید و فروش یاتاقان های فولادی و سایر محصولات فولادی خاص با کیفیت بالا فعالیت دارد.
علاوه بر این گروه صنعتی اس کا اف به طور مداوم بر روی تحقیق و توسعه صنعت بلبرینگ سازی تمرکز دارد، طوری که به طور میانگین هر دو روز، دو ثبت اختراع را از خود بر جای می گذارد.
گروه اس کی اف همچنین به عنوان نخستین کمپانی بلبرینگ سازی شناخته می شود که گواهینامه محیط زیستی ISO 14001 را با موفقیت کسب کرده است. این گواهینامه بیش از 60 واحد تولیدی را در 17 کشور تحت پوشش خود قرار می دهد.

دانشنامه بلبرینگ، نمایندگی رسمی محصولات skf، آماده ارائه خدمات و پشتیبانی محصولات این شرکت به شما عزیزان است. شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت بلبرینگ skf و خرید آن ها به صفحه لیست قیمت بلبرینگ skf مراجعه فرمائید.

دیدگاه‌ها  
0
0
# بهادر 1400-10-19 11:49
سلام بلبرینگ skf مگه ژاپنی نیست؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# ادمین دانشنامه بلبرینگ 1400-10-19 11:57
به نقل از بهادر:
سلام بلبرینگ skf مگه ژاپنی نیست؟؟؟

سلام جناب آقای بهادرخان عزیز. کارخانه اصلی تولید محصولات skf در سوئد واقع شده است اما این کارخانه در کشورهای دیگر از جمله ژاپن، آلمان، فرانسه، دانمارک، فنلاند، سوییس، بلژیک، آرژانتین، اتریش، استرالیا، آمریکا و ایتالیا نیز اقدام به راه اندازی کارخانه تولید انواع بلبرینگ نموده است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# علیرضا تجدد 1400-10-19 11:51
سلام وقت بخیر بلبرینگ اس کا اف دقیقا ساخت کدام کشوره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# ادمین دانشنامه بلبرینگ 1400-10-19 11:59
به نقل از علیرضا تجدد:
سلام وقت بخیر بلبرینگ اس کا اف دقیقا ساخت کدام کشوره؟

سلام جناب آقای تجدد عزیز. skf در کشورهای مختلف از جمله سوئد، ژاپن، آلمان، فرانسه، دانمارک، فنلاند، سوییس، بلژیک، آرژانتین، اتریش، استرالیا، آمریکا و ایتالیا کارخانجات تولید انواع بلبرینگ احداث نموده که محصولات تمامی این کارخانه ها به سراسر دنیا صادر می شود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000