بهترین مارک بلبرینگ در ایران

شرکت های مختلفی در زمینه ساخت و عرضه انواع برینگ فعالیت می کنند. این شرکت ها هرکدام استانداردها و کیفیت های مختلفی دارند که توجه به آن در هنگام تصمیم برای خرید ضروری است. با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین مارک های بلبرینگ در ایران را به شما معرفی کنیم. بلبرینگ NSK یکی از مارک های بلبرینگ در بازار است که از محبوب ترین برندها در زمینه عرضه انواع بیرینگ است. اما بلبرینگ nsk ساخت کجاست؟ برای کسب اطلاعات در این زمینه با دانشنامه بلبرینگ همراه باشید.

چرا انتخاب بهترین بلبرینگ مهم است؟

انتخاب درست بلبرینگ امروزه برای صنایع مختلف نقشی حیاتی دارد. استفاده از مارک های بی کیفیت می تواند خطرات بعضا جبران ناپذیری را برای شما و مشتریان تان به وجود بیاورد. از طرفی استفاده از برندهای معتبر و نام آشنا از هدر رفت انرژی و سرمایه شما هم جلوگیری می کند. شما عزیزان می توانید برای تهیه بهترین مارک انواع بلبرینگ کف گرد، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ خود تنظیم و ... به فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ مراجعه نمایید.

چرا انتخاب بهترین بلبرینگ مهم است؟

بهترین مارک های بلبرینگ در ایران

  • بلبرینگ SKF
    کمپانی skf که یک کمپانی سوئدی است، یکی از پیشگامان عرصه تولید بلبرینگ و رولر برینگ محسوب می شود و امروزه دارای شعب متعددی در اقصی نقاط جهان است. از ویژگی های بارز بلبرینگ های برند skf می توان به طول عمر بالا و کیفیت بی نظیر آن اشاره کرد. جهت اطلاع از لیست قیمت بلبرینگ skf اصل به صفحه مربوطه مراجعه فرمائید.
  • بلبرینگ ناچی
    شرکت ناچی که نخستین بار در سال 1928 میلادی در ژاپن تاسیس شد، تولید کننده انواع بلبرینگ های شعاعی، محوری و مخروطی است. بلبرینگ های ناچی از فلزات بسیار مرغوبی ساخته شده اند. در نتیجه طول و عمر و دقت بالایی دارند. قطعات تولید شده اخیر شرکت ناچی عملکردی عالی از خود نشان می دهند.
  • بلبرینگ ntn
    شرکت بلبرینگ سازی ntn که در سال 1918 در ژاپن تاسیس شد، نخستین شرکت تولید کننده بلبرینگ ژاپنی محسوب میشود که به تدریج بازار فروش خود را به کشورهای متعدد جهان گسترش داد. این شرکت انواع استانداردها را دریافت کرده که این موضع تضمین کننده کیفیت بسیار بالای بلبرینگ های ntn است. یکی از مصارف عمده این بلبرینگ بر روی ماشین آلات سنگین معدنکاری و کشاورزی است.
  • بلبرینگ koyo
    شرکت ژاپنی کویو تولید کننده انواع بلبرینگ و رولر برینگ برای مصارف گوناگون است. تولیدات شرکت کویو علاوه بر برخورداری از کیفیت عالی دارای قیمت مناسبی نیز هستند.
  • بلبرینگ nsk
    شرکت بلبرینگ سازی nsk نیز در ژاپن واقع است و بازار تولید بلبرینگ آن در سراسر جهان گسترده است. بلبرینگ های nsk مانند برندهای ژاپنی دیگر دارای کیفیتی فوق العاده هستند و قیمت خوبی دارند.
  • بلبرینگ kyk
    بلبرینگ های kyk بنا بر نیاز بازار با کیفیتی عالی تولید می شوند و در محیط های ایزوله به منظور حصول اطمینان از کم بودن سر و صدا و لرزش در آن ها مورد آزمایش قرار می گیرند. در نتیجه به کار گیری استانداردهای ژاپنی، کیفیت آن ها را بسیار بالا می برد.
  • بلبرینگ TIMKEN
    بلبرینگ تیمکن، یک بلبرینگ آمریکایی بوده و دارای کیفیت و دوامی فوق العاده است. شرکت تیمکن امروزه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز اقدام به تولید بلبرینگ های اصل نموده است. شاخص ترین محصول شرکت تیمکن رولر برینگ مخروطی آن است.
  • بلبرینگ FAG
    شرکت فاگ که در کشور آلمان واقع بوده و دارای قدمتی بیش از صد سال می باشد، طیف گسترده ای از بلبرینگ ها و رولبرینگ ها را در خطوط تولیدی تمام اتوماتیک تولید می کند. بلبرینگ های تولید شده توسط فاگ دارای بالاترین استانداردهای کیفی هستند.
  • بلبرینگ snr
    بلبرینگ snr که ساخت کشور فرانسه است، امروزه توانسته تا جای خود را در بازار بلبرینگ جهان به خوبی پیدا کند. اغلب بلبرینگ های snr فولادی هستند و انواع مختلفی چون بلبرینگ شیار عمیق، بلبرینگ خود تراز و غیره را شامل می شوند.
  • بلبرینگ GMB
    این بلبرینگ که ساخت کشور کره جنوبی است که استفاده بسیاری در خودرو سازی دارد و قادر است تا به خوبی بارهای محوری و شعاعی را تحمل کند.
  • بلبرینگ RKB
    این شرکت گروهی باتجربه و دانش بسیار بالا در امر تولید انواع بلبرینگ است. rkb امروزه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز فعالیت دارد.
  • بلبرینگ hiwin
    شرکت hiwin که در تایوان واقع شده در سال 1989 تاسیس شد. شرکت hiwin امروزه تولید کننده انواع بلبرینگ های مخصوص ماشین آلات بوده و در حدود 34 کشور جهان فعالیت دارد.
  • بلبرینگ thk
    فناوری و ایده های خاص شرکت thk، امروزه این شرکت را در توسعه مکانیزم حرکت خطی به عنوان پیشگام به جهانیان شناسانده است. همچنین این شرکت تولید کننده انواع بلبرینگ برای مصارف گوناگون است.

دانشنامه بلبرینگ عرضه کننده بهترین بلبرینگ در تهران و سایر شهرهای ایران از برندهای معتبر و خوشنام است.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000