امروزه بلبرینگ ها در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود و بلبرینگ دور بالا یکی از آن هاست. این محصول در دسته های بلبرینگ خود تنظیم و بلبرینگ شیار عمیق قرار داده می شود که با شرایطی خاص مورد استفاده قرار می گیرند این بلبرینگ ها می توانند از بند محدودیت سرعت رها شوند و در دور بالا هم کار کنند.
بلبرینگ های دور بالا می توانند با سرعت بسیار زیادی کار کنند ولی باید دقت داشته باشیم که این قطعات باید با دقت بسیار بالایی مورد استفاده قرار گیرند چرا که وجود اصطکاک در حرکت این دسته از بلبرینگ ها باعث می شود که محصول حرارت ایجاد کرده و همین امر در طولانی مدت می تواند باعث بروز خرابی در بلبرینگ دور بالا شود. از این روی بهتر است که از بلبرینگ به صورت غیر دائم استفاده داشته باشیم و یا روانکاری بلبرینگ را جدی بگیریم تا میزان حرارت ایجاد شده کاهش پیدا کند.

محدوده سرعت بلبرینگ دور بالا

زمانی که می خواهیم بلبرینگ دور بالا بخریم، یکی از مهم ترین مشخصه هایی که باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشیم، محدوده سرعتی است که برای آن در نظر گرفته شده است. در واقع این محدوده به ما می گوید بلبرینگ در چه سرعتی می تواند بدون محدودیت کار کرده و بحران حرارتی را ایجاد نخواهد کرد. پارامترهای مختلفی بر محدوده سرعت تاثیر دارند و از این روی شرکت های سازنده بلبرینگ نسبت به ارائه جدول مشخصات اقدام کرده اند که نشان می دهد با هر نوع از روان کننده مانند گریس یا روغن، محدوده سرعت بلبرینگ دور بالا چقدر خواهد بود.
نباید از یاد ببریم که کاسه نمد یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر کارکرد بلبرینگ دور بالا می باشد و در صورتی که بلبرینگ از کاسه نمد استفاده می کند (کاسه نمد لاستیکی یا فلزی) شرایط مختلفی را برای کارکرد داشته و از این روی باید به این مسئله دقت بسیار زیادی داشته باشیم. در صورتی که قصد خرید بلبرینگ دور بالا را داشته باشید، حتما باید به این مسائل توجه داشته باشید. برای تهیه انواع رولبرینگ و بلبرینگ به فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ مراجعه نمایید.


 

شرایط ایده آل برای بلبرینگ دور بالا

فراهم کردن شرایط مورد نیاز برای بلبرینگ دور بالا دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و بر این اساس باید از محصول استفاده داشته باشید. در واقع تمامی شرایط استفاده از بلبرینگ دور بالا در جدول مشخصات بیان شده است و همچنین باید در نظر داشته باشید که خرید قطعات اصلی یکی از مهم ترین شرایط استفاده از این محصول به شمار می رود. همچنین به جنس و نوع قفسه بلبرینگ باید دقت داشته باشیم و درصد خطای بلبرینگ را نیز باید به صورت صحیح انتخاب کنیم و از این محصول استفاده کنیم. در کنار تمامی این شرایط نباید از یاد ببریم که روانکاری صحیح بلبرینگ از دیگر مواردی است که باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشیم تا محصول بتواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

کلام آخر

بلبرینگ دور بالا را می توان یکی از مهم ترین نیازها در صنعت دانست که امروزه در بازار عرضه شده است و شما می توانید آن را در مدل های مختلفی مشاهده و خریداری کنید. در نظر داشته باشید که خرید قطعات اصلی دارای اهمیت بسیار زیادی در عملکرد صحیح خودرو می باشد و شما باید با دقت بسیار زیادی از این کالا استفاده داشته باشید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید و می خواهید در خصوص بلبرینگ دور بالا اطلاعات بیشتری به دست بیاورید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. امروزه استفاده از انواع بلبرینگ دور بالا در مدل های مختلفی بسیار رایج شده است و به خصوص برای سرعت بالا به صورت مداوم، استفاده از این محصول توصیه می شود. این قطعه با طراحی حرفه ای توسط شرکت های معتبر تولید و در بازار عرضه شده است.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000