اختراع بلبرینگ سبب شد که این قطعه پر مصرف در همه صنایع به کار گرفته شود. بیشترین کاربرد بلبرینگ در صنایع خودروسازی است. از سویی دیگر پرمصرف‌ترین خودرو در ایران پراید است. از این رو نیاز به به قطعات مربوط به پراید در کشور ما بسیار زیاد و رایج است. یکی از مهمترین این قطعات، بلبرینگ چرخ جلو و عقب پراید می‌باشد. شرکت‌های زیادی اقدام به فروش عمده بلبرینگ خودرو می‌نمایند.
باید اذعان داشت بلبرینگ چرخ جلو پراید حیاتی‌ترین بخش جلو‌بندی این خودرو است. چرا که هر نوع عیب و ایراد در این قطعه می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به جلوبندی پراید و حتی سرنشینان خودرو وارد نماید. برخی از این صدمات و خرابی‌ها عبارتند از: لق زدن و خرابی چرخ‌ها و در برخی موارد از جا در رفتن این چرخ‌ها که بسیار خطرناک است و گاهی موجب می‌شود که لاستیک‌ها قفل شوند.
از این رو توصیه می‌شود برای جلوگیری از صدمات احتمالی ناشی از خرابی بلبرینگ هر چند وقت یک بار (مطلوب‌ترین حالت هر 5000 کیلومتر) بعد از جک زدن چرخ‌های جلوی پراید آنها را بچرخانید و چنانچه هر گونه لقی و صدای اضافی مشاهده کردید بلبرینگ‌ها را تعویض نمایید.
به دلیل ظریف و حساس بودن جلوبندی پراید، بلبرینگ مربوط به چرخ جلوی پراید در معرض استهلاک بیشتری است. از این رو استفاده‌کنندگان از خودروی پراید بزرگترین دغدغه‌شان یافتن یک بلبرینگ چرخ جلو پراید با کیفیت و شرکتی هستند. شرکت‌های زیادی هستند که اقدام به فروش عمده بلبرینگ چرخ جلو پراید می‌کنند. شما می توانید با خرید بهترین مارک بلبرینگ چرخ جلو پراید از فروشگاه دانشنامه بلبرینگ، ایمنی را به خودرو خود بازگردانید.
 

نکات مهم خرید بلبرینگ چرخ جلو پراید

شاید برای شما هم جالب باشد تا درباره اینکه بلبرینگ چرخ جلو پراید چند تکه است، اطلاعاتی کسب کنید، برای این منظور می توانید به صفحه ای با همین عنوان در بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ مراجعه کنید. انتخاب یک بلبرینگ با کیفیت چرخ جلو پراید می‌تواند کارایی خودرو را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
توجه به مواد اولیه سازنده بلبرینگ، و مهندسی دقیق و تحمل آن در مقابل گرما، می‌تواند کیفیت بلبرینگ را تا حد زیادی تضمین کند.
تحقیق در مورد دوام و کیفیت بلبرینگ تا حد زیادی می‌تواند ما را در انتخاب یک بلبرینگ مناسب یاری رساند.
بلبرینگ‌ چرخ جلو پراید دو نوع است: نوع اول مربوط به مدل‌های پراید ماقبل 85 است و نوع دوم مربوط به پراید بعد از 85 می‌باشد. هر دو نوع این بلبرینگ‌ها از نوع تماس زاویه‌ای دو ردیفه هستند و دو واشر فلزی دارند.
دانستن کد یا شماره فنی بلبرینگ تا حد زیادی می‌تواند ما را در انتخاب صحیح بلبرینگ جلو پراید کمک کند. شماره‌های فنی بلبرینگ‌های جلو پراید عبارتند از: 10/69349 مربوط به بلبرینگ چرخ جلو پراید قدیمی، BT2B445620BB مربوط به بلبرینگ جدید چرخ جلو پراید دو ردیفه، GB 141 مربوط به بلبرینگ پراید چرخ جلو جدید و ....
تهیه یک بلبرینگ با کیفیت و گران‌تر تا حدود زیادی می‌تواند از خراب شدن زود هنگام جلوبندی جلوگیری نماید. همچنین می‌توان رابطه مستقیمی بین کیفیت و قیمت بلبرینگ چرخ جلو پراید دید. ولی باید توجه داشت کیفیت پراید عاملی صد در صدی برای تعیین قیمت بلبرینگ نیست. چرا که برخی از شرکت‌های نوپای فروش عمده بلبرینگ چرخ جلو پراید برای جذب مشتری و ایجاد اعتماد در بین مشتریان اقدام به فروش بلبرینگ‌های با کیفیت و قیمت پایین می‌نمایند که این نشانه بی‌کیفیتی محصول نیست.
با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد آیا همه مشتریان می‌توانند با رعایت این نکات یک بلبرینگ مناسب برای چرخ جلو پراید تهیه کنند. مسلما نه.
شرکت‌های بسیاری هستند که اقدام به فروش عمده بلبرینگ چرخ جلو پراید می‌نمایند. اما این که کدام شرکت می‌تواند بهترین برند و با کیفیت‌ترین بلبرینگ را در اختیار مشتری قرار دهد سوالی است که ذهن بیشتر متقاضیان در بازار قطعات خودرویی به خود مشغول داشته است. شاید برای شما هم جالب باشد تا درباره علت داغ شدن کاسه چرخ عقب پراید اطلاعاتی کسب کنید، برای این منظور می توانید به صفحه ای با همین عنوان در بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ مراجعه کنید.

بهترین شرکت فروش عمده بلبرینگ چرخ جلو پراید

یکی از شرکت‌های عرضه‌کننده بلبرینگ در کشور دانشنامه بلبرینگ است، این شرکت با ارائه کالاهای با کیفیت و فروش عمده بلبرینگ چرخ جلو پراید در بازار بخش زیادی از نیاز بازار را به این محصول پرمصرف فراهم می‌آورد.
اگر برای خرید بلبرینگ مربوط به چرخ جلو پراید نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و می‌خواهید یک بلبرینگ شرکتی خوب و با کیفیت تهیه کنید کافی است به سایت دانشنامه بلبرینگ مراجعه کنید و از خدمات مشاوره‌ای متخصصین استفاده نمایید. این شرکت با ارائه محصولات متنوع بلبرینگ و رولبرینگ، از جمله بلبرینگ چرخ جلو پراید در سایت خود و ارائه مشخصات فنی این محصولات امکان مقایسه کالاها و محصولات خود و همچنین مقایسه قیمت‌های آنها را برای مشتریان خود فراهم آورده است. از این رو مشتری با مطالعه کاتالوگ این محصولات با اطمینان کامل می‌تواند اقدام به سفارش و خرید این محصولات نماید و در کمترین زمان ممکن می‌تواند محصول سفارشی خود را دریافت نماید.
دانشنامه بلبرینگ کارشناسان و متخصصان با انگیزه و مسئولیت‌پذیری دارد که در ارائه خدمات و پاسخگویی به مشتریان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌نمایند و این خود یک عامل جلب اعتماد مشتریان به این شرکت شده است.
بزرگترین اهداف دانشنامه بلبرینگ عبارتند از: جلب اعتماد عمومی، رضایت متقاضیان، مشتری‌مداری و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و باتجربه و همچنین تبادل نظر و ارتباط با صاحبنظران و متخصصان این حوزه. باشد که راهی برای دستیابی به موفقیت بیش از پیش فراهم آورد. تجربه 20 ساله این شرکت چراغ راهی شده است برای ادامه این مسیر و خدمت رسانی به مشتریان عزیز.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000