بلبرینگ قالیشویی چیست؟

انواع مختلف ماشین آلات قالیشویی جزو دستگاه های کارگاهی هستند که انواع بیرینگ ها از جمله بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان در کارکرد آن ها نقش مهم و ارزنده ای ایفا می‌ کند. همانطور که می دانید در قالیشویی های پیشرفته از دستگاه های بسیار کاربردی و به روز به منظور شستشو و خشک کردن فرش ها استفاده می شود، که هر دو این عملکردها با استفاده از بلبرینگ امکان پذیر است. دستگاه های قالیشویی که با نام دستگاه آبگیر لوله ای شناخته می‌ شوند بدون بلبرینگ های پیشرفته عملکرد و کارایی لازم را ندارند و به هیچ عنوان نمی توان استفاده موثر از آن ها نمود. در ادامه در مورد نحوه کارکرد دستگاه های قالیشویی با استفاده از بلبرینگ اطلاعات تکمیلی تری را به صورت مختصر و مفید در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بیرینگ های پر کاربرد در ماشین آلات قالیشویی

دستگاه های لوله ای قالیشویی همانطور که از نامشان نیز مشخص است حالت لوله ای شکل دارند. وقتی که فرش به داخل این دستگاه وارد می ‌شود آب و مواد شوینده نیز به دنبال آن به دستگاه اضافه می ‌شوند و دستگاه حالت چرخشی و دورانی پیدا می‌ کند. این چرخش و دوران با سرعت بسیار بالایی انجام می ‌شود و در همین مرحله فرآیند شستشو آغاز می شود. چرخش دستگاه باعث می ‌شود تا مواد شوینده به صورت کامل به خورد فرش بروند و تمامی لکه ها و کثیفی های فرش به صورت کامل از بین بروند.
پس از آن فرآیند آبکشی آغاز می ‌شود. در حین فرآیند آب کشی چرخش دستگاه به مراتب بیشتر خواهد شد و دستگاه با سرعت بسیار بالایی خواهد چرخید. به همین جهت تمامی برینگ ها که در دستگاه قالیشویی مورد استفاده قرار می گیرند، باید توانایی زیادی در کنترل سرعت داشته باشند. زیرا حین شستشو فرش امکان وارد آمدن فشارهای ضربه ای و ناگهانی و همچنین چرخش های ناگهانی وجود دارد. به همین جهت باید بلبرینگ ها توانایی لازم جهت کنترل ضربات و فشارهای وارده را داشته باشد.
از جمله ویژگی ‌های دیگری که بلبرینگ های قالیشویی می ‌بایست داشته باشند، قابلیت چرخش با دور بالا است. همانطور که گفتیم قابلیت چرخش این دستگاه‌ ها باید در حدی باشد که توانایی آبگیری کامل فرش را داشته باشند. همچنین بلبرینگ ها باید قادر به حمل بارهای سنگین نیز باشند. زیرا هنگامی که فرش پر از آب می ‌شود و وزن آن حدود چندین برابر می شود و دارای وزن بسیار سنگین خواهد بود.

بیرینگ های پر کاربرد در ماشین آلات قالیشویی

دانشنامه بلبرینگ عرضه انواع بلبرینگ صنعتی از جمله قالیشویی

مرکز فروشگاهی دانشنامه بلبرینگ اقدام به عرضه انواع بلبرینگ صنعتی از جمله بلبرینگ های قالیشویی نموده است. تمامی بلبرینگ های عرضه شده در وب سایت فروشگاهی ما دارای کیفیت عالی هستند و از استانداردهای جهانی پیروی کرده ‌‌اند. این بلبرینگ ها مقاومت بسیار زیادی در برابر بارهای لحظه ‌ای و ناگهانی و همچنین مقاومت عالی در برابر شوک ‌های ناگهانی دارند. شما می توانید هنگام خرید بلبرینگ های مخصوص دستگاه قالیشویی به وب سایت فروشگاهی ما مراجعه نمایید و تمام مشخصات فنی محصول از جمله ارتفاع بلبرینگ، قطر داخلی آن و همچنین قطر خارجی آن را مشاهده کنید.
شماره فنی و قیمت محصولات نیز به صورت کامل در کاتالوگ آن ها درج شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال بیشتر در مورد انواع بلبرینگ های قالیشویی، می ‌توانید از طریق لینک ‌های ارتباطی با کارشناسان فروش دانشنامه بلبرینگ در تماس باشید و تمام سوال های خود را مطرح نمایید. این محصولات از متریال و مواد اولیه درجه یک و عالی تولید شده اند و به همین جهت نیز دارای دوام و عمر بسیار بالایی هستند.
از طرفی عملکرد آن ها در حد عالی بوده و دارای بهترین بازدهی در حین کار خواهند بود. مقاومت آن ها در برابر فشارهای وارده و ضربات نیز در حد عالی بوده و شما به هنگام خرید این بلبرینگ ها قطعا از کیفیت و کارایی آن ها رضایت کامل خواهید داشت. محصولات ارائه شده در وب سایت فروشگاهی ما با تضمین کیفیت و تضمین قیمت ارائه شده اند و شما حین خرید محصول ضمانت نامه کیفیت نیز از وب سایت دانشنامه بلبرینگ دریافت خواهید کرد. از طرفی تمامی کارشناسان فروش ما آماده برای پاسخگویی سوالات شما برای نحوه کارکرد این بلبرینگ ها خواهند بود. بنابراین پس از خرید نیز در صورت داشتن هرگونه سوال می ‌توانید از طریق لینک ‌های ارتباطی با ما در تماس بوده و سوالات خود را مطرح نمایید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000