قیمت قوطی آهن | راهنمای جامع خرید قوطی آهن و پروفیل

در هنگام خرید قوطی آهن و پروفیل به دلیل کاربرد فراوان آن‌ها در صنایع مختلف باید دقت کافی داشته باشید. اطلاع از قیمت قوطی آهن و پروفیل و آگاهی از مشخصات فنی آن‌ها شامل ابعاد، ضخامت و جنس از جمله نکات مهم در خرید این محصولات هستند. در این مقاله قصد داریم که هر آنچه باید درباره این مقاطع فولادی و نحوه انتخاب آن‌ها بدانید، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. آهن آلات شهرآهن قصد دارد با افزایش اطلاعات خریداران قوطی آهن و پروفیل، خرید ثمربخشی را برای شما رقم بزند. قیمت قوطی آهن در سایت های مختلف متفاوت است، اما شهر آهن با خرید قوطی آهن و پروفیل به طور مستقیم از درب کارخانه، قوطی آهن و سایر آهن آلات را با قیمتی مناسب و اقتصادی به فروش می رساند. سایت شهر آهن که سال ها در این زمینه تجربه کسب کرده است، با کیفیت ترین قوطی آهن و پروفیل را به شما ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت شهرآهن این مطلب از دانشنامه بلبرینگ را مطالعه کنید.

قیمت قوطی آهن | راهنمای جامع خرید قوطی آهن و پروفیل

قیمت قوطی آهن

قیمت قوطی آهن و پروفیل تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد. شناخت این فاکتورها به شما کمک می‌کند که بهترین زمان را برای خرید انتخاب کنید. برخی از موارد مهم در این خصوص عبارتند از:

  • قیمت ورق‌های فولادی: ورق‌های تولید شده توسط برخی از کارخانه‌ها کیفیت بالایی دارد که این امر موجب افزایش قیمت آن‌ها می‌شود. با افزایش هزینه خرید ورق‌های فولادی، هزینه تولید پروفیل و قوطی آهن نیز بیشتر خواهد شد.
  • میزان عرضه و تقاضا در بازار: یکی از مواردی را که در هنگام خرید مقاطع فولادی باید در نظر بگیرید، وضعیت عرضه و تقاضای این محصولات در بورس کالا است.
  • نوسانات نرخ ارز: افزایش یا کاهش قیمت دلار روی قیمت مقاطع فولادی و انواع پروفیل تاثیر می‌گذارد.
  • هزینه تولید: برای تولید قوطی آهن و پروفیل باید هزینه‌های جانبی مانند گاز و برق را نیز در نظر گرفت.
  • نام برند سازنده: در حال حاضر کارخانجات متعددی در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی و پروفیل فعالیت می‌کنند. برخی از این تولیدکنندگان به دلیل کیفیت بالا، محصولات خود را با قیمت بیشتری به فروش می‌رسانند.
  • هزینه حمل‌ونقل: میزان فاصله بین کارخانه تولیدکننده ورق تا کارخانه تولید پروفیل روی هزینه جابه‌جایی مواد اولیه و به دنبال آن هزینه محصول نهایی تاثیر دارد. بنابراین بهتر است که مقاطع فولادی مورد نیاز خود را از محلی نزدیک به پروژه ساخت‌وساز خریداری کنید.

 قیمت قوطی آهن

راهنمای جامع خرید قوطی آهن و پروفیل

پیش از خرید قوطی آهن و پروفیل باید به نکات مهمی توجه کرده و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید. نخستین اقدامی که باید برای یک خرید مطمئن و رضایت‌بخش انجام دهید، توجه به مشخصات فنی قوطی آهن و پروفیل است. این مشخصات فنی شامل ابعاد، ضخامت، وزن و کیفیت محصول هستند. برای مثال پروفیل‌های فولادی را می‌توان از نظر ضخامت به دو دسته 2 میلی‌متری و کمتر از آن تقسیم‌بندی کرد. با افزایش ضخامت این مقاطع آهنی قیمت آن‌ها بالاتر می‌رود. تغییر ضخامت قوطی آهنی و پروفیل عاملی موثر در تغییر وزن آن‌ها به شمار می‌رود که البته این مورد در تناژهای بالاتر قابل لمس‌تر است. در نتیجه می‌توان گفت که پروفیل‌هایی با ابعاد یکسان، اما ضخامت مختلف، وزن متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. یکی دیگر از عواملی که بر قیمت قوطی آهن تاثیرگذار است، ابعاد این محصول است. برخی از تولیدکنندگان قوطی آهنی و پروفیل را در ابعاد استاندارد تولید می‌کنند. شما می‌توانید بسته به کاربرد خود یکی از انواع مقاطع فولادی با ابعاد پایین‌تر و قیمت مناسب‌تر یا محصولاتی با کیفیت و قیمت بالاتر را خریداری نمایید.  قوطی آهنی و پروفیل علاوه بر فولاد از جنس‌های دیگری همچون گالوانیزه، استیل و آلومینیوم نیز ساخته می‌شوند. در هنگام خرید این محصولات به مرغوبیت و کیفیت آن‌ها توجه کنید. در این خصوص دقت در نام برند تولیدی نیز بسیار مهم است. اگر کیفیت مقاطع فولادی برای شما اهمیت دارد، باید محصولات مورد نیاز خود را از کارخانجات معتبری همچون کیان پرشیا، تهران شرق، سیرجان، صبح پارسیان و اصفهان تهیه کنید.

شهرآهن عرضه انواع قوطی آهن و پروفیل

اگر قصد خرید قوطی آهن و پروفیل را به صورت شاخه‌ای دارید، می‌توانید آن را از نمایندگی‌های معتبری همچون شهرآهن خریداری کنید. این مرکز به صورت تخصصی در زمینه انواع قوطی پروفیل در ضخامت‌های مختلف فعالیت می‌کند. البته دامنه محصولات شهرآهن تنها به تامین و توزیع پروفیل محدود نیست، بلکه شما می‌توانید انواع میلگرد، نبشی، ناودانی، ورق سیاه و بسیاری مقاطع فولادی دیگر را نیز از این مجموعه تهیه بفرمایید. قیمت پروفیل صنعتی به صورت روزانه در وب‌سایت، کانال تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی شهرآهن به‌روزرسانی می‌شود. این راه‌های ارتباطی آنلاین یا شماره تلفن‌های مرکز به شما کمک می‌کنند که محصول مورد نظر خود را  ثبت سفارش کرده یا از مشاوره پیش از خرید بهره‌مند گردید. اگر مقاطع فولادی خود را از شهرآهن یا سایر نمایندگی‌های معتبر بخرید، علاوه بر دریافت تضمین کیفیت از گارانتی تضمین قیمت نیز برخوردار خواهید شد. 

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000