خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش با فالوجت

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش می خواهید؟ اگر تا به حال قربانی ریزش بی رویه فالوور فیک شده اید و یا این که تا به حال بخاطر همین موضوع، سمت خرید فالوور نرفته اید، ما در این مطلب قصد معرفی شرکت فروش فالووری داریم که این مشکل را سالهاست برطرف کرده و هر روز پی بهتر کردن خدمات خود است. پس اگر به دنبال پاسخ به سوالاتتان هستید، ادامه این مطلب از دانشنامه بلبرینگ برای شما است.

ریزش فالوور یعنی چی؟

به طور کلی ریزش فالوور یعنی از دست دادن فالوور ها یا آنفالو کردن آن ها. این اتفاق چه زمانی می افتد؟؟ زمانی ما شاهد ریزش فالوور هستیم که یا مدت طولانی در پیج خود فعالیت نداشتیم، یا فعالیتمان بیش از ظرفیت و حوصله مخاطبمان بوده، محتواهای ضعیف تولید کرده ایم و یا به طور کلی یک نقص در روند تولید محتوامان وجود داشته. اما ریزش فالوور را در یک شرایط به خصوص دیگر هم داریم و آن زمانی است که فالوور فیک خریده ایم و این فالوور ها بدون هیچ دلیل خاصی، بعد از اضافه شدن، ریزش می کنند.

در مجموع ریزش فالوور باعث نوسانی شدن تعداد فالوور شده و اینستاگرام این را یک چراغ قرمز تلقی می کند و به سرعت اعتبار پیج را می گیرد. به همین خاطر است که نگه داشتن فالوور ها بسیار اهمیت دارد. حتی بیشتر از گرفتن فالوور جدید.

در مورد فالوور های واقعی که کاملا بستگی به عملکرد خود شما دارد. این که سلیقه و نیاز مخاطب خود را شناسایی کرده و برای آن ها تولید محتوای جذاب کنید. بحثی سر ریزش فالوور واقعی نداریم.

بحث ما در زمینه خرید فالوور فیک اینستاگرام است. برخی از برنامه ها برای اینکه باز شما را مجبور به خرید مجدد کنند، عمدا ریزش را بالا می برند. برخی از برنامه های دیگر هم اصلا توانمندی بالا بردن کیفیت فالوور های ارائه دهنده خود را ندارند. به همین دلیل مسئله ریزش فالوور، موضوعی است که باعث دیدگاه منفی نسبت به این ماجرا شده است.

در ایران نیز مانند کشورهای دیگر، تعداد انگشت شماری از سایت ها و شرکت های مختلف وجود دارند که اعتبار خود را با بالا بردن روزافزون کیفیت خدمات خود، تامین می کنند. در ادامه یکی از این شرکت ها را به شکل مفصل برای شما معرفی خواهیم کرد.

ریزش فالوور یعنی چی؟

خرید فالوور بدون ریزش

خرید فالوور بدون ریزش تحت هیچ شرایط امکان پذیر نیست اما اینکه شما فالووری را  بخرید که ریزش کمی را داشته باشد برای سایت ها یک مزیت به حساب می آید. اکثر سایت هایی که ارایه خدمات می کنند، ریزش فراوانی را دارند ولی سایت فالوجت به شما ضمانت می دهد در برابر فالووری که می خرید، ریزش کمی را تجربه کنید. همچنین در قبال این ریزش فالوجت برای شما هدیه جبرانی هم ارسال می کند تا جبران ریزش های کم باشد.

فالوجت یک شرکت حقیقی در حوزه ی ارائه خدمات اینستاگرام مارکتینگ است و یکی از محدود سایت های معتبر داخلی.

فالوجت دارای سابقه چندین ساله در این زمینه می باشد و دلیل دوام آن در فضای پر رقابت این کار، نوین و آپدیت بودن آن است. تیم فالوجت همواره در تلاش اند تا بر طبق جدیدترین الگوریتم های اینستاگرام و تجربیات افراد حاضر، نیاز های کاربران، توقعات آن ها و سوگیری های فضای بیزینسی اینستاگرام، خدمات و بسته های خود را به روز کند. رضایت هزاران کاربر و بلاگر اینستاگرامی تنها یکی از افتخارات این شرکت است.

سایت فالوجت دارای نماد اعتبار الکترونیک بوده و برای خرید خدمات، از شما پسورد اکانت نمی خواهد. به این ترتیب هم امنیت پیج شما را فراهم می کند و هم این امکان وجود دارد که بتوانید برای حمایت از افراد دیگر، برای آنها هم این بسته ها را فعال کنید.

فالوجت دارای یک تیم پشتیبانی متخصص بوده که بعد از خرید، هر مشکلی برای شما به وجود بیاید حل می کنند و به این ترتیب روی کلیه ی بسته های خود ضمانت به شما می دهد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد فالوور های  فالوجت این است که این فالوور ها ریزش خیلی کمی دارند. مطمئن باشید این فالوورها تحت هیچ شرایطی، اعتبار پیج شما را به خطر نخواهند انداخت.

شما می توانید خیلی راحت با مراجعه به سایت فالوجت و مطالعه کامل شرایط و خدمات آنها، بسته مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید و خیالتان از بابت ادامه مسیر راحت باشد.

خرید فالوور بدون ریزش

چکیده مطالب

یکی از دغدغه های افراد از این که در برابر خرید فالوور فیک مقاومت دارند، ریزش آن ها است. نگرانی این افراد کاملا بخ جا و قابل درک است اما ما در این مقاله به طور مفصل به این موضوع پرداخته و راه حلی قطعی برای رفع آن به شما ارائه داده ایم. پیشنها می کنم خواندن این مقاله را از دست ندهید و اگر سوال و نظری  دارید از طریق کامنت حتما با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

  1. معنای دقیق ریزش فالوور فیک چیست؟

ریزش فالوور یعنی از دست دادن بی دلیل فالوور های دریافتی که معمولا بعد از اضافه شدن به ناگاه شروع به ریزش می کند.

  1. آیا فالوور بدون ریزش هم وجود دارد؟؟

فالوجت ارائه دهنده فالوور کم ریزش است. فالوجت حتی اطمینان می دهد در صورت ریزش احتمال فالوور، 40 درصد از آن فالوور مجدد به شما اهدا می شود.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000