سفره یکبار مصرف + قیمت و خرید سفره یکبار مصرف در آرمانی

فروشگاه آرمانی بهترین عرضه کننده سفره یکبار‌ مصرف در ایران است. برای خرید سفره یکبار مصرف باید به کیفیت آن دقت کنید. فروشگاه آرمانی عرضه کننده سفره یکبار مصرف باکیفیت و مقرون به صرفه است. با مراجعه به سایت ظروف یکبار مصرف آرمانی از قیمت سفره های یکبار مصرف آن مطلع شوید و مدل مدنظر خود را بخرید.

در سال های اخیر استفاده از سفره یکبار مصرف بسیار رایج شده است. این محصول جزء کالاهای یکبار مصرفی است که کاربرد های مختلفی در زندگی بسیاری از ما دارند. امروزه شرکت های زیادی به تولید این محصولات پرداخته اند، اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که سفره یکبار مصرف را باید از شرکت های معتبر خریداری کنید. آرمانی بهداشتی ترین و با کیفیت ترین سفره یکبار مصرف را در ایران تولید می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب از دانشنامه بلبرینگ را مطالعه کنید.

سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف از آن محصولاتی است که به دلیل سهولت استفاده در بسیاری از مهمانی ها، جشن ها و... استفاده می شود. همانطور که از نام این سفره پیداست، این محصول یکبار مصرف است، در نتیجه نیازی نیست همانند سفره های قدیمی آن ها را تمیز کنید و شستشو دهید. استفاده از این سفره ها در مسافرت بسیار کار هوشمندانه ای است، اما مراقب باشید که این سفره ها را در طبیعت رها نکنید، زیرا این محصولات با طبیعت سازگار نیستند. سعی کنید پس از استفاده از سفره یکبار مصرف آن را به صورت تفکیک شده دور بیندازید تا به چرخه بازیافت وارد شوند. خرید سفره یکبار مصرف از آنچه که فکر می کنید سخت تر است، چراکه این سفره ها به دلیل این که در تماس مستقیم با مواد غذایی است، باید از مواد اولیه درجه یک تهیه شده باشند تا به سلامتی افراد صدمه ای وارد نشود. فروشگاه آرمانی عرضه کننده سفره یکبار مصرف مرغوب و درجه یک است. با اطمینان خاطر سفره یکبار مصرف را از آن بخرید.

سفره یکبار مصرف

ویژگی های سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف به سبب ویژگی ها و مزایای خاصی که دارد رواج بسیاری پیدا کرده اند. مواد اولیه ای که برای تولید سفره یکبار مصرف به کار می رود، بستگی به نوع سفره و جنس سفره دارد. سفره های یکبار مصرف در جنس های پلاستیکی، کاغذی، شیشه ای و پلی استر تولید می شوند. هر کدام از این سفره ها کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارند. سفره های پلاستیکی از مواد پلیمری ساخته می شوند که از نفت به دست می آید. سفره های پلاستیکی پرکاربرد ترین سفره یکبار مصرف است. سفره های کاغذی جنسی شبیه به دستمال کاغذی دارند، در نتیجه از مواد اولیه دستمال کاغذی آن ها را می سازند. سفره های شیشه ای و پلی استری را نیز از پلی اتیلن و پلی استر می سازند. سفره های یکبار مصرف شیشه ای و پلاستیکی ضد آب هستند. سفره های شیشه ای بسیار ضخیم و مقاوم هستند، به همین دلیل می توان آن ها را برای پوشش میز های غذاخوری نیز استفاده کرد. ویژگی دیگر سفره یکبار مصرف بهداشتی بودن آن است، زیرا برخلاف سفره های قدیمی هستند که باید مدام شستشو داده شوند تا بهداشتی باشند. سفره یکبار مصرف تنوع بسیار بالایی در رنگ، جنس و طرح دارد، به همین دلیل می توان آن ها را برای هر محیطی با هر فضایی استفاده کرد.

ویژگی های سفره یکبار مصرف

خرید سفره یکبار مصرف در آرمانی

شرکت آرمانی با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید لانچ باکس و ظروف و سفره یکبار مصرف، با کیفیت ترین محصولات یکبار مصرف را تولید می کند. تمامی محصولات این شرکت در محیطی کاملا بهداشتی و استریل تولید می شوند تا کم‌ترین خطر را برای مشتریان عزیز داشته باشند. این شرکت دارای تنوع محصولات زیادی بوده و شما می توانید هر محصولی را که بخواهید با قیمت مناسب خریداری نمایید سفره یکبار مصرف را از فروشگاه آرمانی بخرید. قیمت سفره یکبار مصرف به نوع سفره و متراژ آن بستگی دارد. هر چه متراژ سفره بیشتر باشد، قیمت رول آن بالاتر می رود. سفره های شیشه ای و مجلسی نسبت به انواع دیگر قیمت بیشتری دارند، زیرا این سفره ها دارای طرح ها و نقش و نگار های زیبا بوده و برای مجالس مناسب تر هستند. سفره های کاغذی نیز از سفره های پلاستیکی قیمت بالاتری دارند. با مراجعه به بخش محصولات سایت آرمانی 724، می توانید قیمت هر محصول را مشاهده کنید و سفره یکبار مصرف با طرح و جنس مدنظر خود را بخرید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000