سایبان حیاط | خرید سایبان حیاط با تضمین کیفیت و قیمت در سایه سازان توانا

سایه سازان توانا با 40 سال سابقه بهترین سایه بان ها و با در اختیار داشتن بهترین کادر، حرفه ای ترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهد شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه و تماس با کارشناسان این مجموعه  قبل از هر خریدی مشاوره رایگان دریافت کنید.

سایبان حیاط یکی از محبوب‌ترین سازه‌های سبک به شمار می‌رود که از گذشته‌ها تا کنون مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته است. سایبان‌های مخصوص پوشش فضای حیاط در گذشته به شکل امروزی طراحی و ساخته نمی‌شدند. همچنین متریالی که برای ساخت این سازه‌ها بکار می‌رفت، با متریال جدید کاملا متفاوت بود.

امروزه طراحی و ساخت سایبان‌های حیاط به دلیل پیشرفت تکنولوژی به امری کاملا مهندسی شده تبدیل شده است. در واقع طراحان و مهندسان چنین سازه‌هایی را بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های خاصی می‌سازند. به همین دلیل انواع مختلف سایبان مقاومت بالایی در برابر بارهای جانبی از خود نشان می‌دهند. در این مطلب از دانشنامه بلبرینگ با ویژگی‌های منحصربه‌فرد سایبان‌های حیاطی آشنا می‌شوید.

سایبان حیاط | خرید سایبان حیاط با تضمین کیفیت و قیمت در سایه سازان توانا

سایبان حیاط

سایبان حیاط در واقع سازه‌ای سبک است که از تیرها، ستون‌ها و همچنین یک سقف ثابت یا متحرک تشکیل شده است. این سازه روی قسمتی از حیاط خانه یا ویلا را پوشش داده و در آن قسمت سایه ایجاد می‌کند. البته امکان نصب سایبان در هر مکانی که نیاز به سایه است، امکان‌پذیر است. برای مثال شما می‌توانید سایبان را در محیط حیاط خلوت خود نیز نصب نمایید.

این سازه سبک و کاربردی تمام مشکلات ناشی از عدم وجود سایه را در حیاط شما برطرف می‌سازد و به عنوان بهترین محافظ عمل می‌کند. سایبان‌های حیاط به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  • سایبان ثابت: از سایبان‌های حیاطی ثابت در همه مکان‌ها استفاده می‌شود. در واقع این نوع سایبان نسبت به سایبان‌های متحرک کارایی بیشتری داشته و سازه‌ای سبک و در عین حال مستحکم به شمار می‌روند.
  • سایبان متحرک: سایبان‌های متحرک قابلیت باز شدن و جمع شدن دارند. این نوع محصولات به خصوص در متراژهای بالا به هیچ عنوان مقرون‌به‌صرفه نیستند. همچنین این مدل سایبان‌ها طول عمر بالایی ندارند، اما گزینه‌هایی مناسب برای محیط‌هایی مانند رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌هایی از این قبیل هستند.

به طور کلی سایبان‌های متحرک برای نصب در حیاط مناسب نیستند و شما بهتر است که از سایبان‌های ثابت برای حیاط منزل یا ویلای خود استفاده کنید. اگر قصد سفارش سایبانی مناسب و مقاوم را دارید، به شرکت‌های معتبر در این زمینه همچون سایه سازان توانا مراجعه بفرمایید. این تولیدکنندگان سازه‌ای مستحکم و زیبا را به شما تحویل خواهند داد.

سایبان حیاط

ویژگی های سایبان حیاط

همانطور که بیان شد، سایبان‌های ثابت برای تمام مکان‌ها از جمله حیاط منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کل از این سازه‌ها برای زیباتر نشان دادن فضای مورد نظر بهره می‌برند. برخی از ویژگی‌های سایبان حیاط ثابت به شرح زیر است:

  • سایبان‌های ثابت دوام و ماندگاری بالایی دارند. همچنین این محصولات مقاومت خوبی در برابر حوادث طبیعی همچون زلزله، باد و طوفان از خود نشان می‌دهند.
  • سازه‌های ثابت نسبت به سایبان‌های متحرک قیمت مناسب‌تری دارند. در واقع طراحی، ساخت و نصب این محصولات مقرون‌به‌صرفه‌تر است.
  • یکی از مهمترین خصوصیات سایبان‌های ثابت طراحی خاص آن‌ها است، به گونه‌ای که این سازه‌ها کاملا ضد آب هستند. بنابراین حتی در شرایط آب‌وهوایی بارانی و برقی نیز محوطه زیرین سایبان کاملا خشک است و آب از آن‌ها نفوذ نخواهد کرد.
  • این نوع سایبان‌ها برای اجرا در تمام شرایط آب‌وهوایی مناسب هستند. این سازه‌ها دمای هوا را هم در روزهای گرم سال و هم در روزهای سرد سال متعادل نگه می‌دارند.

سایبان‌های متحرک به گونه‌ای طراحی می‌شوند که به راحتی می‌توان آن‌ها را باز یا بسته کرد. در ادامه برخی از ویژگی‌های سایبان‌های متحرک ارائه شده است:

  • سایبان‌های متحرک نسبت به سایر انواع موجود در بازار قیمت بالاتری دارند.
  • سقف این سایبان‌ها را می‌توان به صورت دستی یا با کمک ریموت باز یا بسته کرد. البته ممکن است که اهرم‌های این نوع سازه‌ها در اثر گذر زمان خراب شده یا ریموت دچار مشکل شود. به همین دلیل سایبان‌های ثابت از این نظر قابل اعتمادتر هستند.

به یاد داشته باشید که امروزه انواع مختلف سایبان حیاط در طرح‌ها و شکل‌های مختلف وجود دارند که هر یک به صورت ثابت یا متحرک یا به هر دو شکل ساخته می‌شوند. انواع سایبان از نظر شکل ظاهری به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

  • سایبان بازویی یا جمع شونده.
  • سایبان چتری.
  • سایبان آکاردئونی.

خرید سایبان حیاط با تضمین کیفیت و قیمت در سایه سازان توانا

قیمت سایبان متحرک منزل به عوامل متعددی از جمله متریال بکار رفته در آن، ابعاد سایبان و جنس آن بستگی دارد. در هر حال شما می‌توانید انواع سایبان‌های حیاطی را با قیمت مناسب از سایه سازان توانا تهیه کنید. خرید سایبان‌های زیبا و باکیفیت از این مجموعه جلوه‌ای خاص و متفاوت به حیاط شما می‌بخشد.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000