سرامیک ضد اسید + لیست قیمت سرامیک ضد اسید ایران سرام

سرامیک ضد اسید را از ایران سرام بخواهید. ایران سرام یک شرکت با سابقه و معتبر در زمینه خرید و فروش انواع کاشی و سرامیک با بهترین کیفیت موجود در بازار است. یکی از امتیازات این مجموعه دارا بودن مجوزات قانونی است؛ که منجر می شود مشتریان با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند.

سرامیک ضد اسید یکی از سرامیک های بسیار مقاوم و مستحکم است که در برابر مواد شیمیایی خورنده، مقاومت بالایی از خودش نشان می دهد. در محیط هایی که با مواد شیمیایی سر و کار دارند باید از کفپوش هایی استفاده شود که استحکام بالایی دارند. در غیر اینصورت با هر بار مواجه با مواد شیمیایی بخش هایی از سرامیک، کنده شده و در مدت زمان کوتاهی کاملا از بین می رود. علاوه بر این در کارخانجات و محیط های صنعتی اغلب ماشین آلات صنعتی، سنگین وزن هستند و وزن زیادی به کفپوش وارد می کنند. اما سرامیک های ضد اسید، مقاومت بالایی در برابر وزن بالای ماشین آلات دارند. در این مطلب از دانشنامه بلبرینگ قصد داریم با سرامیک ضد اسید و لیست قیمت آن آشنا شویم. با ما همراه باشید.

سرامیک ضد اسید + لیست قیمت سرامیک ضد اسید ایران سرام

سرامیک ضد اسید

سرامیک ضد اسید همان طور که از نامش مشخص است، در برابر اسید و مواد شیمیایی خورنده و یخ زدگی، مقاوم است. علاوه بر این در برابر سایش و ضربه های متوسط نیز مقاومت خوبی از خودش نشان می دهد. مواد تشکیل دهنده این سرامیک به گونه ای است که در برابر اغلب اسیدها و مواد شیمیایی، دوام می آورد. در مواردی که اسید بسیار قوی باشد ممکن است آسیب های جزئی به این سرامیک وارد شود. اما در کل استحکام آن بسیار بالاست. کاربرد اصلی این سرامیک در کف و دیواره های کارخانجات، مناطق صنعتی و آزمایشگاهی است. برخی از مدل های سرامیک ضد اسید، به صورت آج دار طراحی شده اند تا مانع لیز خوردن افراد شوند.

نحوه نصب این سرامیک همانند سایر کاشی و سرامیک ها انجام می شود. اما برای نصب سرامیک ضد اسید حتما باید از ملات ضد اسید استفاده شود. این ملات برای محیط های صنعتی مناسب تر است و در برابر عوامل مخرب محیطی دوام بالاتری دارد. در صورتی که از ملات های ساده برای نصب سرامیک ضد اسید استفاده شود، پس از مدتی سرامیک سست شده و از جای خود کنده می شود. به ویژه در محیط هایی که با موادشیمیایی خورنده مواجه هستند، این مواد از طریق درزهای بین سرامیک به زیر آن نفوذ می کند و موجب شل شدن سرامیک می شود. بنابراین رعایت این نکته می تواند کارایی سرامیک ضد اسید را افزایش دهد به طوری که تا سال های متمادی قابل استفاده باشد.

لیست قیمت سرامیک ضد اسید

اطلاع از لیست قیمت سرامیک ضد اسید برای افرادی که این سرامیک را در متراژهای بزرگ نیاز دارند، حائز اهمیت است. عوامل موثر بر قیمت سرامیک ضد اسید، ابعاد سرامیک، برند و طرح سرامیک و نوسانات بازار است. هر چه ابعاد سرامیک بزرگتر باشد، قیمت آن بالاتر است. همچنین سرامیک ضد اسید در برندهای داخلی و خارجی در بازار موجود است. برندهای خارجی بیشتر از برندهای ایرانی دچار نوسان قیمت می شوند و معمولا قیمت بالاتری نسبت به نمونه های داخلی دارند. نکته مهم دیگر در خصوص سرامیک ضد اسید این است که برخی از فروشگاه های کاشی و سرامیک، کمترین میزان سود را در نظر می گیرند و محصولات خود را با قیمت پایین تری به فروش می رسانند. بنابراین خرید از چنین فروشگاه هایی مقرون به صرفه تر است.

لیست قیمت سرامیک ضد اسید

لیست قیمت سرامیک ضد اسید در ایران سرام

کاشی و سرامیک ایران سرام یکی از فروشگاه های اینترنتی کاشی و سرامیک است که با در نظر گرفتن قیمت های مناسب برای انواع کاشی و سرامیک، محصولات خود را به فروش می رساند. به همین دلیل در لیست قیمت سرامیک ضد اسید در ایران سرام قیمت های ارزان تری نسبت به سایر فروشگاه های کاشی و سرامیک دیده می شود. این مجموعه با کارخانجات و مراکز پخش انواع کاشی و سرامیک همکاری داشته و به همین دلیل محصولات خود را با قیمت مناسب تر و کیفیت بالاتری در اختیار افراد قرار می دهد. انواع کاشی و سرامیک در برندهای معتبر در این فروشگاه موجود است. برای بررسی انواع سرامیک ضد اسید مهسرام و مرجان می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران سرام مراجعه کرده و طرح ها و مدل های این محصول را مشاهده کنید.

در پایان باید گفت: با خرید سرامیک ضد اسید از مجموعه ایران سرام می توان این محصول را با قیمت پایین تری از برندهای با کیفیت تهیه کرد و برای مناطق صنعتی و آزمایشگاهی از آن استفاده کرد.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000