هیتر گازی | مشخصات، خرید و قیمت هیتر گازی در نیکاسان

فروشگاه نیکاسان هیتر گازی را با‌قیمتی مناسب ارائه می دهد. در سایت نیکاسان مشخصات کامل انواع هیتر گازی و قیمت آن قرار داده شده است. به سایت نیکاسان مراجعه کنید و با مطالعه مشخصات و اطلاع از قیمت، متناسب با بودجه و کارایی مدنظری که دارید، هیتر گازی بخرید.

قطعا تا به امروز در فصل سرد به کافی شاپ ها یا رستوران ها مراجعه کرده اید و دیده اید که هیترهایی در فضای باز آن ها قرار دارند که به شما اجازه می دهد در فضای آزاد بنشینید و از سفارش خود لذت ببرید. در واقع هیترهای گازی یکی از بهترین نوع هیترهای صنعتی هستند که توسط فروشگاه اینترنتی نیکاسان با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می شوند. شما می توانید به راحتی با استفاده از این هیترها، بدون نگرانی به گرم کردن محیطی بسیار وسیع بپردازید. در این متن از دانشنامه بلبرینگ  قصد داریم به بررسی مشخصات، نکات خرید و قیمت هیتر گازی بپردازیم. از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان این متن همراهی نمایید.

راهنمای مطالعه متن

هیتر گازی | مشخصات، خرید و قیمت هیتر گازی در نیکاسان

هیتر گازی

هیترهای گازی به عنوان محصولی در فروشگاه نیکاسان عرضه می شود که در محیط های بسیار سرد کاربرد دارد و به راحتی به گرم کردن محیط می پردازد. هیترهای با کیفیت گازی با دمای بالاتر از 50 درجه فارنهایت (10 درجه سانتیگراد) کارآمدتر از نوع نفتی یا گازوئیلی هستند. هیترهای گازی از شعله های گاز برای گرم کردن محیط استفاده می کنند و همین موضوع باعث می شود که محیط سریعا گرم شود. هیترهای گازی که گاز طبیعی برای عملکرد خود استفاده می کنند، نیاز به زیرساخت خط لوله دارند که معمولا در محله های کوچک یا شهرهای بزرگ صنعتی خط لوله کشی گاز یافت می شوند. البته شایان ذکر است این نوع گاز معمولا در همه مناطق روستایی در دسترس نیست، لذا خرید هیترهای گازی برای مناطق روستایی ابتدا نیاز به بررسی های کلی در این زمینه دارد.

هیتر گازی

این خطوط لوله زیرزمینی بسیار شبیه به سیستم آبی است که در بیشتر شهرها یافت می‌ شود، با زیرساخت ‌های دقیق لوله های گاز به گونه ای طراحی شده ‌اند که به چندین خانوار می ‌رسند و مردم با استفاده آن می توانند هیترهای گازی خود را راه اندازی کنند. رایج ترین نوع سیستم گرمایش که توسط هیترهای گازی ارائه می شود، سیستم گرمایشی مبتنی بر هوا است. این سیستم از مشعل گاز طبیعی برای گرم کردن هوا استفاده می کند. سیستم با وارد کردن هوای خنک به داخل شروع به کار کرده و سپس به مبدل حرارتی منتقل می شود که هوا را گرم کند. پس از آن هوا توسط یک دمنده یا فن از طریق سیستم کانال خانه به بیرون رانده می شود. استفاده از هیترهای گازی که از سیستم مبتنی بر هوا استفاده می کنند، از بروز دود و CO2 ناشی از سوختن گاز جلوگیری می کند که ویژگی بسیار مثبت در زمینه استفاده از انواع هیترهای گازی به شمار می آید.

هیتر گازی

اگر برایتان سوال پیش آمده که هیترهای گازی چگونه کار می کنند، باید به شما بگوییم که در سطوح مختلف هیترهای گازی با روشن کردن یک سری مشعل در محفظه احتراق کار می‌کنند. هنگامی که چراغ راهنما روشن می شود یا جرقه می زند، گرمای حاصل به مبدل حرارتی منتقل می شود که هوا را به داخل برده و آن را تا دمای مورد نظر بالامی‌برد، سپس دمنده ها هوا را از طریق مجاری به اتاق های مختلف یا از طریق سیستم به اتاقی که در حال گرم کردن است می فرستند. در هیترهای گازی، گاز طبیعی یا پروپان مایع به عنوان عامل روشنایی مشعل های ذکر شده عمل می کنند. برخی از هیترها با ظرفیت استفاده از هر نوع سوخت مجهز هستند.

قیمت هیتر گازی

قیمت هیتر گازی

اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد از ویژگی های بی نظیر هیترهای گازی شگفت زده شده اید و قصد دارید این محصول را با بهترین قیمت خریداری کنید، می توانید از فروشگاه اینترنتی نیکاسان این محصول کاربردی را بخرید. کافیست تنها به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و سپس با در نظر گرفتن قیمت هیتر گازی، بهترین آن را برای خود انتخاب کنید و در محل مورد نظرتان آن را تحویل بگیرید. معمولا قیمت هیترهای گازی با توجه به قدرت و مصرف گازی آن محاسبه خواهد شد. علاوه بر این قیمت بخاری کارگاهی و انواع هیترها به نوسانات بازار، نوع سوخت، اندازه هیتر و... بستگی دارد. شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت نیکاسان و سپس خرید محصول موردنظر آن را در محل مورد نظر خود تحویل گرفته و به آسانی آن را استفاده کنید. فروشگاه نیکاسان به عرضه انواع هیتر گازی با بهترین قیمت می پردازد. قیمت هیتر گازی و مشخصات کامل هر یک از هیترهای گازی ارائه شده در فروشگاه نیکاسان در سایت آن قرار دارد.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000