ورق روغنی چیست و چه مشخصاتی دارد

آهن تاپ بهترین عرضه کننده انواع ورق فولادی است. اگر قصد خرید ورق روغنی را دارید و به طور کامل نمی‌دانید که ورق روغنی چیست و چه مشخصاتی دارد، این مطلب را مطالعه کنید. ورق روغنی عرضه شده در آهن تاپ از بهترین کارخانه های تولید ورق روغنی است. با اطمینان کامل ورق روغنی را از آهن تاپ بخرید.
ورق روغنی جزو یکی از ورق های پر مصرف در صنایع مختلف است که با روش نورد سرد در کارخانجات فولاد تولید می‌ شود. ورق هایی که در این کارخانجات تولید می شوند عمدتا به دو روش نورد سرد و گرم تولید می‌شود. ورق های تولید شده با روش نورد گرم با نام ورق سیاه و ورق هایی که با روش نورد سرد تولید می شوند با نام ورق روغنی شناخته می‌ شوند. پس از این‌که ورق روغنی تولید شد، به دلیل این‌که از اکسید شدن و زنگ زدن در امان بماند، آن را روغن کاری می‌ کنند و به صورت رول شده به بازار عرضه می کنند. ورق روغنی خود شامل سه دسته مختلف می‌ شود، که هر دسته ویژگی‌ های فنی و کیفی خاص خود را دارد.

ورق روغنی چیست و چه مشخصاتی دارد

ورق روغنی چیست

همانطور که قبلا هم گفتیم ورق روغنی شامل ورق های فولادی می شود که طبق روش نورد سرد تولید می‌ شوند. این ورق‌ ها پایه اصلی تولید ورق گالوانیزه به شمار می‌ آیند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند. در صنایعی که ظاهر محصول و زیبایی ظاهری محصول اهمیت دارد از ورق روغنی و در صنایعی که ظاهر محصول اهمیت زیادی ندارد از ورق سیاه استفاده می شود. همانطور که گفته ایم این ورق ها با روش نورد سرد تولید می شوند. ورق روغنی خود شامل سه دسته می شود که با نام ورق روغنی معمولی، ورق روغنی کششی و ورق روغنی فوق کششی شناخته می شوند. این ورق ها از لحاظ زیبایی ظاهری بسیار عالی هستند و مقاومت بسیار بالایی نیز دارند، به همین جهت نیز در صنایع مختلف از قبیل خودروسازی، ساخت برخی از ابزارها و لوازم خانگی و… از آن ها استفاده می شود. ورق روغنی را از آهن تاپ بخرید. آهن تاپ تجربه زیادی در زمینه فروش ورق های فولادی دارد.

ورق روغنی چیست

مشخصات ورق روغنی

ورق روغنی ویژگی و مشخصات منحصر به فردی دارند که در ادامه آن را شرح می دهیم:

  • ورق های روغنی استحکام فشاری بسیار بالایی دارند.
  • مشخصه و ویژگی دیگر ورق های روغنی دوام سطحی بسیار بالای این ورق ها است. دوام سطحی این ورق ها در برابر انواع مختلف عوامل فرساینده بسیار بالاتر از ورق هایی است که به وسیله نورد گرم تولید می شوند.
  • سطح ورق های روغنی به دلیل ویژگی خاص و منحصر به فردی که دارند در برابر اصطکاک بسیار مقاوم است.
  • ورق های روغنی لعاب پذیر هستند، بدین صورت که ورق روغنی پایه اصلی تولید ورق گالوانیزه است و می‌‌توان آن را به صورت ضد زنگ و ضد اکسید در آورد. ورق های گالوانیزه و ضد زنگ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. ضد زنگ کردن ورق های روغنی باعث افزایش دوام و طول عمر آن‌ها و همچنین افزایش کارایی آن‌ها می شود.

مشخصات ورق روغنی

خرید ورق روغنی در آهن تاپ

 همانطور که در مطالب فوق با آن اشاره کردیم، ورق های روغنی شامل سه گروه می شوند. ورق های معمولی، کششی و فوق کششی جزو تولیدات کارخانجات تولید ورق روغنی هستندکه با توجه به ویژگی های مکانیکی و فنی که دارند کاربرد های مختلفی نیز خواهند داشت. اگر شما نیز به دلیل مصرف صنعتی خود نیاز به ورق روغنی داشتید می توانید از طریق وب سایت های معتبر از جمله سایت آهن تاپ اقدام به خرید این محصول نمایید. آهن تاپ یکی از فروشگاه های برتر در زمینه فروش انواع مختلف ورق های روغنی است که محصول را به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه به مشتری عرضه می کند، لذا برای شما به عنوان مشتری کاملا مقرون به صرفه خواهد بود. یکی از مهم ترین درخواست ها مشاهده قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان است. تضمین کیفیت و تضمین قیمت از جمله خدمات ارزنده آهن تاپ هستند و محصول خریداری شده شما در اسرع زمان ممکن نیز به شما تحویل داده خواهد شد. از طرفی کارشناسان فروش آهن تاپ نیز آماده خدمات رسانی و ارائه مشاوره به مشتریان در زمینه خرید انواع ورق هستند.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000