بلوک زن سیلودار | بلوک زن سیلودار تمام اتوماتیک و هیدرولیک

بتن ماشین اصفهان یکی از بهترین تولید کنندگان انواع دستگاه بلوک زن باکیفیت و مرغوب در کشور است. بلوک زن سیلودار اتوماتیک و هیدرولیک یکی از محبوب ترین دستگاه های تولیدی بتن ماشین اصفهان است. برای خرید این دستگاه به سایت بتن ماشین اصفهان مراجعه کنید.

دستگاه بلوک زنی انواع مختلفی دارند که بهترین آن دستگاه بلوک زنی سیلودار و تمام اتوماتیک است. این دستگاه‌ها ویژگی‌ها و مزایای بسیاری دارند. از ویژگی بلوک زن هیدرولیک و تمام اتوماتیک سیلودار استفاده از پنج الکتروموتور پر قدرت است که برای سیستم های ویبره، هیدرولیک و حرکت دستگاه است. سیستم حرکتی این دستگاه به وسیله‌ی موتور گیربکس است، در واقع این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که توانایی پشتیبانی سایز های مختلف قالب را دارد. شما می توانید بلوک زن سیلودار تمام اتوماتیک و هیدرولیک را از بتن ماشین اصفهان بخرید.

بلوک زن سیلودار | بلوک زن سیلودار تمام اتوماتیک و هیدرولیک

دستگاه بلوک زنی چیست؟

به طور کلی دستگاه بلوک زنی بلوک‌های سیمانی را تولید می کند. دستگاه بلوک زنی دارای انواع مختلف دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک (ثابت) است. بدنه، سنباده و قالب سه بخشی هستند که در هر سه این دستگاه‌ها وجود دارند. مواد اولیه‌‌ای که درون این دستگاه‌ها ریخته می‌شود نیز تقریبا شبیه به هم است. تفاوت این سه دستگاه در روند تولید بلوک و تعداد تولید بلوک آن ها است، به این صورت که ظرفیت تولید دستگاه‌های بلوک زن دستی و نیمه اتوماتیک متوسط است و دستگاه‌های تمام اتوماتیک زیاد است.

دستگاه بلوک زنی چیست؟

بلوک زن سیلودار

این دستگاه‌ها یکی از انواع مدرن و کاربردی دستگاه‌های بلوک زنی است که توان تولید بالایی دارد. از این دستگاه‌ها برای تولید بلوک‌های سقفی، دیواری و تیغه‌‌ای، استفاده می‌شود. این بلوک زن‌ها از سایر مدل‌ها کاربردی‌تر و سریعتر هستند، به شکلی که این روزها اکثر تولید کنندگان ترجیح می‌دهند از این مدل‌ها استفاده کنند. بلوک زن سیلودار معمولاً با ظرفیت۵۰۰ الی ۷۰۰ کیلوگرم تولید می‌شوند، با این حال دستگاه‌هایی با ظرفیت سیلو بیشتر را نیز می‌توان سفارش داد.

 بلوک زن‌های تمام اتوماتیک سیلودار در سه حالت کلی فعالیت می‌کنند که در ادامه شرح می دهیم:

  • در حالت اول هنگامی که روند تولید در حال انجام است، قالب برای جدا شدن از بلوک به سمت بالا حرکت می‌کند. در این حالت یک سنسور به صورت کاملا اتوماتیک به اندازه یک بلوک به جلو حرکت می‌کند.
  • در حالت دوم زمانی که دکمه شروع کار را فشار می‌دهید، عملیات ویبره بلوک شروع می‌شود. این عملیات تا پایان مدت زمانی که شما به دستگاه می‌دهید، ادامه خواهد داشت. پس از پایان این عملیات چکش یا سنبه به سمت پایین می‌آید، سپس ویبراتور دوباره به صورت خودکار روشن شده و تا زمانی که عملیات پرس صورت نگرفته است، به کار خود ادامه می دهد.
  • در حالت سوم با گرداندن کلید شروع، ویبراتور تا زمانی که شما دستور ایست بدهید یا بلوک‌ها آماده و قالب به سمت بالا حرکت کند، ادامه می‌یابد.

بلوک زن سیلودار

ویژگی‌های بلوک زن سیلودار تمام اتوماتیک و هیدرولیک

بلوک زن سیلودار تمام اتوماتیک و هیدرولیک ویبراتور خوبی دارند، یعنی در هر کدام از این حالت‌هایی که در بالا به آن اشاره شد، قرار بگیرند نسبت به نوع اتوماتیک یا معمولی ویبره طولانی‌تری خواهند داشت. ویبره طولانی‌تر نیز به معنی بتن فشرده‌تر است. کنترل و استفاده از دستگاه‌های بلوک زن سیلودار تمام اتوماتیک و هیدرولیک بسیار ساده است. برای استفاده از این دستگاه‌ها دیگر نیازی نیست نیروی کار اضافی برای جابه‌جا کردن یک دستگاه آهنی سنگین داشته باشید، چرا که خود دستگاه این کار را با هزینه‌‌ای به مراتب کمتر برایتان انجام می‌دهد.

این دستگاه‌ها موتور ویبراتور قوی‌تری دارند. دیگر قسمت‌های دستگاه‌ها نیز وابسته به کاری که انجام می‌دهند، در این نوع دستگاه‌ها قوی‌تر شده اند. تمام این موارد زمانی ممکن است که یک دستگاه بلوک زن سیلودار خوب تهیه کرده باشید. پیشنهاد ما دستگاه‌ بلوک زن تمام اتوماتیک و سیلودار بتن ماشین اصفهان  است. این برند این روزها به دلیل کیفیت بالایی که ارائه کرده است، میان فعالان این صنعت رشد چشمگیری داشته است. برای خرید بلوک زن سیلودار تمام اتوماتیک و هیدرولیک این برند به سایت بتن ماشین اصفهان مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بتن ماشین اصفهان تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000