با جدیدترین مدل های سرامیک طرح پارکت آشنا شوید

سرامیک‌ طرح پارکت کفپوش‌های پر طرفداری هستند که در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید و به بازار ارائه می‌شوند. با جدیدترین مدل‌های سرامیک طرح پارکت آشنا شوید و آن ها را برای منزل خود از سایت کاشی و سرامیک کاشیران سفارش دهید. این محصولات را با استفاده از خاک، اما با دستگاه‌های خاص تولید می‌کنند. برای مثال برای تهیه سرامیک‌ کف طرح پارکت لازم است حتماً از دستگاه‌های به روز و مواد اولیه با کیفیت استفاده کنید. در غیر این صورت محصول استحکام و کیفیت کافی را نخواهد داشت.

با توجه به تعداد بالای طرفداران سرامیک‌های طرح پارکت، در این مقاله قصد داریم سیر تا پیاز این سرامیک‌ها را برای شما رو کنیم. اما تنها دانستن این اطلاعات کافی نیست! باید آن‌ها را به کار بگیرید. پس در انتهای این مقاله به بهترین شرکت ارائه دهنده سرامیک طرح پارکت یعنی کاشیران می‌پردازیم. با ما همراه بمانید.

با جدیدترین مدل‌های سرامیک طرح پارکت آشنا شوید

سرامیک طرح پارکت

کف سازی و نصب کفپوش‌ها نه تنها از نظر زیبایی، بلکه از نظر ایمنی نیز از اهمیت بالایی برخوردارند. سرامیک یکی از انواع کفپوش‌هایی است که بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. طرح‌های متنوع، دوام و عمر بالا در کنار استحکام مناسب موجب شده سرامیک‌ها به انتخاب اول بسیاری تبدیل شوند.

اما سرامیک‌های طرح پارکت داستان متفاوتی را نقل می‌کنند. این سرامیک‌ها شباهت بسیاری به پارکت دارند. همانطور که می‌دانید پارکت‌ها کفپوش‌هایی هستند که بیشتر شبیه به چوب هستند. چرا که به طور معمول آن‌ها را شبیه به چوب یا با استفاده از چوب تهیه می‌کنند.

بخش بزرگی از بازار سرامیک این روزها به سرامیک‌های طرح پارکت اختصاص داده شده است. تعجبی هم ندارد! چرا که تشخیص سرامیکی بودن این کفپوش‌ها در نگاه اول حتی برای متخصصان این حوزه نیز مشکل است. از سوی دیگر این سرامیک‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون به کار گرفته می‌شوند.

جدیدترین مدل‌های سرامیک طرح پارکت ۱۴۰۱

پیش از انتخاب مدل سرامیک طرح پارکت، باید رنگ این سرامیک‌ها را انتخاب کنید. انتخاب رنگ این بخش باید با توجه به مفاهیم مهمی همچون نور و رنگ بخش‌های مهم طراحی داخلی صورت بگیرد. در سال ۱۴۰۱ مردم تمایل بیشتری به انتخاب رنگ‌های روشن از خود نشان داده اند.

دکوراسیون شما از چه سبکی پیروی می‌کند؟ هر سبکی را که انتخاب کنید، می‌توانید یک کفپوش سرامیک با طرح پارکت به رنگ روشن برای آن داشته باشید. ایرانی‌ها به طور معمول سبک سنتی را انتخاب می‌کنند. در سبک سنتی نیز می‌توانید از سرامیک‌های طرح پارکت رنگ روشن استفاده کنید. به شرطی که فرشی را با رنگ گرم انتخاب کنید.

اگر منزل شما نورگیر است، استفاده از سرامیک‌های طرح پارکت با رنگ روشن می‌تواند شدت نور را بیشتر از آن چیزی که نیاز دارید افزایش دهد. از این رو برای این خانه‌ها توصیه ما استفاده از رنگ‌های تیره‌تر و سرامیک‌های رنگ تیره است. این سرامیک‌ها نیز طرفداران خاص خود را دارند.

سرامیک‌های طرح پارکت با مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. از مدل‌های رگه دار گرفته تا مدل‌هایی که خطوط مستقیم دارند را می‌توان در میان این مدل‌ها یافت. با این حال جدیدترین مدل‌های این سرامیک‌ها امسال، با مدل‌های ساده و مینیمال در آمیخته شده اند.

با این حال تنها مدل سرامیک نیست که از اهمیت بالایی برخوردار است. مفاهیمی همچون قیمت، استحکام و ماندگاری نیز اهمیت بالایی دارند. تمام این موارد موجب می‌شود در انتهای این مقاله به یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده سرامیک طرح پارکت بپردازیم.

جدیدترین مدل‌های سرامیک طرح پارکت ۱۴۰۱

کاشیران عرضه انواع سرامیک کف طرح پارکت

سال ۱۳۸۳ همان سالی است که دنیا برندی همچون کاشیران را به خود دید. برندی که از همان سال پخش عمده و خرده سرامیک‌های با کیفیت را برعهده داشت. این برند این روزها نیز همانند گذشته با تمام توان آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است. برند نام آشنای کاشیران با تاسیس سایت خود، خدمت رسانی به مشتریان را ساده‌تر کرده است. از سوی دیگر با کوتاه شدن دست واسطه‌ها، خرید از سایت این مجموعه هزینه‌های کمتری را در پی خواهد داشت.

کیفیت بالا، طرح‌های متنوع، رنگ‌های گوناگون، ارسال رایگان و… از جمله مزایایی است که ما را وادار کرده است کاشیران را به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع سرامیک طرح پارکت به شما عزیزان معرفی کنیم. برای دریافت محصولات این برند کافی است سری به سایت بزنید و محصول مدنظر را سفارش دهید. همچنین با تماس با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از خدماتی همچون مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. کاشیران را جایگزینی نیست.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000