بهترین روش ترک تریاک

کلینیک ترک اعتیاد نگین یکی مراکز تخصصی ترک اعتیاد در اصفهان است. این مرکز با وجود کادری متخصص می تواند به افرادی که دچار اعتیاد  شده اند، زندگی دوباره ببخشد و روند ترک اعتیاد را به صورت کاملا تخصصی پیش ببرد.

با توجه به افزایش روز افزون آمار اعتیاد، آشنایی با انواع روش های ترک تریاک و کلیه مواد مخدر یکی از دغدغه های مختلف افراد به حساب می آید. ترک اعتیاد تریاک و هر نوع ماده مخدر دیگر، نیاز به یک فرایند تخصصی دارد تا علاوه بر سم زدایی بدن، روح و روان افراد نیز تحت درمان قرار گیرد. در هر حال، اعتیاد یک تهدید برای جسم و روان افراد است و نمی توان تنها با حذف یک ماده مخدر تاثیر آن را از بین برد. بنابراین، بهترین روش ترک تریاک روشی است که علاوه بر ترک جسمی، به ترک روانی آن نیز کمک نماید.

موثرترین راه برای ترک تریاک مراجعه به یک مرکز ترک اعتیاد معتبر است. قطعا حضور یک پزشک و مشاور در کنار فرد معتاد، به او کمک می کند تا سختی فرایند ترک را راحت تر پشت سر بگذارد. البته همراهی اعضای خانواده نیز می تواند دلگرم کننده باشد. با این حال، حضور افراد باتجربه و آشنا با این فرایند در کنار بیماران، در مواجهه با بحران های مختلف، موثرتر خواهد بود.

مرکز ترک اعتیاد نگین یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در این زمینه است. افراد می توانند با هدف ترک هر گونه اعتیاد زیر نظر متخصصین این امر، به این مرکز مراجعه نمایند.

بهترین روش ترک تریاک

برای ترک تریاک چه باید کرد؟

اعتیاد به تریاک در همه جنبه های زندگی شامل زندگی فردی و اجتماعی فرد اثر گذار خواهد بود. به طوری که در اثر مشکلات جسمی و روانی ناشی از اعتیاد، کیفیت زندگی معتادان به تریاک به تدریج کاهش پیدا خواهد کرد. در چنین شرایطی، استفاده از یک روش ترک تریاک موثر می تواند شخص را به زندگی عادی خود بازگرداند.

امروزه استفاده از روش های سنتی برای ترک تریاک منسوخ شده است. به طور کلی، فردی که برای ترک تریاک اقدام می کند باید هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی سم زدایی و پاکسازی شود. حتما می دانید که اعتیاد بیش از آن که وابستگی جسمانی ایجاد کند، وابستگی روحی شدید برای فرد در پی دارد. بنابراین تنها کنار گذاشتن مصرف فیزیکی آن، تاثیر چندانی نداشته و امکان بازگشت شخص به مصرف نیز وجود خواهد داشت. از این رو، بهترین روش ترک تریاک روشی است که بتواند فرد را از نظر جسمی و روانی احیا کند.

در ترک تریاک با روش تخصصی، یک پزشک و یک مشاور در طول فرایند ترک با بیمار همراه می شوند. حضور پزشک مخصوصا در مواردی که فرد اعتیاد طولانی مدت داشته و یا اعتیاد سنگین دارد، از بروز شرایط پزشکی پیچیده جلوگیری می کند. مشاور نیز با صحبت کردن و راهنمایی بیمار به او آموزش می دهد تا در مواجهه با وسوسه مصرف چگونه باید رفتار کند. به این ترتیب، شخص در برنامه ای کاملا هدفمند و موثر، نحوه مقابله با بحران را آموزش دیده و فرایند ترک تریاک را پشت سر می گذارد.

کلینیک ترک اعتیاد نگین از بهترین مراکز ترک اعتیاد در اصفهان به حساب می آید. حضور تیمی مجرب و کارآزموده در کنار بیمار، شرایط ترک تریاک به شیوه ای کاملا اصولی را فراهم خواهد کرد.

ترک تریاک با راهکارها و توصیه‌های عملی

ممکن است در بین اطرافیان و دوستان روش هایی برای ترک تریاک به شما پیشنهاد شود که نه تنها اصولی و تخصصی نیستند، بلکه ممکن است گرایش به انواع مواد مخدر را نیز در شما تقویت نمایند. برای مثال، ممکن است درباره برخی روش ها مانند ترک تریاک با متادون یا ترک تریاک با داروهای گیاهی مطالب زیادی شنیده باشید. اما لازم است یادآور شویم که اعتیاد به متادون خطراتی به مراتب بیشتر از اعتیاد به تریاک به همراه دارد. همچنین تاثیر داروهای گیاهی در افراد مختلف فرق داشته و می تواند عوارض پیچیده تری برای شخص در پی داشته باشد.

بهترین روش ترک تریاک مراجعه به یک کلینیک ترک اعتیاد معتبر است. در مراکز تخصصی ترک اعتیاد مانند مرکز نگین اصفهان، حضور یک پزشک و روانپزشک متخصص در تیم درمان به افراد کمک می کند تا مشکلات جسمانی و روانی ناشی از ترک اعتیاد خود را پشت سر بگذارند. در طول دوره ترک تریاک، پزشک معالج روش های کنترل درد، کسلی و بی حالی را به شیوه ای کاملا موثر و اصولی در پیش می گیرد. روانپزشک یا مشاور نیز نحوه مقابله با عوامل وسوسه کننده را به بیمار آموزش خواهد داد.

علاوه بر موارد یاد شده، حضور افراد همدرد با شخص معتاد و قرار گرفتن در جمعی با شرایط مشابه، به بیمار کمک می کند تا اعتماد به نفس از دست رفته خود را مجددا به دست آورد.

ترک تریاک با راهکارها و توصیه‌های عملی

بهترین روش ترک تریاک را با کلینیک ترک اعتیاد نگین تجربه کنید

کلینیک ترک اعتیاد نگین اصفهان یکی از بهترین مراکزی است که در زمینه ترک تخصصی تریاک فعالیت دارد. این مرکز مجهز با به کارگیری تیمی قوی و مجرب شامل پزشک، روانپزشک و مشاور، طی کردن مسیر ترک تریاک را برای بیماران راحت تر می سازد. بنابراین اگر به اعتیاد دچار شده اید بهتر است هر چه سریع تر به این مرکز مراجعه کنید تا دوباره به زندگی سالم بازگردید. 

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000