بهترین دستگاه بلوک زن دستی

بتن ماشین اصفهان تولید کننده انواع دستگاه بلوک زنی دستی و اتوماتیک است که سال ها سابقه درخشان در تولید این نوع ماشین آلات دارد. این مجموعه، ساخت انواع ماشین آلات صنعتی را با توجه به نیاز مشتری انجام می دهد. کلیه مراحل طراحی و تولید دستگاه بلوک زنی در این مجموعه با دقت و حساسیت بالایی انجام می شود تا دستگاه های عرضه شده به بازار از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

دستگاه بلوک زنی یکی از ماشین آلات تولید بلوک است که می تواند سودآوری بالایی برای افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند به همراه بیاورد. آشنایی با بهترین دستگاه بلوک زن دستی می تواند خرید این دستگاه را آسان تر کند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم با بهترین دستگاه بلوک زن دستی آشنا شویم. برای کسب اطلاعات در این زمینه تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بهترین دستگاه بلوک زن دستی

دستگاه بلوک زن دستی چیست 

برای خرید بهترین دستگاه بلوک زن دستی در ابتدا لازم است با این ماشین آشنا شوید. بلوک زن دستی یکی از مهم ترین ماشین آلات ساخت بلوک است که برای تولید بلوک در پروژه های عمرانی استفاده می شود. با استفاده از چنین دستگاهی می توانید بلوک ساختمانی تولید کرد و به فروش رساند. بنابراین با یک دستگاه بلوک زن دستی می توان یک کارگاه کوچک راه اندازی کرد و درآمد بالایی به دست آورد. این دستگاه همان طور که از نامش پیداست کاملا به صورت دستی کار می کند و نیاز به اپراتور دارد.

مصارف دستگاه بلوک زن دستی   

همان طور که پیشتر اشاره شد دستگاه بلوک زن دستی برای صنایع عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه می توان بلوک تولید کرد. اما قبل از خرید باید نیاز خود را بررسی نمایید. تولید بلوک با این دستگاه نسبت به دستگاه های اتوماتیک کمتر است و تنها برای کارگاه های کوچک می تواند مفید باشد.

در واقع اگر مبتدی هستید، این دستگاه برای شما بسیار مناسب خواهد بود. کار با بلوک زن دستی بسیار ساده است. یک اپراتور حرفه ای به راحتی می تواند با این دستگاه بلوک های زیادی را تولید نماید. با استفاده از بلوک زن دستی در یک شیفت کاری می توان حداقل دویست بلوک را تهیه نمود. اگر اپراتور، حرفه ای باشد، می تواند حداکثر هفتصد عدد بلوک را در این هشت ساعت کاری تولید نماید.

مصارف دستگاه بلوک زن دستی   

بتن ماشین تولید کننده دستگاه بلوک زن دستی

بهتر است خرید دستگاه های بلوک زنی از طریق شرکت های معتبر انجام شود. این دستگاه های عمرانی قیمت بالایی دارند. اگر دستگاه فیک و غیراستاندارد خریداری شود، ضرر زیادی به شرکت شما خواهد رسید. چراکه بلوک های تولیدشده غیراستاندارد و نامرغوب خواهند بود. از سویی دیگر دستگاه به زودی آسیب می بیند و خراب می شود. شما قادر هستید بلوک زن دستی مناسبی را از طریق شرکت بتن ماشین تولید نمایید. در این شرکت بهترین دستگاه بلوک زن دستی موجود است. خرید از شرکت بتن ماشین مزایای بسیار زیادی دارد. در این بخش شما را با مزایای خرید از این شرکت معتبر آشنا خواهیم نمود.

  • بتن ماشین محصولات خود را به سراسر ایران عرضه می کند.
  • امکان خرید حضوری و غیرحضوری از این شرکت میسر است.
  • بتن ماشین درگاه مستقیمی را برای خرید از تولیدکننده فراهم می آورد.
  • کیفیت دستگاه بلوک زن دستی در این شرکت بسیار بی نظیر و فوق العاده است.
  • در تولید دستگاه های بلوک زنی از مواد مرغوب و استاندارد استفاده می شود.
  • امکان ارسال دستگاه بلوک زن به محل شما توسط بتن ماشین مقدور شده است.
  • انواع دستگاه های بلوک زنی در شرکت بتن ماشین تولید می شود.
  • اگر به دنبال خرید ارزان هستید، بتن ماشین با از میان برداشتن واسطه، قیمت را به شدت پایین آورده است.

در این مقاله به بررسی دستگاه بلوک زنی دستی پرداختیم. این دستگاه برای کارگاه های کوچک و انجام پروژه های عمرانی در مقیاس کوچک بسیار مناسب است. شما قادر هستید این دستگاه را با قیمتی بسیار مناسب از طریق بتن ماشین خریداری نمایید. شما عزیزان می توانید در مصارف بزرگتر قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه را در سایت بتن ماشین مشاهده نمایید.

 بتن ماشین عرضه کننده انواع دستگاه های بلوک زن دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک است. این مجموعه بهترین دستگاه بلوک زن دستی را به فروش می رساند. اگر تمایل به تهیه این دستگاه دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی با بتن ماشین تماس حاصل نمایید.

 

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000