قیمت میلگرد زاگرس

قیمت میلگرد زاگرس صبا فولاد را در آهن 724 به صورت لحظه ای ببینید. آهن 724 از فروشندگان انواع میلگرد در کشور است که محصولات کارخانجات مختلف را با نازلترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رساند. شما عزیزان می توانید علاه بر استعلام قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی، اطلاعات تخصصی درباره این محصولات و صنایع وابسته به آن را در بخش مقالات آهن 724 مطالعه کنید.

 

یکی از مهمترین واحدهای تولیدی کشور در زمینه ساخت و تولید مقاطع فولادی، شرکت صبا فولاد زاگرس است. این شرکت که در استان چهارمحال و بختیاری در شهرک صنعتی سفید قرار گرفته است یکی از باکیفیت ترین و بهترین محصولات فولادی را روانه بازار می کند. شما می توانید محصولات فولادی تولید شده توسط شرکت صبا فولاد زاگرس را به کمک آهن 724 بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. قیمت میلگرد زاگرس می تواند بسته به عوامل و فاکتورهای مختلفی تغییر کند. با این وجود، آهن 724 در تلاش است تا نازل ترین و مناسب ترین قیمت میلگرد زاگرس را در اختیار شما قرار دهد.

 قیمت میلگرد زاگرس

آشنایی با میگلرد صبا فولاد زاگرس

شرکت صبا فولاد زاگرس فعالیت خود را در سال 1393 و در شهرک صنعتی سفید دشت آغاز کرد. این شرکت در دو فاز مختلف و با هدف تامین نیاز بخش قابل توجهی از بازار داخلی، احداث شد. این شرکت که موفق شد تا زمینه را برای ایجاد شغل هزاران نفر فراهم کند، در فاز اول خود با ظرفیتی در حدود 420 هزار تن در سال، شروع به کار کرد. این شرکت با تکیه بر سرمایه گذاران مختلف داخلی و خارجی موفق شد تا پله های رشد و موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و به قله های موفقیت در تولید میلگرد باکیفیت و مرغوب دست پیدا کند.

یکی از باکیفیت ترین و بهترین محصولات فولادی که توسط فولاد زاگرس تولید می شود، میلگردهای فولادی است. این میلگردها دارای گرید A3 بوده و شناسه آج آن ها نیز 400 است. یکی از مهمترین نکات در خصوص تولید میلگردهای شرکت فولادی زاگرس این است که در این شرکت از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا استفاده شده است که منجر به افزایش کیفیت و کارایی میلگرد تولیدی این واحد صنعتی شده است.

میگلردهای گرید A3 این شرکت، بین 27 تا 28 درصد کربن داشته و به کمک سیستم ترمکس خنک سازی می شوند. باید اشاره کرد که تنش تسلیمی این میلگردها 4000 و مقاومت کششی آن ها نیز 6000 کیلوگرم بر سانتی متر است. شکل آج این میلگردها، جناقی بوده و می توان از آن ها برای آهنگری و یا جوشکاری با زاویه های تند استفاده کرد. به سادگی می توان دریافت که میلگردهای تولیدی این شرکت، جز بهترین و باکیفیت ترین میلگردهای موجود در بازار است.

 قیمت میلگرد زاگرس

قیمت میلگرد زاگرس در آهن 724

آن دسته از میلگردهایی که در گرید A3 دسته بندی می شوند، نیاز به استحکام بالایی دارند؛ زیرا از آن ها در پروژه های سنگین ساختمان سازی و سازه های بزرگ استفاده می کنند. اگر می خواهید میلگرد A3 را از سایر میلگردها تشخیص دهید، بهتر است به آج آن دقت کنید. آج این مدل از میلگردها به صورت ضربدری یا هفت و هشت است. از سوی دیگر بر روی بدنه این میلگردها نیز نشان شرکت زاگرس SFZ حک شده است. از آن جایی که این میلگردها دارای گواهینامه استاندارد هستند، می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه از آن ها استفاده کنید. اما اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید از قیمت میلگرد زاگرس مطلع شوید، می توانید از آهن 724 کمک بگیرید. آهن 724 در تلاش است تا با حذف واسطه ها، راه را برای دستیابی به میلگردهای تولیدی شرکت زاگرس برای همه هموارتر کند. شما می توانید هم اکنون با مراجعه به وب سایت آهن 724 از قیمت این میلگردها مطلع شوید.

درخصوص قیمت نهایی میلگرد زاگرس باید به این نکته اشاره کرد که عوامل و فاکتورهای مختلفی می توانند بر روی قیمت آن تاثیرگذار باشند. از مواد و متریال های اولیه ای که برای تولید این میلگردها مورد استفاده قرار گرفته تا نحوه بسته بندی و ارسال، همگی می توانند باعث تغییر قیمت میلگرد زاگرس شوند. اما باید بدانید که نوسانات بازار ارز، عرضه و تقاضا در بازار و قیمت جهانی فولاد نیز بی تاثیر در قیمت نهایی این مدل از میلگردها نخواهند بود. اما با این وجود، آهن 724 در تلاش است تا برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود، میلگردهای شرکت زاگرس را با نازل ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار خریداران قرار دهد. برای استعلام قیمت میلگرد زاگرس می توانید به وب سایت آهن 724 مراجعه کرده و یا با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000