بلوک زنی | انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

شرکت افراز بتن سرمد  یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی چون دستگاه بلوک زنی است. انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک در بتن سرمد با بهترین کارایی و کیفیت تولید می شود. شما می توانید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک مدنظر خود را از بتن سرمد با برند بتن ماشین صفاهان خرید کنید.

دستگاه بلوک زنی یکی از مهم تجهیزاتی است که برای ساخت بلوک های دیواری و سقفی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به تنوع دستگاه های بلوک زنی موجود در بازار، انتخاب درست یکی از انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک که هم کارایی مطلوبی داشته باشد و هم با قیمت مناسبی قابل خریداری باشد، از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. دستگاه بلوک زنی به صورت دستی، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، هیدرولیک و... تولید می شود. یکی از بهترین این دستگاه، بلوک زنی اتوماتیک است. در ادامه مطلب در این باره بیشتر اطلاعات کسب می کنید.

 

بلوک زنی | انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

بلوک زنی

در کارگاه های بلوک زنی با توجه به کارگاه و شرایط آن، بهترین مدل از انواع دستگاه بلوک زنی را خریداری و در کارگاه مورد استفاده قرار می دهند. با دلیل تنوع دستگاه های بلوک زنی، بلوک های تولید شده به کمک هر کدام دارای سایز ها و وزن های متفاوتی است. این دستگاه ها با عملکرد فوق العاده و سرعت بالای تولید بلوک، می توانند در مدت زمان کم بلوک های زیادی را تولید کنند. دستگاه بلوک زنی اتوماتیک یکی از محبوب ترین دستگاه های بلوک زنی است که کارایی فوق العاده ای دارد، از این رو در کارگاه های بلوک زنی استفاده فراوانی می شود. شما می توانید این دستگاه را از بهترین تولید کننده آن چون بتن ماشین صفاهان بخرید.

انواع دستگاه بلوک زنی

همانطور که گفتیم دستگاه های بلوک زنی دارای تنوع بسیار زیادی است و این موضوع ایجاب می کند که قبل از خرید این دستگاه ها، ابتدا اطلاعات کافی در مورد مشخصات آن ها کسب کنید و سپس اقدام به خرید هر یک از آن ها نمایید. برای خرید انواع دستگاه بلوک زنی، باید توجه داشته باشید که هر یک از این دستگاه ها ظرفیت تولید بلوک متفاوتی دارند و بدیهی است که هر کدام از آن ها برای شرایط خاصی از کارگاه های بلوک زنی مناسب اند. 

  • دستگاه بلوک زنی تخم گذار:

دستگاه بلوک زنی تخم گذار یکی از انواع دستگاه های بلوک زنی موجود در بازار است که با نام دستگاه بلوک زنی دستی نیز شناخته می شود. این دستگاه با کمک اپراتور و به صورت کاملا دستی کار می کند. بدیهی است که برای استفاده از این دستگاه، لازم است که دقت و تجربه اپراتور بالا باشد. هر چقدر قدرت و سرعت عمل اپراتور برای استفاده از دستگاه های بلوک زنی بیشتر باشد، قطعا می توان بلوک های بیشتری را در یک شیفت کاری تولید کرد. دستگاه های بلوک زنی دستی با تعداد قالب های متفاوتی قابل استفاده اند که از جمله آن ها می توان به دستگاه بلوک زنی 2 قالبه، 3 قالبه و 4 قالبه اشاره کرد. 

  • دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک 

دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک به واسطه داشتن سرعت تولید بلوک های سقفی و دیواری بالا، می تواند باعث تولید بلوک های بیشتری در یک شیفت کاری شود. انتخاب دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک، می تواند بهترین راهکار برای افرادی باشد که قادر به پرداخت هزینه زیاد برای خرید دستگاه بلوک زنی نیستند و از طرفی سرعت تولید بلوک ها نیز برای آن ها حائز اهمیت است. 

بلوک زن اتوماتیک، بلوک زن میزی و بلوک زنی هیدرولیک ساده، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک نیز از انواع دستگاه بلوک زنی است.

انواع دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

اگر سرعت عمل تولید دستگاه بلوک زنی برای شما مهم است، می توانید اقدام به خرید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک کنید. دستگاه بلوک زنی اتوماتیک دارای تنوع زیادی هستند. میزان سرعت این دستگاه در تولید بلوک و تعداد قالب های آن، از جمله معیارهای ایجاد تفاوت در دستگاه بلوک زنی هستند. 

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه یکی از انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک محسوب می شود. این دستگاه بلوک زنی که سنگین ترین مدل دستگاه های بلوک زنی تمام اتوماتیک است، امکان تولید بلوک ها را با تعداد زیاد فراهم می کند، بنابراین می توان با کمک دستگاه های بلوک زنی تمام اتوماتیک 12 قالبه، اقدام به تولید حجم زیادی بلوک در یک شیفت کاری کرد. 

البته دستگاه بلوک زنی اتوماتیک با تعداد قالب های کمتر نیز وجود دارد. بلوک زن اتوماتیک سیلودار نیز یکی از دستگاه های بلوک زنی اتوماتیک است که 6 قالب دارد، بنابراین می توان در صورت نیاز به تولید تعداد بلوک های کمتر در یک شیفت کاری، اقدام به خرید این دستگاه های بلوک زنی با تعداد قالب کمتر نمود. 

بتن ماشین صفاهان یکی از برترین تولید کنندگان دستگاه بلوک زنی اتوماتیک است. انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک در سایت بتن سرمد وجود دارد. شما می توانید دستگاه مدنظر خود را از این تولید کننده معتبر بخرید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000