طراحی و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره

گروه تولیدی – صنعتی شهر پارتیشن یکی از پیشگامان تولید پارتیشن های اداری شیشه ای است که طراحی و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره را با بهترین کیفیت در تمامی شهرهای ایران بر عهده می گیرد. برای سفارش انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره و اجرای آن می توانید به سایت شهر پارتیشن مراجعه کنید و با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید، سفارش خود را در زمانی کوتاه ثبت کنید و منتظر مراجعه تکنسین های شهر پارتیشن برای اجرا باشید.

پارتیشن شیشه ای ابزاری کاربردی و زیبا است که به منظور تفکیک بهینه فضاها مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه محیط خانه ها و اماکن اداری و دفتری در حال کوچک شدن است و دیوارکشی های بیش از حد، این فضا را محدودتر می کند. به عنوان راه حل جایگزین می توان پارتیشن شیشه ای را برای تقسیم بندی بخش های مختلف خانه یا دفاتر به کار برد. دیوار شیشه ای انواع مختلفی مثل تک جداره، دو جداره، ثابت، متحرک، فریم دار و فریم لس دارد. در این میان پارتیشن تک جداره جزو متداول ترین انواع این محصول به منظور استفاده در اماکن اداری و تجاری به حساب می آید. اگر شما هم می خواهید در مورد طراحی و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره بیشتر بدانید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای

در دنیای امروز که فضاها محدودتر از قبل شده است برای تقسیم کردن بخش های مختلف به بهترین شکل ممکن از ابزاری به نام پارتیشن استفاده می شود. پارتیشن شیشه ای همان دیوارهای از جنس شیشه است که برای تفکیک و بهینه سازی فضای داخلی اماکن به کار می رود. این پنل ها توسط فریم هایی از جنس استیل و آلومینیوم نگهداری می شوند و نوع بدون فریم آن هم وجود دارد. پارتیشن شیشه ای ابزاری کاربردی برای به تفکیک فضا به حساب می آیند.

دیوار شیشه ای ظاهری زیبا دارد، عایق صوتی است، هزینه ها را کاهش می دهد و نصب و نگهداری آسانی دارد. این ابزار جداکننده فضا نقش بسزایی در انتقال نور بین بخش های مختلف خانه یا دفتر کار ایفا می کند. پارتیشن شیشه ای مدرن و به روز است و محیط داخلی را زیباتر می کند. درب به کار رفته برای پارتیشن های شیشه ای می تواند از نوع ریلی یا لولایی باشد. جنس پروفیل استفاده شده در ساخت این درب ها متنوع است و بسته به نیاز و سلیقه کارفرما انتخاب می شود. پنل های شیشه ای را می توان به راحتی از همدیگر جدا کرده و برای بخش های دیگر به کار برد. پارتیشن شیشه ای علاوه بر ایجاد یک فضای صمیمی و نزدیک بین کارکنان، باعث افزایش راندمان کاری نیز می شود. شیشه این امکان را برای کارفرمایان فراهم می کند که کارمندان شرکت یا دفتر را زیر نظر قرار دهند. با این کار میزان اتلاف وقت کاهش یافته و تایم کاری مفید افزایش پیدا می کند. پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی از جمله تک جداره، دو جداره، ثابت، متحرک، فریم دار، فریم لس، هوشمند و ریلی دارد. در این بین، پارتیشن تک جداره بسیار کاربردی و متداول است.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره جزو ساده ترین و پرکاربردترین نمونه ها برای استفاده در اماکن تجاری، اداری و درمانی به شمار می رود. برای ساخت پارتیشن تک جداره از شیشه 8 یا 10 میلی متری استفاده می شود. این نوع پارتیشن شیشه ای مزایای بسیاری مانند هزینه کمتر، ظرافت بیشتر، حمل و نصب راحت تر و وزن کمتر دارد. از کاربردی ترین اهداف استفاده از این نوع دیوارها، ایجاد یک فضای خصوصی در محیط عمومی است. پارتیشن شیشه ای تک جداره برای جداسازی فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و به دو شکل فریم دار و فریم لس اجرا می شود. پارتیشن فریم لس بسیار مینیمال و مناسب فضاهای محدود است و در آن هیچ گونه پروفیل عمودی بین شیشه ها قرار نمی گیرد و پارتیشن ها فقط به کف یا سقف متصل هستند. در پارتیشن تک جداره فریم دار بین شیشه ها پروفیل عمودی قرار می دهند و همین کار باعث مقاومت بالای آن ها می شود. این نوع دیوار شیشه ای مناسب فضاهای بزرگ تر است. معمولا شیشه های به کار رفته در این نوع پارتیشن ها از جنس سکوریت است، مقاومت بالایی در برابر شکستن دارد و تا حدودی از ورود صدا جلوگیری می کند. این دسته از پارتیشن ها ابعاد و ضخامت کمتری دارند و سریع تر از انواع دیگر آماده می شوند.

برای سفارش انواع پارتیشن های شیشه ای تک جداره و نصب آن، همین امروز به وب سایت شهر پارتیشن مراجعه کنید. کارشناسان شهر پارتیشن به شما کمک می کنند تا بهترین نوع پارتیشن شیشه ای تک جداره را با قیمت مناسب و در متراژ دلخواه سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش و ساخته شدن پارتیشن اختصاصی شما، متخصصان شهر پارتیشن در هر نقطه ای از ایران آن را برای شما نصب می کنند. برای اطلاع از قیمت سفارش و اجرای پارتیشن اداری با کارشناسان شهر پارتیشن در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000