انواع گریس بلبرینگ

بلبرینگ ها از جمله ابزارهایی هستند که در صنعت کاربردهای بسیار زیادی دارند. چرخش و حرکتی که در بلبرینگ ها ایجاد می شود، می تواند باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل ساییدگی و بالا رفتن دمای سطح تماس شود. از این رو برای روانکاری بلبرینگ ها از ابزارهای خاصی به نام روغن یا گریس استفاده می شود که هر کدام می توانند کاربردهای خاص خودشان را دارند. در میان انواع محصولاتی که برای روغن کاری بلبرینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند، گریس های بلبرینگ از جمله محصولاتی اند که کاربردهای بیشتری نسبت به روغن های بلبرینگ دارند. با این حال، در هنگام انتخاب گریس برای بلبرینگ، توصیه می شود که در مورد انواع گیرس بلبرینگ و کاربردهای مختلف این گریس ها آشنا شوید.

گریس مناسب برای بلبرینگ

بلبرینگ ها به دلیل داشتن ساختار خاص و چرخش با سرعت بالا، از جمله محصولاتی اند که می توانند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. تماس میان بلبرینگ و دیگر قطعات صنعتی می تواند باعث بروز مشکلاتی از قبیل ساییدگی شود. اگرچه چرخش بلبرینگ ها به صورت روان بسیار حائز اهمیت است؛ اما اینکه افراد بتوانند برای روانکاری بلبرینگ ها از گریس های مناسب نیز استفاده کنند، اهمیت بسیار بیشتری پیدا می کند.

گریس مناسب برای بلبرینگ       

گریس مناسب برای بلبرینگ ها به شما این امکان را می دهد تا در طول مدت زمان بیشتری از بلبرینگ ها استفاده کنید و طول عمر آن ها را افزایش دهید. خود گریس ها دارای تنوع زیادی هستند و هر کدام بر پایه یک ماده خاصی ساخته شده اند. به طور مثال، از جمله انواع گریس بلبرینگ می توان به گریس سدیم، گریس کلسیم و ... اشاره کرد که هر کدام خصوصیات و کاربردهای خاص خودشان را دارند. گریس مناسب برای بلبرینگ ها، گریسی است که می تواند روی بلبرینگ ها زده شود تا چرخش آن ها را روان تر کند. در حال حاضر، گریس های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که می توانند برای بلبرینگ ها مورد استفاده قرار گیرند. اما در هنگام انتخاب این گریس ها، می بایست در ابتدا در مورد میزان درجه حرارت قابل تحمل توسط گریس ها و جزئیات آن ها اطلاعات کسب کنید.

هر چقدر گریس ها بتوانند در دمای بالاتر حالت خود را حفظ کنند و دچار سوختگی نشوند، کاربرد بهتری در بلبرینگ ها خواهند داشت. از این رو گریس مناسب بلبرینگ، گریسی است که قابلیت تحمل دمای بالا را داشته باشد. حفظ حالت جامد در هنگام قرار گرفتن روی بلبرینگ برای نفوذ به بخش های مختلف، از جمله دیگر خصوصیات بلبرینگ ها محسوب می گردد.

بهترین گریس برای بلبرینگ چیست

به طور کلی، در حال حاضر برندهای مختلفی در حوزه تولید انواع گریس برای بلبرینگ ها فعال اند که می توانید از طریق هر کدام از محصولات تولید شده توسط این برندها، بهترین گریس بلبرینگ را خریداری کنید. اما یکی از سوالات رایجی که در میان مشتریان گریس وجود دارد این است که بهترین گریس برای بلبرینگ چیست؟

بهترین گریس برای بلبرینگ چیست

گریس های نسوز از جمله انواع گریس های موجود در بازارند که می توانند برای بلبرینگ ها کاربردهای بسیار زیادی داشته باشند. این گریس ها نیز در برندهای مختلفی تولید می شوند؛ اما همه آن ها قابلیت تحمل دمای بالا را دارند. به همین خاطر، زمانی که در معرض حرکت بسیار زیاد قرار می گیرند، سوخته نمی شوند و باعث ایجاد مشکل در حین حرکت گریس ها نخواهند شد. از طرفی گریس هایی که برای بلبرینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند، نباید خاصیت چسبندگی داشته باشند. در این صورت، در هنگام زدن گریس روی بلبرینگ ها ممکن است مشکلی تحت عنوان چسبیدن اجزا و قطعات مختلف به وجود بیاید. در صورتی که نیاز به خرید گریس برای بلبرینگ ها با سرعت بالا دارید، باید حتما به جزئیات این گریس ها توجه داشته باشید. خود گریس های نسوز می توانند بهترین گزینه برای بلبرینگ ها محسوب شوند. اما باز هم باید به میزان روانکاری و گرانوی گریس هایی که برای بلبرینگ ها با سرعت بالا مورد استفاده قرار می گیرند، توجه داشته باشید.

سخن پایانی

گریس ها به عنوان یکی از محصولات روان‎کننده می توانند تاثیر زیادی روی عملکرد بلبرینگ ها داشته باشند. انتخاب بهترین انواع گریس برای بلبرینگ می تواند طول عمر بلبرینگ را افزایش داده و باعث کاهش نیاز به تعمیر آن ها شود. بنابراین، حتما در هنگام انتخاب گریس برای بلبرینگ به کیفیت گریس، میزان گرانوی و موضوعاتی از این قبیل توجه داشته باشید. طبق توضیحات داده شده در این مقاله از دانشنامه بلبرینگ، گریس های نسوز یکی از بهترین گزینه ها برای بلبرینگ ها محسوب می شوند.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000