بلبرینگ مجارستان را می شناسید؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای خرید انواع بلبرینگ به وجود آمده باشد این است که آیا بلبرینگ های ساخت مجارستان دارای کیفیت لازم هستند؟ این نوع از بلبرینگ ها دارای چه ویژگی هایی هستند؟ در بازار ایران انواعی از بلبرینگ های مجارستانی که با نام بلبرینگ مجار نیز شناخته می شوند، وجود دارند. این بلبرینگ ها به عنوان نمونه های قدیمی این محصول در بازار ایران شناخته می شوند و هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرند. برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول تا انتهای این مقاله از دانشنامه بلبرینگ با ما همراه باشید.

بلبرینگ مجارستان قدیمی با کیفیت

بسیاری از فروشندگان بلبرینگ و رولبرینگ به خریدارن خود پیشنهاد می دهند که بلبرینگ ساخت مجارستان را تهیه کنند زیرا عقیده دارند که این محصول قدیمی و با کیفیت است. افرادی که خریدار این محصولات هستند و با انواع ایرانی و خارجی بلبرینگ در بازار آشنایی دارند، بدون شک دارای شناخت نسبی از بلبرینگ های مجارستانی هستند و یا تجربه استفاده از این محصول را داشته اند. در کشور ما از گذشته تا کنون انواع بلبرینگ مجار در بین انواع خارجی با استقبال بالایی مواجه بوده است. دوام بالا و عملکرد مناسب، باعث بازار فروش بالای این محصول بوده است. در گذشته واردات بلبرینگ های مجارستانی بیشتر صورت می گرفت اما امروزه متاسفانه به صورت محدود می توان در بازار ایران این محصول را پیدا کرد.

بلبرینگ مجارستان قدیمی با کیفیت

انواع بلبرینگ مجارستان

بیش تر از هفت دهه است که بلبرینگ های مجارستانی به تولید می رسند و به کشور های دیگر صادر می شوند. به طور کلی برخی از انواع بلبرینگ این کشور محبوبیت بیشتری دارند و با استقبال بیشتری مواجه شده اند. مهم ترین این بلبرینگ ها عبارتند از:

  • بلبرینگ شیار عمیق مجارستانی
  • رولبرینگ استوانه ای مجارستانی
  • رولبرینگ بشکه ای کف گرد مجارستانی

این سه محصول را می توانید از طریق برخی از فروشندگان خاص و معتبر که به طور تخصصی اقدام به ارائه انواع بلبرینگ می کنند، تهیه کنید.

کیفیت بلبرینگ مجارستان چگونه است؟

بلبرینگ های مجار انواع متفاوتی دارند برخی از مطرح ترین آن ها عبارتند از :

  • STEYR
  • DKF
  • ZKI
  • FLT

این نوع از بلبرینگ ها شباهت بسیاری به بلبرینگ های تولید شده در شرق دارد که برای استفاده در صنایع مختلف به کار می رود. علاوه بر شباهت ساختاری از نظر کیفیت و قیمت نیز شباهت هایی به یکدیگر دارند. البته با توجه به کاربردی که بلبرینگ ها دارند ممکن است برتری هایی نیز وجود داشته باشد اما در یک مقایسه کلی در بین بلبرینگ های ساخت روسیه، رومانی و مجارستان می توان درجه کیفی بلبرینگ ساخت مجارستان را بالاتر دانست. البته این نوع بلبرینگ نسبت به بلبرینگ های DKF و ZKL  کیفیت کمتری دارند.

مزایای استفاده از بلبرینگ مجارستان

خرید و استفاده از بلبرینگ های ساخت مجارستان نسبت به برخی بلبرینگ های داخلی و خارجی دارای مزیت هایی است. این مزیت ها باعث شده اند که تقاضا برای استفاده از این محصول در کشور ما بالا باشد.

  • مهم ترین مزیت بلبرینگ های مجارستانی این است که با خرید یک قطعه با کیفیت می توانید از عملکرد آن تا مدت ها راضی باشید و نیازی به تعمیر و یا تعویض آن نباشد.
  • این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.
  • متریال به کار رفته در ساخت بلبرینگ های مجار بسیار با کیفیت است و همین موضوع باعث می شود تا دوام و کارآیی این قطعه بسیار بالا باشد.
  • اگر این محصول را به صورت اورجینال تهیه کنید می توانید از ضمانت نامه آن نیز بهره مند شوید.

بلبرینگ از مهم ترین قطعاتی است که در خودرو و سایر ماشین های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد از این رو دارا بودن اصالت و اورجینال بودن آن بسیار حائز اهمیت است.

مزایای استفاده از بلبرینگ مجارستان

معایب بلبرینگ تولید مجارستان

یکی از مواردی که در خرید بلبرینگ های مجارستانی باید به آن توجه کنید این است که فروش اورجینال این محصول در کشور ما به صورت محدود و توسط چندین فروشگاه مخصوص صورت می گیرد. متاسفانه امروزه برخی از بلبرینگ های فیک با نام بلبرینگ مجارستانی در بازار به فروش می رسند که از دوام و کیفیت پایینی برخوردار هستند. بهترین راه این است که برای خرید اصل این محصول از طریق فروشگاه های معتبر اقدام نمایید. از آن جایی که بلبرینگ های مجار قدیمی هستند و بسیاری از فروشندگان این محصول را احتکار کرده اند ممکن است علی رغم سالم و اصلی بودن، این قطعه دچار ایرادات ظاهری و یا زنگ زدگی باشند.

 

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000