بهترین مارک اورینگ

اورینگ یک قطعه مکانیکی است که از آن برای آب بندی به صورت استاتیک یا داینامیک استفاده می شود. اورینگ به دلیل طراحی خاص و ویژگی هایی که دارد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو اطلاع از بهترین مارک اورینگ برای عموم بسیار حائز اهمیت است. این محصولات با جنس، سایز، استاندارد، برند و ... متفاوت تولید می شوند، در نتیجه انواع بسیار متنوعی دارند.

بهترین مدل اورینگ را باید با توجه به کاربرد آن انتخاب کرد زیرا هر اورینگ بسته به جنس، اندازه و ... ویژگی و کاربرد متفاوتی دارد. تولید کنندگان بسیاری در داخل و خارج ایران وجود دارند که انواع اورینگ را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می کنند، از این رو برای انتخاب مناسب باید با بهترین مارک اورینگ آشنایی داشته باشید. در این مقاله از دانشنامه بلبرینگ به معرفی بهترین مارک اورینگ می پردازیم.

بهترین برند اورینگ

بهترین مارک اورینگ باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد و با رعایت استانداردهای موجود ساخته شود. در واقع تولید کنندگان برتر با به روزترین تجهیزات، پیشرفته ترین تکنولوژی ها، با تجربه ترین پرسنل و ... با کیفیت ترین اورینگ را تولید و به بازار عرضه می کنند. در زیر برای آشنایی بیشتر به برخی از بهترین مارک های اورینگ اشاره شده است.

  • مارک وایتون (FKM)
  • مارک Buna-N
  • مارک ابتکار صنعت
  • مارک انصاری
  • مارک ایرانیان بورس بلبرینگ
  • رابرسیا

یکی از اساسی ترین موارد برای ساخت اورینگ ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده است زیرا این محصولات با روش های متفاوتی ساخته می شوند. اورینگ با مواد اولیه مختلفی تولید می شود از این رو بسته به جنس، ابعاد و ... کاربرد گسترده ای دارد.

شرکت هایی که با استفاده از جدیدترین ماشین آلات، پیشرفته ترین تکنولوژی ها، رعایت استانداردها و ...  انواع اورینگ با کیفیت را تولید می کنند جزء بهترین برند اورینگ محسوب می شوند. در واقع این شرکت ها برای جلب رضایت مشتری های خود از بهترین متریال و بهترین روش برای ساخت انواع اورینگ استفاده می کنند.

بهترین برند اورینگ توانایی رفع نیاز مصرف کنندگان را دارد از این رو انواع اورینگ را با جنس، رنگ، سایز و ... مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. با توجه به کاربرد گسترده اورینگ در صنایع مختلف آشنایی با بهترین برند اورینگ بسیار حائز اهمیت است و می تواند در انتخاب مناسب تر این محصولات کمک کننده باشد. برای انتخاب بهترین برند اورینگ باید به ویژگی هایی مانند سایزبندی کامل، کشش مناسب، مقاومت در برابر سایش و ... دقت کرد و بسته به نیاز بهترین مدل و برند را خریداری نمود. از بهترین برندهای تولید کننده اورینگ می توان به parker، simrit، هانتر، دور بوش، ای پی دی ام، hnbr و ... اشاره کرد.

بهترین برند اورینگ

اورینگ بی آر یکی از بهترین مارک های اورینگ

اورینگ بی آر یکی از بهترین مارک های اورینگ است که انواع سیستم آب بندی را با بهترین تجهیزات و ماشین آلات تولید و به بازار عرضه می کند. مواد اولیه ای که برند بی آر برای تولید انواع اورینگ استفاده می کند جزء مرغوب ترین مواد است. علاوه بر این شرکت بی آر با استفاده از استانداردهای مختلف انواع اورینگ را در جنس، سایز، کیفیت و ... متفاوت تولید می کند. این محصولات مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش و دما دارند، از این رو در سیستم های مختلف قابل استفاده هستند.

اورینگ ای پی دی ام یکی از بهترین مارک های اورینگ

ای پی دی ام یکی از معروف ترین شرکت های ایتالیایی است که انواع اورینگ را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می کند. این برند با بهره گیری از تکنولوژی جدید، ماشین آلات پیشرفته و ... توانسته نیاز بیشتر مصرف کنندگان را برطرف کند. در واقع کیفیت بالای اورینگ های ای پی دی ام سبب شده بیشتر افراد برای خرید اورینگ، این برند را انتخاب کنند. با این تفاسیر اورینگ ای پی دی ام یکی از بهترین مارک های اورینگ است که می توان در بازار به آسانی آن را پیدا کرد. البته دقت داشته باشید برای خرید به کیفیت و اصل بودن محصول توجه نمایید.

اورینگ ای پی دی ام یکی از بهترین مارک های اورینگ

اورینگ سیلیکون یکی از بهترین مارک های اورینگ

اورینگ سیلیکونی یکی از پر مصرف ترین محصولات است که با توجه به ویژگی های خاص به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال به دلیل انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر امواج، عدم انقباض، ضد آب بودن و ... مورد توجه بیشتر افراد واقع شده اند، از این رو در صنایع مختلف از انواع آن استفاده می شود. با این تفاسیر اورینگ سیلیکون یکی از بهترین مارک های اورینگ است که در انواع مختلف تولید می شود.

اورینگ وایتون یکی از بهترین مارک های اورینگ

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد اورینگ وایتون یکی از بهترین مارک های اورینگ است. این اورینگ با نام های فلوروالاستومر، فلوروکربن، FKM و ... در بازار موجود است و جزء پرکاربردترین محصولات در سیستم های آب بندی محسوب می شود. اورینگ وایتون به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شود که هر کدام ویژگی، کاربرد، قیمت و ... متفاوتی دارند، از این رو با توجه به نیاز باید بهترین گرید را خریداری کرد.

 

 

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000