همه چیز درباره وزن بلبرینگ

کارخانه های تولید کننده بلبرینگ برای طراحی و تولید انواع بیرینگ ها (بلبرینگ، رولبرینگ و ...) باید مشخصات فنی مانند وزن، ابعاد، میزان قابل حمل و ... محصول را در نظر داشته باشند. وزن بلبرینگ نیز یکی از مهم ترین فاکتورهایی بوده که تولید کنندگان به آن توجه ویژه ای دارند. وزن بلبرینگ را برحسب کیلوگرم محاسبه می کنند و جالب است بدانید طبق تحقیقات انجام شده سنگین ترین بلبرینگ تولید شده حدود 20 تن و سبک ترین آن تقریبا 10 گرم وزن داشته است. در واقع افرادی که قصد خرید این محصولات را دارند باید همه چیز درباره وزن بلبرینگ و مشخصات فنی آن را بدانند، زیرا بلبرینگ جزء پرکاربردترین ابزاری است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. وزن بلبرینگ برای تعیین میزان کیفیت محصول بسیار مهم و کاربردی است.

وزن بلبرینگ پارامتری ارزشمند در کاتالوگ

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد مشخصات فنی بلبرینگ اهمیت بالایی دارد. از این رو تولید کنندگان بلبرینگ برای آشنایی بیشتر مصرف کنندگان کاتالوگ هایی را طراحی کرده اند که در آن مشخصات فنی محصول را درج می کنند. وزن بلبرینگ پارامتری ارزشمند در کاتالوگ بلبرینگ بوده که برای خریداران بسیار مهم و کاربردی است. در واقع برای خرید بلبرینگ باید عوامل مهمی را در نظر داشت تا با توجه به نیاز بهترین مدل را انتخاب کرد.

وزن بلبرینگ پارامتری ارزشمند در کاتالوگ

در کاتالوگ بلبرینگ پارامترهایی مانند سختی، وزن، ابعاد، بارهای وارده، کیفیت و ... درج شده است که با مطالعه آن ها می توان راحت تر محصول مورد نیاز خود را تهیه کرد. برخی از شرکت های تخصصی که در زمینه فروش بلبرینگ فعالیت دارند برای رفاه مشتری های خود کاتالوگ های مختلفی از برندهای تولید کننده بلبرینگ را در سایت های معتبر درج کرده اند.

بلبرینگ اصل را از روی وزن آن تشخیص دهید!

یکی از نکات مهم برای خریداران بلبرینگ تشخیص اصل یا فیک بودن محصول است. در واقع تشخیص اصل بودن بلبرینگ برای افرادی که در این زمینه تخصص دارند کار دشواری نیست. تکنسین ها و متخصصان فعال در این زمینه با مهارت و تجربه کافی و با آنالیز بلبرینگ می توانند محصول اصل را از فیک تشخیص دهند. به طور کلی روش های متفاوتی برای این کار وجود دارد که با آشنایی نسبت به آن ها می توان خرید مطمئن تری داشت. یکی از مهم ترین فاکتورها برای تشخیص اصالت بلبرینگ توجه به وزن محصول است. با این تفاسیر می توانید بلبرینگ اصل را از روی وزن آن تشخیص دهید. البته علاوه بر وزن فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید تمامی آن ها را در نظر گرفت تا از اصل یا تقلبی بودن بلبرینگ مطلع شد.

بلبرینگ اصل را از روی وزن آن تشخیص دهید!

چگونه با استفاده از وزن بلبرینگ اصالت آن را تشخیص دهیم؟

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد برای تشخیص اصالت بلبرینگ تنها وزن آن کافی است. در نتیجه این سوال پیش می آید که چگونه با استفاده از وزن بلبرینگ اصالت آن را تشخیص دهیم؟ برای پاسخ به این سوال مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برند بلبرینگ مورد نیاز را مشخص نمایید.
  • کاتالوگ یا دفترچه راهنمای محصول خریداری شده را از وبسایت های معتبر دانلود کنید.
  • در کاتالوگ به دنبال صفحه مربوط به بلبرینگ خریداری شده مراجعه نمایید.
  • در کاتالوگ در قسمت مشخصات فنی وزن بلبرینگ درج شده است.
  • با ترازوی دقیق بلبرینگ را وزن نمایید.
  • در صورتی که وزن نوشته شده در کاتالوگ با مقدار وزنی که اندازه گیری شده یکسان نبود، احتمال دارد محصول اصلی نباشد.

جدول مقایسه وزن بلبرینگ با مارک های مختلف

کارخانه های داخلی و خارجی بسیاری وجود دارد که انواع بلبرینگ را تولید و به بازار عرضه می کنند. با توجه به بررسی های انجام شده وزن بلبرینگ تولید شده در هر کارخانه متفاوت است. در نتیجه بلبرینگ تولید شده در کارخانه های مختلف با هم اختلاف وزن محسوسی دارند. از این رو در زیر به جدول مقایسه وزن بلبرینگ با مارک های مختلف اشاره شده است:

مارک بلبرینگ

وزن بلبرینگ ( کیلوگرم)

SKF

0.46

NTN

0.44

KOYO

0.45

KG

0.40

نکات مهم درباره وزن بلبرینگ

نکات مهم درباره وزن بلبرینگ

با توجه به مطالبی که در بالا به آن ها اشاره شد، وزن بلبرینگ یکی از فاکتورهای اساسی این محصولات است که هنگام خرید باید به آن دقت کرد. در واقع با استفاده از وزن می توان اصل یا فیک بودن بلبرینگ را به آسانی تشخیص داد. از این رو بهتر است به نکات مهم درباره وزن بلبرینگ که در زیر به آن ها اشاره شده است توجه کنید:

  • حتما از ترازوی دقیق برای وزن کردن بلبرینگ استفاده کنید.
  • نسخه کاتالوگ و تاریخ تولید بلبرینگ باید با هم مطابقت داشته باشند.
  • امکان خطا و به نتیجه نرسیدن در این روش کم است.
  • و ...

برای خرید بلبرینگ دیگر نیازی نیست از منزل خارج شوید؛ برای خرید بلبرینک مد نظر خود، کافی است روی محصول در سایت دانشنامه بلبرینگ کلیک کنید و درب منزل آن را تحویل بگیرید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000