مراکز شارژ کپسول آتش نشانی

با توجه به این که انواع کپسول‌های آتش‌نشانی ممکن است با گذر زمان تخلیه شده یا کیفیت خود را از دست بدهند، اهمیت اجرای بازرسی‌های منظم و شارژ مجدد این کپسول‌ها به منظور حفظ ایمنی و کارایی آنها بسیار حائز اهمیت است. این اقدامات پیشگیرانه و نگهداری منظم باعث اطمینان از عملکرد بهینه تجهیزات آتش‌نشانی می‌شود و در صورت لزوم، شارژ کپسول‌ها انجام می‌شود.

شارژ کپسول آتش نشانی نیاز به مهارت و تخصص دارد و کار هرکسی نیست. در حال حاضر چندین نوع کپسول آتش‌نشانی وجود دارد و مواد تشکیل دهنده هر یک از آن ها با دیگری متفاوت است و کاربردهای گوناگونی دارند، به همین جهت افرادی که اقدام به شارژ کپسول های آتش نشانی می کنند، باید دوره های لازم جهت آشنایی با این کپسول ها و نحوه شارژ و سرویس آن ها را سپری کرده باشند تا بتوانند به صورت اصولی به مشتریان خدمت ‌رسانی کنند.
این افراد باید قادر باشند انواع کپسول های آتش نشانی را سرویس و شارژ کنند. مراکز شارژ کپسول آتش نشانی در اکثر شهر ها وجود دارند و این گونه خدمات را به هموطنان عزیز ارائه می کنند، اما اطمینان از اعتبار این مراکز و همچنین تجربه و تخصص پرسنل اولین نکته قابل توجهی است که مشتریان باید در نظر بگیرند. شارژ کپسول های آتش نشانی باید در مکان هایی انجام شود که تجهیزات ایمنی لازم را داشته باشند. از جمله این تجهیزات می ‌توان به میز کار استاندارد، لوازم یدکی مورد نیاز و استاندارد و مواد مصرفی با کیفیت اشاره کرد.
اگر کارگاه ‌های مراکز شارژ کپسول آتش نشانی دارای چنین امکاناتی باشند و عضو اتحادیه صنف آتش‌ نشانی باشند، دارای اعتبار بوده و کاربران کپسول های آتش نشانی می ‌توانند با خیالی آسوده سرویس کپسول های خود را به آن ها بسپارند. شرکت ایمن سازان سپهر یکی از معتبرترین مراکز اصولی شارژ کپسول های آتش نشانی است که  آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است. کارکنان این مجموعه در کارگاه های مجهز اقدام به شارژ انواع کپسول های آتش نشانی نموده و پس از پایان کار خدماتی نظیر ارائه گارانتی و حمل و نقل و ارسال کپسول را نیز انجام می ‌دهند.

مراکز شارژ کپسول آتش نشانی

لیست شرکت های مجاز شارژ کپسول آتش نشانی

لیست مجموعه های مجاز شارژ کپسول آتش نشانی که مورد تایید هستند و در زمینه فروش و شارژ آن ها فعالیت می ‌کنند، در سایت سازمان آتش ‌نشانی منتشر می ‌شود و در اختیار خریداران تجهیزات آتش نشانی و شرکت‌ های مربوطه قرار می‌ گیرد. در این لیست نام هر شرکت به همراه آدرس و شماره تماس آن ثبت شده و کاربران کپسول های آتش نشانی می‌ توانند از طریق این راه های ارتباطی با مراکز مجاز شارژ کپسول های آتش نشانی تماس بگیرند و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. شرکت ایمن سازان سپهر نیز به عنوان یکی از این شرکت در فهرست منتشر شده و از برترین مراکز شارژ کپسول آتش نشانی در تهران است.

مراکز شارژ کپسول آتش نشانی در تهران

 یکی از مراکز معتبر شارژ کپسول آتش نشانی در تهران، شرکت ایمن سازان سپهر است. شرکت ایمن‌سازان سپهر به عنوان نماینده فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات گروه تولیدی صنعتی تدبیر به نام بیوورسال، فعالیت می‌کند. این شرکت با هدف تامین خاموش‌کننده‌های بیوورسال، آماده به همکاری با وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های بازرگانی، کارخانه‌ها، ساختمان‌های مسکونی و مجتمع‌های تجاری است. شرکت ایمن سازان سپهر برای مشتریان خود خدمات رایگانی را ارائه می دهد تا رضایت آن ها را جلب کند. از خدمات ارائه شده توسط این شرکت شارژ و حمل رایگان کپسول آتش نشانی و در صورت خراب شدن و صدمه دیدن کپسول، مدل جدیدی را به شما عرضه می کند. علاوه بر ایمن سازان مراکز زیادی در تهران هستند، اما در صدر همه آن ها این مجموعه حرف اول را می زند.

مراکز شارژ کپسول آتش نشانی در تهران

مراکز مجاز شارژ کپسول آتش نشانی

فهرست مراکز مجاز شارژ کپسول آتش نشانی که مورد تایید سازمان آتش نشانی هستند نشان دهنده این امر است که این مراکز تجربه و تخصص لازم در زمینه انجام سرویس های مربوطه را داشته و از سطح لازم آگاهی برای شارژ کپسول های آتش نشانی برخوردار هستند. برخی از شرکت ‌ها به دلیل عدم رعایت استاندارد های تعیین شده، اخطار گرفته اند و همین خود موجب از دست دادن مشتری می ‌شود، بنابراین رعایت استاندارد ها و نکات ایمنی که به آن ها اشاره کردیم، باعث می ‌شود تا مشتریان بیشتر به استفاده از خدمات این مراکز روی بیاورند.

ایمن سازان سپهر مرکز معتبر شارژ کپسول آتش نشانی

شرکت هایی که از جانب سازمان آتش نشانی مورد تایید قرار گرفته باشند می ‌توانند در رابطه با ارائه خدمات مربوط به شارژ کپسول های آتش نشانی به مشتریان مشاوره بدهند و آن ها را از دارا بودن شرایط ایمنی و حفظ اصول و قوانین استاندارد شارژ کپسول ها مطمئن نمایند. شرکت ‌های معتبر و مورد تایید سازمان آتش‌ نشانی بر اساس پارامتر های خاصی انتخاب می شوند. ممکن است تعداد این شرکت ‌ها در طول سال کم یا زیاد شود.
شرکت ایمن سازان سپهر مرکز معتبر شارژ کپسول آتش نشانی است که با رعایت تمام استاندارد های لازم جهت تایید سازمان آتش ‌نشانی تمام تجهیزات و لوازم لازم جهت انجام شارژ کپسول را دارد و می ‌تواند بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها را برای مشتریان انجام دهد. راه های ارتباطی این شرکت شماره های تماس و وب سایت رسمی این مجموعه است، که به صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز است.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000