بهترین تولید کننده لوستر چوب و فلز نیکان لوستر

در سال‌های قبل، به جز طبقه خاصی از مردم جامعه، بقیه افراد از لامپ رشته‌ای یا لامپ مهتابی برای تامین روشنایی مورد نیاز منزل یا محل کار خود، استفاده می‌کردند. اما امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که از یک لامپ ساده برای این منظور استفاده نماید. در واقع، چندین سال است که چراغ آویزها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، جای خود را در منازل و محیط‌های اداری باز کرده‌اند. تنوع بالای این محصولات در بازار باعث شده است که همه افراد با هر سلیقه‌ای بتوانند یکی از این چراغ‌آویزها را انتخاب و خریداری کنند. لوستر چوب و فلز، یکی از زیباترین چلچراغ‌های موجود در بازار است که از ترکیبی از چوب و فلز (اکثرا استیل) تولید می‌گردد. در ادامه، با بهترین تولید کننده لوستر چوب و فلز نیکان لوستر آشنا خواهید شد.

بهترین لوستر چوب و فلز

در علم فنگ شویی، چوب نماد موفقیت و سلامتی است و استفاده از آن در دیزاین یک محیط، باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود. اما فلز، نشانه استقامت و قدرت است و با وضوح، دقت، سادگی، شادی و صداقت همراه است؛ بنابراین، چراغ‌آویزهایی که با ترکیب چوب و فلز ساخته می‌شوند، حس گرمی و نشاط بیشتری را به دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر شما می‌بخشند.

این مدل وسایل، در عین حال می‌توانند جذابیتی دو چندان را همراه با مدرنیته، به دکوراسیون منزل شما ببخشند. همچنین، انواع لوستر فلز و چوب به راحتی، با انواع دکوراسیون سازگار بوده  و در مکان‌های مختلف، از خانه گرفته تا هتل و تالار قابل استفاده هستند. این در حالی است که این چلچراغ‌ها، به دلیل داشتن جزئیات فلزی از جمله استیل، نور را با زیبایی هر چه بیشتر و بهتر منتقل کرده و بازتاب‌های درخشانی را ایجاد می‌نمایند.

بهترین لوستر چوب و فلز

نکات مهم برای خرید لوستر

این محصولات مدرن، معمولا قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب تغییر چشمگیری در فضای داخلی خانه یا محل کار خود ایجاد کنید. البته پیش از اقدام به خرید این وسایل روشنایی، باید فضای مورد نظر خود را بررسی کرده و مناسب با آن محیط، چراغ آویز خود را برگزینید. سبک طراحی و رنگ این وسایل نیز بسیار مهم است و شما باید در هنگام خرید آن‌ها، به تناسب شکل طراحی و رنگ چراغ آویز با فضای انتخاب شده، دقت ویژه داشته باشید. 

امروزه برندها و شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید چراغ آویز فعالیت می‌کنند. همین امر می‌تواند انتخاب بهترین تولید کننده لوستر چوب و فلز را دشوار سازد. Nikanlouster یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در این زمینه است، که مجموعه‌ای متنوع از چراغ آویز را از متریال مختلف ارائه می‌دهد.

نکات مهم برای خرید لوستر

انواع چراغ آویز چوب و فلز

شرکت‌های مختلف انواع چراغ آویز را در دو حالت سقفی و دیوارکوب، تولید و به بازار عرضه می‌کنند. نمونه‌های سقفی، معمولا دارای 3 تا 8 شاخه هستند که لامپ روی آن‌ها بسته می‌شود. هر چقدر چلچراغ شاخه‌های بیشتری داشته باشد، شیک‌تر و مجلل‌تر دیده خواهد شد. اما نباید در انتخاب اندازه این وسایل افراط کنید؛ زیرا چراغ‌های تزیینی بزرگ، برای سالن‌های کوچک مناسب نیستند.

آبکاری این محصولات نیز معمولا به دو حالت براق و برنزی انجام می‌شود، و شما باید با توجه به سبک طراحی محیط مورد نظر خود، یکی از این دو مدل را برگزینید. به شما توصیه می‌کنیم که در زمان خرید لوستر، به جزئیات دکوراسیون منزل یا محل کار خود، نظیر مدل مبلمان و طراحی داخلی ساختمان، توجه نمایید.

تنوع رنگ و طرح چراغ‌ آویزهای مورد بحث نیز متنوع است که از میان آن‌ها دو رنگ استیل و برنزی پرطرفدارتر هستند. باز هم بسته به دیزاین داخلی فضای مورد نظر خود، باید یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که برنز، جلوه‌ای قدیمی به اشیاء می‌بخشد، در حالی که رنگ نقره‌ای، تقریبا با همه سبک طراحی ست می‌شود. با این وجود، مساله انتخاب رنگ، موضوعی کاملا سلیقه‌ای است. در خصوص قیمت نیز نباید نگران باشید؛ زیرا قیمت لوستر چوب و فلز استیل با برنز تقریبا یکسان است.

انواع چراغ آویز چوب و فلز

نیکان لوستر؛ تولیدکننده بهترین لوستر چوب و فلز

لوستر چوب و فلز، یکی از زیباترین و مدرن‌ترین انواع چراغ‌آویز است که با استفاده از شاخه و تنه درختان و استیل مرغوب، ساخته می‌شود. این وسایل در طراحی‌های گوناگون و به‌روز، برای انواع دکوراسیون داخلی از کلاسیک گرفته تا مدرن، مناسب هستند. علاوه بر این، چراغ آویزهای ساخته شده از ترکیب چوب و استیل، مقاومت بالایی نیز در برابر خوردگی و رطوبت دارند.

قیمت چلچراغ‌های مورد بحث، بسته به عواملی مانند اندازه، طراحی، برند سازنده، کیفیت ساخت، مواد استفاده شده در ساخت آن‌ها و نوع نورپردازی متغیر است. به طور کلی، هزینه خرید این محصولات در بازار، از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متفاوت است. طبیعتا برای خرید چراغ‌آویزهایی با طرح‌‌ها و جزئیات پیچیده یا دارای متریال گرانبها، باید قیمت بالاتری بپردازید.

شما عزیزان می‌توانید برای استعلام قیمت و خرید انواع چلچراغ به وب‌سایت Nikanlouster مراجعه بفرمایید. در فروشگاه تولید لوستر نیکان لوستر، همواره جدیدترین مدل‌های لوستر با طرح‌های گوناگون عرضه می‌شود. قیمت هر یک از این محصولات، بسته به مدل و اندازه انتخابی شما تعیین خواهد شد. 

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000