آموزش معامله با ایچیموکو به صورت مولتی تایم فریم

ایچیموکو یک روش تجزیه و تحلیل در سیستم های معاملاتی مختلف مانند فارکس و بورس است که با کمک اندیکاتورها، این امکان را به افراد می دهد تا دقت پیش بینی خود را بالاتر ببرند و بتوانند قدرت تجزیه و تحلیل بیشتری در بازارهای سرمایه ای داشته باشند. معامله با ایچیموکو نیازمند تخصص و تجربه خاصی است و اعداد طلایی ایچیموکو می توانند نقشه راه برای تریدرها باشند. معامله با ایچیموکو به صورت مولتی تایم فریم نیز امکان پذیر است که شما می توانید در این مقاله بیشتر با این روش و منظور از مولتی تایم فریم آشنا شوید. بنابراین اگر برای شما مهم است که با کمک ایچیموکو به صورت تایم فریم فعالیت کنید، این مقاله را از دست ندهید.

معامله با ایچیموکو   

قبل از اینکه در مورد معامله با این ابزار صحبت کنیم، ابتدا اجازه دهید تا یک تعریف کلی از ایچیموکو داشته باشیم. ایچیموکو ابزاری است که با مجموعه اندیکاتورها می تواند دقت پیش بینی را بالاتر ببرد. این ابزار برای تریدرها بسیار فوق العاده است و به آن ها این امکان را می دهد تا با ریسک کمتری در بازار معاملاتی فعالیت کنند. برای معامله با ایچیموکو باید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید که هر کدام به شما برای تحلیل دقیق تر در بازار کمک خواهند کرد.

یکی از روش های انجام معامله با این ابزار، بررسی سیگنال ها است. سیگنال هایی که در نمودارهایی با بازه زمانی متفاوت دریافت می شوند، متفاوت هستند و این موضوع تایم فریم این سیگنال ها را نشان می دهد. به طور مثال اگر تایم فریم 60 دقیقه ای را به نمودار اضافه کنید، نتیجه سیگنال متفاوت از نمودار روزانه خواهد بود.

تایم فریم در ایچیموکو در واقع بخشی از زمان است که معامله گران در این زمان رفتار بازار را مورد بررسی قرار می دهند. تایم فریم می تواند در بازه های زمانی مختلف از چند ساعت تا چند ماه متفاوت باشد. به همین خاطر تایم فریم های ایچیموکو را می توان سه دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تقسیم بندی کرد.

تریدرها باید بتوانند بهترین تایم فریم را برای معامله با ایچیموکو انتخاب کنند تا بتوانند فعالیت بهتر و دقیق‌تری در بازار داشته باشند. بسته به هدف هر یک از تریدرها و همچنین مهارت هایی که دارند، ممکن است بهترین تایم فریم برای هر یک از آنها متفاوت باشد.

معامله با ایچیموکو

تریدرهایی که قصد معامله با ایچیموکو را دارند، حتما باید با انواع تایم فریم ها آشنایی داشته باشند و در نظر داشته باشند که این تایم فریم ها در چه مواقعی مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که اشاره کردیم تایم فریم ها به سه دسته زیر تقسیم بندی می شوند که هر کدام می توانند اطلاعات خاصی را در اختیار معامله گر قرار دهند.

  • تایم فریم کوتاه مدت

این نوع تایم فریم مخصوص معامله گرهایی است که در بازار مالی ساعت های زیادی حضور دارند و تغییرات کوچک در بازه های زمانی کوتاه نیز برای آنها مهم است. در تایم فریم کوتاه مدت می توان تمامی جزئیات ناشی از تغییرات را مشاهده و آن ها را تحلیل کرد. تایم فریم کوتاه مدت در ایچیموکو می تواند با ارائه جزئیات بیشتر، دقت کار را نیز بالاتر ببرد. علاوه بر آن افرادی که از این تایم فریم استفاده می کنند، باید دقت بیشتری نیز داشته باشند.

  • تایم فریم میان مدت

تایم فریم های میان مدت دارای جزئیات نسبتا خوب هستند و می توانند بازه زمانی 15 دقیقه تا 24 ساعت را در بر بگیرند. به همین خاطر افرادی که از این تایم فریم استفاده می کنند، افرادی اند که قادر به بررسی جزئیات بازار به صورت دائمی نیستند و می خواهند در یک فرصت مناسب تصمیم گیری دقیقی داشته باشند.

  • تایم فریم بلند مدت

این نوع تایم فریم ها بازار مالی را در بازه زمانی 1 روز تا 1 سال بررسی می کنند و می توانند یک تصویر کلی از قیمت و نوسانات یک سری سهام را در اختیار معامله گر قرار دهند.

معامله با ایچیموکو

معامله با ایچیموکو به صورت مولتی تایم فریم

در حال حاضر معامله با ایچیموکو یکی از بهترین روش ها برای ورود به بازار سرمایه است. چرا که این ابزار امکان بررسی و تحلیل دقیق نمودارها و نوسانات قیمت را به افراد می دهد و در عین حال باعث می شود تا افراد قادر به ترید کردن به صورت اصولی باشند. نمودارهای تایم فریم می توانند به خوبی امکان تحلیل را به معامله گرها بدهند. اما شاید انتخاب بهترین تایم فریم برای شما کار ساده ای نباشد یا اینکه بخواهید چند تایم فریم را به صورت همزمان بررسی کنید.

معامله با ایچیموکو به صورت مولتی تایم می تواند به افراد این امکان را بدهد تا سیگنال ها را در زمان های متفاوت بررسی کنند. البته برای اینکه بتوانید به درستی از این ابزار استفاده کنید، نیاز به شرکت در دوره جامع آموزش تخصصی ایچیموکو دارید که به صورت تخصصی تمامی موارد معامله را یاد بگیرید. در حال حاضر nekoumoku آموزش یکی از کامل ترین دوره های آموزشی ایچیموکو است که به شما امکان یادگیری در مورد نحوه معامله به صورت مولتی تایم را می دهد.

 

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000