سفره یکبار مصرف یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این سفره ها با تنوع بالایی در بازار موجود هستند که می توانند فرصت بسیار خوبی را برای افراد جهت برگزاری مهمانی ها و مراسم های مختلف به وجود آورند، با این حال اگر تا به الان به فکر خرید سفره یک بار مصرف بوده اید، باید حتما بدانید که تنوع در این سفره ها در بازار بسیار زیاد است، بنابراین اولین قدم برای خرید سفره یکبار مصرف شناخت انواع این سفره ها و رعایت یک سری نکاتی است که در ادامه مطلب قصد داریم در مورد آن ها با شما صحبت کنیم. این مطلب بهترین راهنمای شما هنگام خرید سفره یکبار مصرف است. در این مطلب شما با بهترین تولید کننده  این محصول کاربردی آشنا خواهید شد.

راهنمای خرید سفره یکبار مصرف: نکاتی که باید بدانید

انواع سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف محصولی است از جنس نایلون و مواد نفتی که می تواند برای برگزاری مهمانی ها و مراسم های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این سفره ها به گونه ای تولید می شوند که امکان چاپ پذیری روی آن ها وجود داشته باشد، به همین خاطر سفره های یکبار مصرف را می توان انتخابی عالی برای مراسم های مختلف شناخت. اگر قصد خرید این سفره ها را دارید، در ابتدا باید بدانید که آن ها از نظر طرح و جنس با مدل های مختلفی در بازار موجود هستند که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم.

  • سفره یکبار مصرف کاغذی: یکی از پرفروش ترین انواع سفره های یکبار مصرف موجود در بازار که احتمالا تا به حال نمونه آن را در مهمانی ها و مراسم های مختلف مشاهده کرده اید، سفره یکبار مصرف کاغذی است. این سفره ها دارای یک پوشش کاغذی و یک پوشش پلی اتیلن هستند که امکان عبور مایعات را از درون خود نمی دهند. ضخامت سفره های یکبار مصرف کاغذی مطلوب است و می توانید آن را برای برگزاری مهمانی ها و مراسم های مختلف مورد استفاده قرار دهید. مزیت سفره یکبار مصرف کاغذی این است که در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار موجود است، به همین خاطر می توان با توجه به نوع مراسم و مهمانی این سفره ها را در طرح ها و مدل های متفاوتی سفارش داد. سفره یک بار مصرف قیمت های متفاوتی دارد که نوع کاغذی آن به دلیل زیبایی و طراحی برای استفاده در مجالس از انواع دیگر سفره یکبار مصرف گران تر است.

 راهنمای خرید سفره یکبار مصرف: نکاتی که باید بدانید

  • سفره یکبار مصرف مجلسی: سفره یکبار مصرف مجلسی در واقع یک جنس خاص برای این سفره ها نیست و بیشتر مربوط به طرح سفره های مجلسی می باشد. سفره های یکبار مصرف مجلسی با طرح های گلدار و جذاب تولید می شوند که زیبایی آن ها را چندین برابر می کند. این سفره ها را می توان به صورت شیشه ای و یا کاغذی خریداری کرد و برای مهمانی های مختلف مورد استفاده قرار داد. واقعیت این است که روی چاپ سفره یک بار مصرف مجلسی اهمیت بسیار زیادی داده می شود، به همین خاطر است که طرح و مدل این سفره ها بسیار خاص تر از سفره های معمولی موجود در بازار می باشد. این سفره ها باید با ضخامت مناسب خریداری شوند تا امکان عبور آب و مایعات داخل سفره را به زیر خود ندهند.

 

  • سفره یکبار مصرف شیشه ای: سفره های یکبار مصرف شیشه ای از جمله سفره های یکبار مصرف ارزان قیمت و مقاوم موجود در بازار هستند. این سفره ها ضخامت کمی دارند و حجم کمی را اشغال می کنند، به همین خاطر برای مسافرت و گردش می توان از این محصول استفاده کرد، با این حال به دلیل تنوع بالای طرح و مدل سفره های یکبار مصرف شیشه ای، می توان آن ها را برای مجالس، مهمانی ها و جشن تولدهای مختلف نیز مورد استفاده قرار داد. سفره یکبار مصرف شیشه ای دارای ظاهر شفاف و خاصی است و می تواند زیبایی فوق العاده ای را به مهمانی های شما بدهد.

 

  • سفره یکبار مصرف ساده: در شرایطی که نیاز به استفاده از سفره های ارزان قیمت است، می توان از سفره های ساده استفاده کرد. این سفره ها همانطور که از نامشان مشخص است، دارای طرح ساده هستند ولی رنگ بندی آن بسیار متنوع است. به دلیل این که روی این سفره ها طرحی چاپ نشده است، قیمت آن ها نسبت به برخی از سفره های موجود در بازار ارزان تر است.

با توجه به تنوع بالای سفره های یکبار مصرف موجود در بازار، این سفره ها را می توان با مدل های مختلفی خریداری کرد و هر کدام را مورد استفاده قرار داد، اما موضوع اینجا است که کدام نوع سفره برای چه مراسمی مناسب تر است؟ نکات زیر برای راهنمایی مشتریان خرید سفره یکبار مصرف ارائه شده اند که توجه به آن ها بسیار حائز اهمیت است.

  •  ضخامت سفره های یکبار مصرف اهمیت بسیار زیادی دارند و روی مقاومت آن ها در برابر پارگی و نفوذ مایعات موثر است. حتی برای برگزاری مهمانی های ساده و کاربردهای معمولی، از سفره های یکبار مصرف با ضخامت بسیار پایین استفاده نکنید.
  • برای مهمانی ها و مراسم های مهم، هرگز از سفره هایی که بدون طرح هستند و یا چاپ خوبی ندارند، استفاده نکنید. برای چنین مراسم هایی حتما از سفره های یکبار مصرف طرح دار و کاغذی استفاده کنید.
  •  سفره های یکبار مصرف ساده انتخابی عالی برای برگزاری مراسم های عمومی با جمعیت زیاد هستند. می توانید این سفره ها را با توجه به رنگ تم نیز انتخاب کنید.
  • عرض سفره های یکبار مصرف می تواند با یکدیگر متفاوت باشد. تلاش کنید که سفره هایی را بخرید که عرض مناسب با کاربرد مد نظرتان را دارند، به طور مثال اگر حتما باید این سفره ها عرض یک میز را پوشش دهند، حتما عرض آن ها را مورد بررسی قرار دهید.
  • طول سفره های یکبار مصرف با هم متفاوت است، از این رو حتما در هنگام خرید با توجه به نیاز خود سفره هایی را بخرید که دارای طول مناسب هستند. در حال حاضر متداول ترین طول های سفره های یکبار مصرف 25 و 50 متر است.

کارخانجات تولید کننده سفره یکبار مصرف 

تولید سفره یکبار مصرف با توجه به تقاضای افراد به خرید سفره های یکبار مصرف با سرعت بسیار زیادی انجام می شود، به طوری که در حال حاضر برخی از کارگاه های کوچک نیز به واسطه کسب درآمد، اقدام به تولید سفره های یکبار مصرف کرده اند. 

آراسته، آرمانی، مجلسی مقدم، کوالا و ... از جمله کارخانجات تولید کننده سفره های یکبار مصرف می باشند. در میان تمامی این کارخانه ها،  یکبار مصرف آراسته یکی از بهترین کارخانجات تولید کننده سفره یکبار مصرف قیمت مناسب است که محصولات خود را با تنوع بالایی به مشتریان عرضه می کند. در صورت نیاز به خرید از خط تولید به مصرف سفره یکبار مصرف، می توانید برند آراسته را برای خرید خود نهایی کنید. شرکت یکبار مصرف آراسته با تمرکز بر کیفیت و ارتقاء بهداشت، محصولات زیبا و دوستدار محیط زیست تولید کرده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. تلاش همیشگی تیم این شرکت بر ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان بوده و با بهره‌گیری از دانش فنی و فناوری روز دنیا، ظرفیت تولید خود را گسترش داده و با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان دسترسی به محصولات آراسته را برای همه هموطنان بهبود بخشیده است.

 راهنمای خرید سفره یکبار مصرف: نکاتی که باید بدانید

از تولید به مصرف

اگر به فروشگاه های مختلف برای خرید سفره یکبار مصرف مراجعه کرده باشید، حتما متوجه تنوع بالای سفره های یکبار مصرف شده اید. واقعیت این است که تولید سفره های یکبار مصرف توسط متخصصین این حرفه انجام می شود و می تواند با هدف فروش در بازار تقاضا مورد استفاده قرار گیرند. خط تولید سفره یکبار مصرف در کارگاه ها و کارخانه های مختلفی فعال است، اما باید حتما خریداران به کیفیت محصولات و مواد اولیه به کار رفته در سفره های یکبار مصرف توجه داشته باشند، چرا که فروش سفره های یکبار مصرف با کیفیت پایین می تواند باعث شود تا سلامت محیط زیست و خودتان آسیب بسیار زیادی وارد کنید. برای خرید سفره یکبار مصرف ارزان، هیچ راهی بهتر از مراجعه به فروشگاهی نیست که خط تولید این محصولات را دارید. در این صورت واسطه ها و دلالان برای فروش سفره های یکبار مصرف کاهش پیدا می کنند و می توان با قیمت مناسب این سفره ها را خریداری کرد. برای خرید سفره از تولید به مصرف، مجموعه آراسته بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید سفره های یکبار مصرف پلاستیکی، شیشه ای، مجلسی، ساده و… را از طریق سایت یکبار مصرف آراسته سفارش دهید. در این مجموعه امکان خرید رول سفره 25 متری و 50 متری برای مشتریان فراهم شده است تا هر یک از مشتریان مطابق با نیاز خود این محصولات را سفارش دهند. به سایت آراسته مراجعه کنید و سفره یکبار مصرف مد نظر خود را سفارش دهید. توجه داشته باشید که تمامی محصولات ارائه شده در آراسته تحت نظر و تایید وزارت بهداشت است و با ضمانت اصالت و کیفیت عرضه می شود، به محصولات این کارخانه اعتماد کنید.

 

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000