نمایندگی فروش دستگاه بلوک زنی

بلوک سیمانی یکی از مصالح پر مصرف در کارگاه ها است. از بلوک های سیمانی برای ساخت دیوارها و سقف های ساختمانی و... استفاده می شود. بلوک را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف ساخت. با توجه به مصرف بالای بلوک، اگر پروژه ساخت و ساز بزرگی در دست اجرا دارید داشتن دستگاه بلوک زنی می تواند سود بالایی داشته باشد. برای خرید دستگاه بلوک زن، شرکت بتن سرمد اصفهان را به شما پیشنهاد می‌کنیم، جهت اطلاع از قابلیت های دستگاه بلوک زنی پیشرفته و ساده بتن سرمد و شرایط فروش آن می توانید به سایت bms-ind.com مراجعه کنید.

 نمایندگی فروش دستگاه بلوک زنی افراز بتن سرمد

کارخانه بتن ماشین صفاهان در سال ۱۳۷۷ در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی و ساختمانی شروع به کار کرد. بعد از سه دهه فعالیت، این کارخانه با نام شرکت افراز بتن سرمد و برند بتن ماشین صفاهان به ثبت رسید. دستگاه بلوک زنی افراز بتن سرمد یکی از تولیدات این شرکت است. دستگاه بلوک زن یک ماشین سیار است که با سیستم هیدرولیک کار می کند. طرز کار دستگاه بسیار آسان است به این صورت که اپراتور مصالح را روی سینی دستگاه می ریز، مصالح به راحتی به داخل قالب هدایت می شود تا قالب پر از سیمان شود، هم زمان با پر شدن سیمان کلید ویبره را می زنند تا مصالح متراکم و سفت شود.

دستگاه بلوک زن افراز بتن سرمد در دو طرح دستی و برقی است. بلوک زن دستی یک دستگاه ساده و ارزان قیمت است که برای تولید بلوک در مقیاس کوچک استفاده می شود. این دستگاه توسط نیروی دست کار می کند و برای کار با آن نیاز به تخصص خاصی نیست. بلوک زن های دستی معمولاً برای مصارف خانگی و کارگاه های کوچک مناسب هستند.

بلوک زن برقی یک دستگاه پیشرفته تر و گران تر است که برای تولید بلوک در مقیاس بالا استفاده می شود. این دستگاه توسط موتور برق کار می کند و سرعت و ظرفیت تولید آن به مراتب بیشتر از بلوک زن دستی است. بلوک زن های برقی معمولاً برای کارخانه های تولید بلوک و پروژه های ساختمانی بزرگ مناسب هستند.

 هر کدام از دستگاه های بلوک زن دستی و برقی و اتوماتیک مزیت های خاص خودش را دارد. اگر قصد ورود به حوزه فروش ماشین آلات ساختمانی را دارید، می توانید، نمایندگی دستگاه بلوک زنی سرمد را دریافت کنید. 

با توجه به قابلیت ها و کاربردهای مهم، ایمنی، کاربری آسان و البته قیمت مناسب دستگاه بلوک زن افراز بتن سرمد فروش آن کار سختی نیست. شما با گرفتن نمایندگی فروش دستگاه بلوک زن سرمد یک پورسانت عالی و مناسب دریافت کنید.

 نمایندگی فروش دستگاه بلوک زنی افراز بتن سرمد

دستگاه بلوک زنی افراز بتن سرمد

دستگاه بلوک زن افراز بتن سرمد کلیه استانداردهای لازم را دریافت کرده است، تمامی تجهیزات و قطعات دستگاه بلوک زن بتن افراز سرمد کیفیتی عالی دارند. ورق ها، الکترو موتورها، سیستم هیدرولیک و آلیاژ قطعات دستگاه با کیفیت بالا تهیه شده است.

حرکت رفت و برگشتی این دستگاه بدون گیر کار می کند. چکش یا ویبره این دستگاه نیز به صورت کوبه ای کار می کند و فشار مناسبی را به بلوک وارد می کند.

تمامی تست های انجام شده روی بلوک های دستگاه بلوک زن افراز بتن سرمد موید این نکته است که محصول خروجی این دستگاه بدون نقص و عالی است.

دریافت نمایندگی فروش ماشین آلات ساختمانی

انبوه سازان، معماران، برج سازان و.. قطعاً نیاز به بلوک دارد. برای انبوه سازان و پیمانکاران صرفه  در این است که دستگاه بلوک زن داشته باشند.

اگر قصد ورود به حوزه ساخت و ساز دارید، داشتن نمایندگی یک تولیدکننده ماشین آلات ساختمانی فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر با مراوده با فعالان این حوزه است.

دریافت نمایندگی فروش ماشین آلات ساختمانی

ماشین آلات راه سازی و ساختمانی از جمله پر تقاضاترین تجهیزات در صنایع مختلف هستند. با دریافت نمایندگی فروش این نوع ماشین آلات می توانید به طیف وسیعی از مشتریان دسترسی داشته باشید و با فروش آن‌ها سود قابل توجهی کسب کنید.

ضمن اینکه دریافت نمایندگی از یک برند معتبر در زمینه تولید ماشین آلات راه سازی و ساختمانی می تواند به اعتبار و برندینگ شما در بازار کمک کند. این امر می تواند به شما در جذب مشتریان بیشتر و جلب اعتماد آنها کمک کند.

با دریافت نمایندگی از شرکت تولیدکننده ماشین آلات راه سازی و ساختمانی، به جدیدترین دانش و فناوری روز دنیا در این زمینه دسترسی خواهید داشت. این امر می تواند به شما در ارائه خدمات بهتر به مشتریان و ارتقای کیفیت محصولاتتان کمک کند.

برای درخواست نمایندگی می توانید با مراجعه به سایت شرکت بتن افراز بتن سرمد درخواست دریافت نمایندگی فروش دستگاه بلوک زن را ثبت کنید. اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی یا دریافت مشاوره دارید از طریق شماره های تماس با مشاوران و کارشناسان شرکت بتن افراز سرمد تماس حاصل نمایید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000