بلبرینگ nsk ساخت کجاست

برند ان اس کا یکی از تولید کنندگان بلبرینگ است که در ژاپن شروع به فعالیت کرده و انواع بیرنگ های مورد نیاز ماشین آلات صنعتی، قطعات سازنده خودرو و ... را تولید می کند. با ما در این مقاله از دانشنامه بلبرینگ همراه باشید تا به بررسی این بلبرینگ بپردازیم. شما می توانید لیست قیمت انواع بلبرینگ را در دانشنامه بلبرینگ مشاهده نمایید.

شرکت بلبرینگ سازی nsk

این شرکت جز اولین تولید کنندگان انواع بلبرینگ در ژاپن است. شرکت ان اس کا در سال 1916 تاسیس شد و با پیشرفت و توسعه ای که در زمینه تولید بلبرینگ داشت، توانست شهرتی جهانی پیدا کند و بیشترین سهم بازار بیرنگ را در ژاپن به خود اختصاص دهد از این رو می توان گفت این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان بلبرینگ در سراسر دنیا است.
این شرکت در سال 1960 به شهرت بسیاری دست یافت و همین امر منجر به تاسیس دفاتر فروش در اقصی نقاط جهان شد. اولین دفتر و کارخانه آن در آمریکا شروع به فعالیت کرد.
این برند ژاپنی تمام تلاش خود را کرده است که با به روزترین تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته محصولات با کیفیتی را به بازار جهانی عرضه کند. تولیدات این شرکت ژاپنی به گونه ای است که آن را از دیگر تولید کنندگان متمایز کرده و با تولید محصولاتی با دور بالا و دقت زیاد، بلبرینگ مورد نیاز تجهیزات و ماشین آلات CFC را تامین می کند.
بیش از سی هزار نفر در کارخانه های فعال nsk در سراسر جهان مشغول به کار هستند و بیش از 60 کارخانه فعال ان اس کا در سراسر جهان فعالیت دارند که هر کدام پتانسل تولید روزانه سه میلیون بلبرینگ را دارند.

شرکت بلبرینگ سازی nsk

بلبرینگ اصل ان اس کا

با کیفیت و اصل بودن بلبرینگ بسیار حائز اهمیت است زیرا نقش اساسی در افزایش عمر تجهیزات صنعتی دارد و از آن جایی که یکی از قطعات پر کاربرد در انواع ماشین ها است، شناخت برندهای با کیفیت و برتر کمک بسیاری به صنعتگران برای انتخاب صحیح می کند. یکی از برترین برندها ان اس کا است که نقش بسیاری در پیشرفت صنایع و تکنولوژی مکانیکی داشته به همین خاطر با تولید محصولاتی با کیفیت بالا، بزرگترین کمپانی تولید و توزیع بلبرینگ در ژاپن محسوب می شود.
تشخیص بلبرینگ اصل کاری نسبتا دشوار است و تنها با قرار دادن دو قطعه اصل و بدل کنار در کنارهم امکان تشخیص وجود دارد از این رو بهتر است از نمایندگی های رسمی شرکت ان اس کا و یا عامل های فروش مجاز، بلبرینگ و رولبرینگ nsk را خریداری کنید.

نمایندگی فروش ان اس کا در ایران

شرکت بلبرینگ nsk ژاپن در ایران هم نمایندگی های مجازی دارد که به ارائه محصولات با کیفیت این برند اقدام نموده اند. این شرکت ها تمامی محصولات را با ضمانت نامه اورجینال در اختیار صنعتگران و کارخانه های داخلی قرار می دهند.
گروه صنعتی دانشنامه بلبرینگ از جمله معتبرترین این نمایندگی هاست که محصولات شرکت nsk از جمله بلبرینگ خوتنظیم، بلبرینگ بشکه ای و ... را با ضمانت فروش، خدمات مشتریان و با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000