بلبرینگ 2rs چیست

بلبرینگ یکی از قطعاتی است که در کاهش میزان اصطکاک ابزارها و ماشین هایی که چرخش دارند، کاربرد دارد و یکی از انواع یاتاقان به شمار می رود. باید در نظر داشته باشیم که انواع بلبرینگ (Ball Bearing) در مدل های مختلفی تولید می شوند تا بتوانند عملکرد خوبی را در انواع محیط ها داشته باشند. در نظر داشته باشید که بلبرینگ 2RS یکی از مهم ترین محصولات عرضه شده در بازار به شمار می رود و شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید. در خرید بلبرینگ باید توجه داشته باشید که این قطعه باید تحمل بالایی داشته باشد تا بارهایی که به محور (یا محورهای) میانی وارد می شود را مهار کند.

بلبرینگ 2RS با ویژگی های خاصی در بازار عرضه می شود. این محصول که با کیفیت بالایی تولید می شود را می تواند در موارد خاصی مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه این مقاله از بلاگ دانشنامه بلبرینگ با ما برای بررسی بیشتر بلبرینگ 2RS همراه شوید. شما عزیزان ی توانید لیست قیمت انواع بلبرینگ صنعتی، خودتنظیم، شیار عمیق، تماس زاویه ای و .... را در فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ استعلام نمایید.

بلبرینگ 2RS با پوشش لاستیکی

بلبرینگ 2RS که با پوشش لاستیکی در بازار عرضه می شود، از ورود انواع کثیفی ها مانند گرد، غبار و خاک به درون بلبرینگ جلوگیری به عمل می آورد. از دیگر ویژگی هایی که به واسطه استفاده از این پوشش لاستیکی می توانیم انتظار داشته باشیم، عدم نفوذ رطوبت به بلبرینگ 2RS می باشد. بنابراین این محصول در بسیاری از ماشین آلات صنعتی، کشاورزی و... مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که از دیگر ویژگی های مهم این محصول را می توان استفاده از گریس در قسمت درونی این محصول دانست. این امر باعث شده است کاربر برای استفاده از بلبرینگ 2RS نیازی به استفاده از مواد خاصی برای روانکاری نداشته باشد.

با توجه به تمامی مسائل بیان شده بلبرینگ 2RS می تواند استفاده گسترده ای داشته باشد ولی در صورتی که محیط مورد استفاده از این محصول، دارای دمای بالایی باشد، این حرارت می تواند باعث از بین رفتن پوشش لاستیکی دور بلبرینگ 2RS شده و آن را بلااستفاده کند. بنابراین به هنگام خرید این محصول باید توجه داشته باشید بهترین مارک بلبرینگ در ایران را با بالاترین کیفیت را خریداری نمایید.

همانطور که گفته شد، به طور کلی این سری از محصولات با واشر لاستیکی در بازار عرضه شده و به عنوان بلبرینگ 2RS شناخته می شود. باید در نظر داشته باشید که برخی از مدل های ژاپنی این بلبرینگ با نام 2NSE نیز شناخته می شود. برای درک بهتر کاربرد بلبرینگ 2RS در ادامه به مقایسه این محصول با بلبرینگ 2Z و شرح ویژگی های این بلبرینگ می پردازیم.

انواع بلبرینگ از لحاظ پوشش

بلبرینگ به سه صورت کلی تولید می شوند:

بلبرینگ ساده: بلبرینگ ساده در محیط هایی مورد استفاده قرار می گیرد که خود محافظ هایی را دارند که از ورود گرد و غبار جلوگیری می کنند. این بلبرینگ ها باید با روانکارها پر شوند تا بتوانند به صورت روان کار کرده و مشکلی برای ماشین یا ابزار موردنظر ایجاد نکنند.

بلبرینگ 2Z: این نمونه از بلبرینگ با پوشش فلزی به بازار عرضه می شود. این سری از محصولات نیز می توانند از ورود آلودگی ها جلوگیری کرده و با گریس پر شده اند؛ بنابراین نیازی به روانکاری ندارند.

بلبرینگ 2RS مشابه بلبرینگ 2Z می باشد، با این تفاوت که با پوشش لاستیکی تولید و عرضه می شود.

ویژگی های بلبرینگ 2RS

بلبرینگ 2RS می تواند در بازه دمایی بسیار زیادی عملکرد خوبی را از خود نشان داده و می تواند در بازه دمایی 20- سانتی گراد تا 100 درجه سانتی گراد (برای مدت زمان کوتاه تا 120 درجه سانتی گراد) کارایی داشته باشد. همچنین آب بندی این محصول باعث شده است تا بتواند در ماشین ها و ابزارهای بیشتری مورد استفاده قرار گیرد. این سری از بلبرینگ ها می توانند در رطوبت کارایی و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و همچنین در مقابل موادی که خورنده هستند و می توانند به بلبرینگ آسیب وارد کنند، مقاومت از خود نشان می دهد. با توجه به تمامی این مسائل و در کنار آن طول عمر بالا و عدم نیاز به تعمیر و نگهداری تا مدت زمان طولانی باعث شده بلبرینگ 2RS به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در ماشین ها شناخته شود. اگر شما هم سوال متداول «از كجا بلبرينگ بخريم» را در ذهن خود دارید، فروشگاه دانشنامه بلبرینگ گزینه مناسبی برای شماست.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000