بلبرینگ استوک | آیا بلبرینگ استوک بخریم

امروزه در بازار قطعات مکانیکی-فنی مشاهده می‌شود که توسط برخی از توزیع کنندگان و فروشندگان، قطعات بی کیفیت و استفاده شده به جای قطعات نو به مشتریان ارائه می شود. استفاده از این قطعات خروجی های تاسف انگیزی را به دنبال خواهد داشت. چرا که استفاده از قطعات مصرف شده به جای قطعات نو می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای مصرف کنندگان به دنبال داشته باشد. یکی از این قطعات که متاسفانه بازار خوبی هم دارند، قطعات بلبرینگ استوک می باشد. در این مقاله قصد داریم درباره بلبرینگ استوک مطالب مهمی را برای شما ارائه نماییم.

بلبرینگ استوک یعنی چه

در بازار ارائه محصولات فنی به مشتریان، واژه استوک به قطعاتی گفته می شود که آکبند نیستند و تنها از شرایط کاری مناسب و بعضا نامناسب برخوردار می باشند. برخی از این قطعات بر اساس شکل ظاهری و البته نوع کیفیتی که دارند می توانند، جایگزین مناسبی برای استفاده از قطعات آکبند به جهت کاهش در هزینه ها باشند و این بستگی به نوع کاربری و شرایط فنی قطعه دارد. اما در زمینه کاربری های فنی به دلیل وجود خطرات احتمالی لازم است که حتما از قطعات مناسب و تست شده استفاده شود.

بلبرینگ استوک یعنی چه   

انواع بلبرینگ استوک چیست؟

بلبرینگ های استوک در بازار با نام هایی چون بلبرینگ تمیز شده، بلبرینگ دست دوم، بلبرینگ استفاده شده و قطعات بلبرینگ کهنه به مشتریان عرضه می شود. در کاربری های مکانیکی از قطعات فنی بلبرینگ در جایگاه های مختلفی استفاده می شود. به همین دلیل اهمیت لزوم استفاده از قطعات بلبرینگ بسیار زیاد است.

آیا بلبرینگ استوک بخریم

اگر شما به هدف تهیه این نوع از قطعات بلبرینگ قرار است که به بازار مراجعه نمایید، حتما به نکات اشاره شده در این مقاله قبل از تهیه قطعات بلبرینگ استوک به جهت عدم اشتباه در خرید این نوع از قطعات توجه بفرمایید. در انبار قطعات فنی و مکانیکی، انواع قطعات با توجه به کیفیت و نوع کاربری که دارند نگهداری می شود. در رابطه با قطعات بلبرینگ نیز همین شرایط وجود دارد. انبار هایی که قطعات بلبرینگ در آنها نگهداری می شوند متشکل اند از قطعات بلبرینگ آکبند و قطعات بلبرینگ کارکرده یا همان بلبرینگ های استوک. بلبرینگ های استوک به دو نوع قطعات بلبرینگ انباری و قطعات بلبرینگ دست دوم طبقه بندی می شوند. بلبرینگ استوک انباری آن دسته از قطعات هستند که به دلایل مختلف، تاریخ گذشته باشند. بر این اساس این قطعات دیگر در ردیف قطعات نو قابل استفاده نمی باشد. ولی این به معنای عدم کاربری مطلوب این نوع از قطعات نیست. به همین خاطر این قطعات را در مصارفی که نیاز به پرداخت هزینه های کمتر است استفاده می کنند. نوع دوم از قطعات فنی بلبرینگ استوک، آن دسته از قطعاتی است که دست دوم و کارکرده است. این قطعات از روی کار باز شده و برای کاربری هایی مورد استفاده قرار گرفته می شود که در آن ها کیفیت کار مهم نباشد. به همین خاطر استفاده و خرید بلبرینگ های استوک و کارکرده در بسیاری از شرایط که کیفیت کار مهم است شرایط مطلوبی را برای مصرف کنندگان به دنبال نخواهد داشت. اما به طور کلی اگر مصرف فنی شما شرایط پیچیده ای ندارد و کاربری از آن برای مصرف کننده خطرات احتمالی را به دنبال نخواهد داشت، استفاده از بلبرینگ استوک به واسطه کاهش هزینه ها می ‌تواند مناسب باشد.

آیا بلبرینگ استوک بخریم   

قیمت بلبرینگ استوک چگونه مشخص می شود

پارامتر های متفاوتی می تواند در زمینه تشخیص قیمت بلبرینگ استوک مورد استفاده قرار گرفته شود. برای قیمت گذاری بر روی قطعات فنی بلبرینگ استوک نوع استوک آن که می تواند از نوع انباری باشد و یا از نوع کارکرده، تشخیص نوع بلبرینگ، تمیزی قطعه فنی بلبرینگ و برند سازنده بلبرینگ مواردی است که می‌تواند برای قیمت گذاری بر روی قطعه فنی بلبرینگ استوک مورد استفاده قرار گیرد. در آخر به این نکته اشاره می شود که بلبرینگ های استوک، به صورت درهم به مشتریان ارائه می شود. به همین خاطر مشاهده می نمایید که در بین آن ها، بلبرینگ ها با برند های مختلف ساخت چین یا ژاپن و آلمان نیز دیده می شود. به همین خاطر توجه نمایید که در محصولات خریداری شده بیشتر از برند های سوئدی، آلمانی و یا ژاپنی وجود داشته باشد. تا جایی که می‌توانید از برندهای چینی خرید و استفاده نکنید. رعایت نکته بعدی که می تواند از مشکلات احتمالی جلوگیری نماید این است که حتما قبل از استفاده از قطعه فنی بلبرینگ استوک و نصب آن بر روی دستگاه، آن را تمیز کاری کرده و خوب گریس کاری نمایید.
درکل پیشنهاد ما این است که به جای خرید بلبرینگ های استوک، بلبرینگ ها دست اول را از فروشگاه های معتبر و منصفی مانند دانشنامه بلبرینگ تهیه کنید تا هزینه کمتری بپردازید و از بابت کیفیت هم خاطرجمع باشید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000