اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ را 3 بخش تشکیل می دهد، یکی از این بخش ها، کنس بلبرینگ است. کنس بلبرینگ قطعه یا قطعه های بسیار مهم در بلبرینگ ها است. یاتاقان بلبرینگ همان کنس بلبرینگ است. دو بخش تشکیل دهنده بلبرینگ، گوی یا غلطک و محفظه ی قرار گیری غلطک ها است؛ لایه ی بالا و پایین و در برگیرنده ی گوی ها را کنس بلبرینگ می نامند. در برخی از رولبرینگ ها مانند رولبریینگ های سوزنی کنس بلبرینگ یک لایه بوده و غلطک ها را در خود جای داده است؛ به همین علت لایه های در برگیرنده ی گوی ها در بلبرینگ ها را کنس بلبرینگ می نامند.
کنس بلبرینگ نیز مانند سایر قطعات بلبرینگ در مدل های متفاوتی و از جنس های متفاوتی تولید می شود. کنس بلبرینگ ها با توجه به نیاز مشتری و بازار در برخی موارد دارای شیب یا ساده و بصورت های مختلفی طراحی و تولید می شوند. فروش آنلاین بلبرینگ و لوازم و قطعات آن در دانشنامه بلبرینگ برای رفاه حال مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت امکانپذیر است.

قابلیت های کنس بلبرینگ چیست؟

کنس بلبرینگ در برخی بلبرینگ ها قابل تعویض است و به راحتی می توان با ابزار های خاص تولید شده تغییراتی را به کنس ها و گوی های بلبرینگ ها اعمال کرد. بلبرینگ ها مهم ترین وسیله برای کاهش اصطکاک بین دو سطح در حال حرکت و ایستا بوده که تا کنون هیچ جایگزینی برای آنها کشف نشده است. بین دو عدد کنس داخلی و خارجی بلبرینگ محصور بوده و بر روی آن حرکت غلتشی دارند.

محل اتصال کنس بلبرینگ

محل اتصال کنس بلبرینگ

در برخی از بلبرینگ ها مانند بلبرینگ ها شیار عمیق، اجزای غلتان ( ساچمه بلبرینگ ) و کنس داخلی و خارجی بلبرینگ به یکدیگر متصل هستند؛ و در برخی دیگر نظیر روبیرینگ های مخروطی قفسه و ساچمه های بلبرینگ به یک حلقه یا کنس بلبرینگ متصل بوده و حلقه یا کنس بلبرینگ به راحتی از مجموعه جدا می شوند. در بعضی حالات نیز دو حلقه یا کنس و ساچمه ها به طور کامل جدا شونده هستند، مثل بلبرینگ های کف گرد. بسته به نوع بلبرینگ حلقه یا کنس های بلبرینگ به انواع مختلف ساخته شده و نام گذاری می شوند. کنس بلبرینگ از مهم ترین قطعات یک بلبرینگ بوده که گوی ها در میان آنها به چرخش در آمده و دارای ویژگی های مختص به خود است. شما خریدارن محترم می توانید برای خرید کنس بلبرینگ در انواع مختلف به فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ مراجعه و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

فروش کنس بلبرینگ

فروش کنس بلبرینگ یکی از خدماتی است که توسط عرضه کنندگان بلبرینگ، لوازم و قطعات جانبی انجام می شود. کنس بلبرینگ از قطعات مصرفی است که در بعضی مواقع نیاز به تعویض دارد، قطعات و لوازم تعویضی باید دارای کیفیت بالایی باشند تا از نظر هزینه ها، تعویض آن توجیه اقتصادی داشته باشد. ما در دانشنامه بلبرینگ تمام تلاش خود را نموده ایم تا لوازم جانبی بلبرینگ ها را نیز در تنوعی بالا ارائه دهیم. در دانشنامه بلبرینگ ،کنس بلبرینگ با توجه به کاربردی که دارد در کیفیتی بالا و در برندهای مختلف ارائه می شود. شما می توانید از طریق سایت دانشنامه بلبرینگ بدون نیاز به رفت و آمد حضوری، اقدام به خرید بلبرینگ و بخش های متفاوت آن اعم از انواع کنس بلبرینگ به صورت اینترنتی نمایید. در دانشنامه بلبرینگ شما می توانید هر وسیله و ابزار را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت، بدون هزینه های رفت و آمد در هر تعداد، خرید کنید. دانشنامه بلبرینگ اینجاست تا شما بهترین و راحت ترین خرید را داشته باشید. شما می توانید در این راستا با کارشناسان فروش دانشنامه بلبرینگ تماس گرفته و سوالات خود را از آنها بپرسید. کارشناسان ما به صورت کامل شما را راهنمایی می کنند.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000