تفاوت بلبرینگ پرساچمه و کم ساچمه در چیست


بلبرینگ از اجزای مختلفی تشکیل شده است. ساچمه یکی از اجزای بلبرینگ است که در نحوه عملکرد آن بسیار تاثیر می گذارد. جنس ساچمه مورد استفاده و یا تعداد آن همگی در نحوه عملکرد بلبرینگ نقش دارند. حال منظور از پر ساچمه یا کم ساچمه بودن بلبرینگ در چیست؟ کم یا پر ساچمه بودن بلبرینگ چه تاثیری در ایفت کردن نقش آن در صنعت دارد؟.
همگی سوالات متعددی هستند که عموم مردم سوال می کنند. اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره بلبرینگ ها یا بیرینگ ها هستید با دانشنامه بلبرینگ همراه باشید تا به تمامی سوالات شما دوستان عزیز پاسخ بدهیم.

آشنایی با بلبرینگ پرساچمه و بلبرینگ کم ساچمه

همانطور که ذکر شد ساچمه بلبرینگ یکی از مهمترین عضو های تشکیل دهنده آن است. ساچمه بلبرینگ از متریال های مختلفی تشکیل می شود و بسته به محیطی که می خواهند در آن از بلبرینگ استفاده کنند تعداد ساچمه و متریال آن را انتخاب می کنند. به طور کلی ساچمه بلبرینگ در مدل های ساچمه پر، کم ساچمه یا نرمال خلاصه می شود. در اکثر کارخانه ها یا محیط هایی که از بلبرینگ استفاده می شود از تعداد ساچمه نرمال استفاده می شود. اما در موارد خاص و در صنعت هایی که سرعت چرخش بلبرینگ یا حرارت و مقاومت به نسبت محیط های دیگر متفاوت است از تعداد ساچمه کم ساچمه یا پر ساچمه استفاده می کنیم.

تفاوت بلبرینگ پرساچمه و کم ساچمه در چیست

فرق بلبرینگ پر ساچمه و کم ساچمه چیست؟

اگر در صنعت خود به دنبال بلبرینگی هستید که به تواند فشار زیادی را تحمل کند و سرعت بالایی داشته بشد، گزینه مورد نظر شما بلبرینگ پر ساچمه است. مقاومت بیشتر در برابر ضربه و حمل بار با فشار بیشتر همگی پارامتر هایی هستند که بلبرینگ پر ساچمه قادر است در عملکرد خود به آن ها دست یابد.
بلبرینگ های کم ساچمه عموما از وزن پایین تری برخوردار اند و برای حمل نقل شرایط راحت تری دارند

بلبرینگ های شیار عمیق عموما از دسته محصولاتی هستند که تنوع در تعداد ساچمه های خود دارند. بلبرینگ های شیار عمیق در دو نوع پر ساچمه مو کم ساچمه تولید شده و در صنعت های عمومی و یا خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

تفاوت بلبرینگ پرساچمه و کم ساچمه در چیست

قیمت بلبرینگ های پر ساچمه یا کم ساچمه

بلبرینگ ها عموما بر اساس متریالی که در آن ها بکار می رود و یا شرکتی که آن ها را تولید کرده قیمت گذاری می شوند. اما حال که بحث تعداد ساچمه های بلبرینگ است، تفاوت تعداد ساچمه در بلبرینگ نیز در قیمت آن تاثیر می گذارد. متریالی که برای این ساچمه ها بکار می رود می تواند در قیمت آن نقش مهمی داشته باشد. افزایش قیمت در بلبرینگ به معنای هزینه های اضافی برای شما نیست. برای مثال بلبرینگ پر ساچمه ای با برند معتبر و متاریالی در درجه اول دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر بلبرینگ ها است. اما حائز اهمیت است که این بلبرینگ دارای دوام و مقاوت بسیار بالایی است و از هزینه های اضافی و خرید دوباره بلبرینگ جلوگیری می کند.
دانشنامه بلبرینگ عرضه کننده انواع اقسام برینگ های موجود در کشور می باشد. شما دوستان عزیز برای مشاهده مشخصات، قیمت و خرید بلبرینگ های کم ساچمه و پر ساچمه می توانید با دانشنامه بلبرینگ همراه باشید و در صورت بروز مشکل با مشاورین متخصص ما در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000