کاربرد بلبرینگ ها در آسانسور

در رابطه با کاربرد و اهمیتی که بلبرینگ در آسانسور دارد باید بدانید که بدون وجود بلبرینگ یا یاتاقان، هیچ آسانسوری قادر به کار نخواهد بود. انواع بلبرینگ ها در صنعت های متفاوت استفاده می شوند. بلبرینگ ها می توانند ساده، غلتشی و یا لغزشی باشند. از اجزای مهم در موتور هر آسانسور می توان به بلبرینگ اشاره کرد. مشخصات بلبرینگ با توجه به کاربردی که دارد مشخص می شود. قیمت بلبرینگ مخصوص آسانسور را می توان از سایت دانشنامه بلبرینگ استعلام گرفت. شرکت های تولید کننده انواع بلبرینگ های آسانسوری با توجه به انواع استاندارد آسانسور اقدام به ساخت بلبرینگ های متنوع و کاربردی برای استفاده در این زمینه نموده اند در ادامه به بررسی کاربرد بلبرینگ در آسانسور با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

منظور از بلبرینگ آسانسوری چیست

بلبرینگ های غلتشی برای استفاده در آسانسور ها با استقبال بیشتری مواجه شده اند. مشخصات بلبرینگ غلتشی به گونه ای است که آن را برای استفاده در سیستم های آسانسوری مناسب می کند. با توجه به اینکه بلبرینگ ها از برند های متفاوتی در بازار وجود دارند و توسط کارخانه های متفاوتی تولید می شوند باید در انتخاب نوع آن بسیار دقت کرد. شرکت های بسیاری به تولید و واردات انواع بلبرینگ برای مصارف مختلفی اقدام نموده اند . فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ از جمله معتبرترین فروشگاه ها در زمینه فروش آنلاین بلبرینگ متناسب با موتور آسانسور است. برند های وارداتی این شرکت، معتبر و دارای کیفیت بالایی هستند. قیمت و مشخصات بلبرینگ آسانسوری را می توان از طریق سایت دانشنامه بلبرینگ مشاهده نمود. خرید بلبرینگ آسانسور از طریق فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ به صورت آنلاین و به سادگی امکان پذیر است. انواع بلبرینگی که برای آسانسور استفاده می شوند در دو قسمت موتور و درب آسانسور نصب می شوند. مشخصات بلبرینگ آسانسور به صورت فنی بررسی می شود و سپس مورد استفاده قرار می گیرد.

منظور از بلبرینگ آسانسوری چیست

بلبرینگ آسانسوری چگونه عمل می کند

کار اصلی بلبرینگ آسانسوری این است که در زمان کار کردن اجزای فلزی متحرک در موتور یا درب آسانسور، اصطکاک بین آن ها را کم کند. حرکت های چرخشی با استفاده از یک بلبرینگ مناسب، روان تر و نرم تر اتفاق می افتد. بلبرینگ های آسانسوری با توجه به طراحی ساده ای که دارند اما حجم زیادی از کار موتور را انجام می دهند. مشخصات بلبرینگ آسانسوری به گونه ای است که نیروها را در جهت چرخش خود انتقال می دهد و از برگشت یا گشتاور نیروهای دیگر جلوگیری می کند این امر در نهایت باعث بالا رفتن راندمان موتور و عمر مفید دستگاه می شود.

بلبرینگ مورد استفاده برای در آسانسور

بلبرینگ های مورد استفاده برای درب آسانسور از متداول ترین انواع بلبرینگ آسانسوری محسوب می شوند. انواع بلبرینگی که برای درب آسانسور استفاده می شود، بسیار زیاد است. اما چند نمونه از آن ها دارای استفاده بیشتری است به طور مثال بلبرینگ های شیار عمیق به دلیل ویژگی هایی که دارند از جمله بهترین گزینه ها برای استفاده در درب آسانسور هستند. در خرید بلبرینگ های درب آسانسور مشخصات فنی آن ها بسیار حائز اهمیت است. ویژگی های ظاهری مانند قطر، طول و عرض نیز جز مشخصات فنی بلبرینگ محسوب می شوند. برخی از بلبرینگ ها دارای واشر های فلزی هستند. قیمت بلبرینگ آسانسوری با واشر فلزی نسبت به انواع دیگر ارزان تر است. بلبرینگ شیار عمیق دارای نویز پایینی است و سر و صدای زیادی را ایجاد نمی کند. این ویژگی، بلبرینگ های شیار عمیق را برای محیط های مسکونی بسیار کارآمد می کند. باز و بسته شدن مداوم درب آسانسور این الزام را ایجاد می کند که بلبرینگ مورد استفاده در درب، دارای اصطکاک پایینی باشد تا عمر مفید آن بالا باشد.

بلبرینگ آسانسوری چگونه عمل می کند

بلبرینگ موتور آسانسور

برای خرید بلبرینگ آسانسور باید ویژگی ها و نکاتی را در نظر گرفت. بلبرینگ های موتور آسانسور به دو دسته موتور گیربکسی و موتور گیرلسی تقسیم می شوند. موتور هر آسانسور دارای بخش های متعددی است که بلبرینگ یکی از اصلی ترین اجزای آن است.
کم شدن اصطکاک در آسانسور ها را می توان اصلی ترین وظیفه یک بلبرینگ دانست. قیمت بلبرینگ آسانسور با توجه به مواردی هم چون برند و مرغوبیت آن مشخص می شود. برای جلوگیری از هزینه های تعمیر و خراب شدن آسانسور بهتر است که به صورت دوره ای از سالم بودن قطعات موتور به خصوص بلبرینگ آن اطلاع کسب کنید. دانشنامه بلبرینگ با ارائه خدمات به مشتریان، امکان خرید آنلاین انواع بلبرینگ آسانسوری را فراهم کرده است.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000