شماره بلبرینگ چرخ جلو پراید

در حال حاضر پرمصرف‌ترین انواع بلبرینگ خودرو در بازار ایران بلبرینگ‌های مخصوص چرخ جلو و چرخ عقب پراید هستند. با توجه به این موضوع که بلبرینگ پراید برای پرایدهای قدیمی و جدید تولید می‌شود و این موضوع باعث می‌شود در انتخاب بلبرینگ مناسب دچار مشکل شوید، آگاهی از شماره بلبرینگ چرخ جلو پراید به شما کمک می‌کند مناسب‌ترین بلبرینگ را تهیه فرمایید. ما در این مطلب قصد دارید در خصوص شماره بلبرینگ چرخ جلو پراید اطلاعات کاربردی را با شما به اشتراک بگذاریم، پس با ما همراه باشید.

تشخیص شماره بلبرینگ چرخ جلو پراید

به طور کلی انواع بلبرینگ چرخ جلو پراید براساس نوع، مدل و سال تولید پراید تعیین می‌گردند. بلبرینگ‌های قدیمی با وجود طراحی مناسب، از کیفیت بالایی برخوردار نبودند و همین موضوع باعث می‌شد در زمان بسیار کوتاهی فرسوده شده و نیاز به تعویض پیدا کنند. دانشنامه بلبرینگ با شناسایی و جمع‌آوری برترین بلبرینگ چرخ جلو پراید در نظر دارد هزینه شما را در زمینه تعویض این محصولات کاربردی کاهش دهد و با به اشتراک گذاری اطلاعات مناسب در خصوص انتخاب مناسب‌ترین بلبرینگ چرخ جلو پراید به شما کمک کند بلبرینگ مورد نیاز خود را تهیه فرمایید. شاید برای شما هم جالب باشد تا درباره اینکه بلبرینگ چرخ جلو پراید چند تکه است، اطلاعاتی کسب کنید، برای این منظور می توانید به صفحه ای با همین عنوان در بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ مراجعه کنید.

تشخیص شماره بلبرینگ چرخ جلو پراید 

انواع بلبرینگ‌های چرخ جلو

بلبرینگ مورد استفاده در چرخ جلو پراید شامل بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای دو ردیفه می‌شوند. بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای در گروه بلبرینگ‌های جدید قرار می‌گیرند و از مقاومت و کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند. این نوع بلبرینگ‌های پرمصرف به دلیل برخورداری از مواد اولیه باکیفیت، طول عمر بسیار بالایی دارند و عملکرد بی‌نظیری از خود نشان می‌دهند. از ویژگی‌های بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای چرخ جلو پراید می‌توان به تحمل بارهای شعاعی اشاره کرد. این بلبرینگ‌ها باعث می‌شوند چرخ‌های پراید بسیار راحت و روان حرکت کنند و از ایجاد خطرهای احتمالی جلوگیری کنند. در حقیقت، بلبرینگ‌های چرخ جلو پراید نقش مهمی در مسیر حرکت خودرو ایفا می‌کنند و در صورت کارایی نامناسب می‌توانند حوادث غیرقابل بازگشتی را رقم بزنند. به عنوان مثال، شماره فنی بلبرینگ توپی یا دو ردیفه چرخ جلو پراید BT2B445620BB و شماره فنی بلبرینگ پراید چرخ جلو تولید جدید GB 141 است. همچون پراید، پژو و سایر خودرو ها از جمله علائم خرابی بلبرینگ چرخ جلو سمند می تواند شامل موارد متعددی از جمله صدای غیر عادی چرخ ها، لرزش فرمان، سائیدگی چرخ ها و مواردی از این قبیل باشد. در صورت مشاهده چنین علائمی لطفا هر چه سریعتر نسبت به تعویض و یا تعمیر بلبرینگ اقدام نمایید زیرا رانندگی با چنین نقص هایی بسیار خطر آفرین است.

دانشنامه بلبرینگ ارائه کننده انواع بلبرینگ‌های چرخ جلو پراید

شرکت دانا صنعت آپادانا با بیش از دو دهه فعالیت در بازار بلبرینگ ایران توانسته است نام خود را به عنوان حرفه‌ای‌ترین فروشگاه‌های آنلاین توزیع کننده بلبرینگ به ثبت برساند. هدف دانشنامه بلبرینگ از ایجاد یک فروشگاه آنلاین معتبر این است که برترین بلبرینگ‌های موجود در بازار را با سرعت هر چه تمام‌تر به دست مصرف کننده برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع بلبرینگ‌های چرخ جلو پراید، نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت این محصولات کاربردی و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با تیم متخصص دانشنامه بلبرینگ تماس حاصل فرمایید. شاید برای شما هم جالب باشد تا درباره علت داغ شدن کاسه چرخ عقب پراید اطلاعاتی کسب کنید، برای این منظور می توانید به صفحه ای با همین عنوان در بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000