علائم خرابی بلبرینگ چرخ جلو سمند

یکی از مهم ترین قطعات اتومبیل سمند، بلبرینگ چرخ است که در همه چرخ های جلو و عقب سمند وجود دارد. به عبارت دیگر جلوبندی خودرو، بلبرینگ آن است. بلبرینگ باعث آسان شدن چرخش لاستیک می شود هم چنین اصطکاک را کاهش می دهد. اگر بلبرینگ چرخ خراب شود باعث بروز مشکلات و خسارات جبران ناپذیری برای خودرو و سرنشینان آن می شود. خراب شدن بلبرینگ چرخ همراه با نشانه هایی است که هر شخص باید آن را بداند تا در صورت مشاهده علائم فورا برای تعویض آن اقدام کند.پس با ما همراه باشید تا با این علائم آشنا شوید و به موقع عمل کنید.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره صدای خرابی بلبرینگ چرخ خودرو های مختلف از جمله پراید، سمند، پژو و سایر خودرو ها به بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ مراجعه نمایید و در صورت نیاز به خرید بلبرینگ مناسب با مشاورین ما تماس بگیرید.

علائم خرابی بلبرینگ چرخ جلو سمند

عمر بلبرینگ چرخ جلو سمند

خراب شدن بلبرینگ چرخ جلو سمند با علائمی همراه است که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • اگر در هنگام گردش به  هر طرف یا گردش در پیچ های تند، صدای تق تق چرخ را بشنوید یا در هنگام حرکت در مسیر مستقیم دستتان را از فرمان بردارید و چرخ جلو سمند به سمت دیگری کشیده شود به خراب بودن بلبرینگ چرخ شک کنید و فورا به مکانیکی مراجعه کنید.
  • اگر در هنگام رانندگی در سرعت کم و سرعت زیاد فرمان خودرو شما شروع به لرزش کرد بدانید که یکی از دلایل لرزش فرمان خودرو خراب شدن بلبرینگ چرخ است.
  • مهم ترین نشانه خرابی بلبرینگ، صدای چرخ ها است. هم چنین با خراب شدن بلبرینگ در اثر اصطکاک پشت چرخ ها به شدت داغ می کند. این را بدانید که لاستیک ها به مرور زمان فرسوده می شوند اما اگر لاستیک ها فرسودگی و خرابی غیر عادی داشته باشند می تواند نشانه خراب بودن بلبرینگ چرخ باشد.
  • عمر بلبرینگ چرخ جلو سمند طولانی است اما اگر به درستی نگهداری نشود، زودتر خراب می شود. شما می توانید با رعایت برخی نکات از خراب شدن بلبرینگ چرخ جلو ماشین سمند خود جلوگیری کنید.  مثلا هنگامی که از دست انداز رد می شوید سرعت خود را کم کنید چون سرعت زیاد باعث می شود بلبرینگ چرخ خودرو خرد شود.

شما عزیزان می توانید برای مطالعه علائم خرابی بلبرینگ چرخ عقب ال90، پراید، سمند، پژو 206 و سایر خودرو ها به بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ مراجعه نمایید و پس از آن برای رفع مشکلات پیش آمده برای خرید بلبرینگ مناسب اقدام نمایید.

عمر بلبرینگ چرخ جلو سمند

 

دانشنامه بلبرینگ عرضه کننده بلبرینگ چرخ جلو سمند

برای جلوگیری از خسارت های جبران ناپذیر خرابی بلبرینگ چرخ، سعی کنید هر چند ماه یک بار یا بعد از پنج هزار کیلومتر حرکت خودرو، چرخ ها را به وسیله جک بررسی کنید. اگر چرخ ها  لق زدند و یا صدا دادند می تواند نشانه خرابی بلبرینگ باشد پس به مکانیکی مراجعه کنید و تشخیص نهایی را به مکانیک بسپارید. با تشخیص مکانیک یک یا همه بلبرینگ چرخ ها تعویض می شود اما برای تعویض بلبرینگ یک چرخ ضرورتی ندارد بلبرینگ دیگر چرخ ها را تعویض نمایید. هرخودرو بلبرینگ مخصوص به خود را دارد و چرخ های جلو و چرخ های عقب سمند، بلبرینگ مخصوص به خود را دارند. برای تعویض بلبرینگ چرخ خودرو خود باید به اصل بودن و کیفیت آن توجه کنید. درصورتی که از یک بلبرینگ چرخ بی کیفیت استفاده کردید، بعد از چند ماه مجبور به تعویض آن می شوید. شما می توانید بلبرینگ چرخ جلو سمند را از فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ تهیه نمایید. دانشنامه بلبرینگ عرضه کننده بلبرینگ چرخ جلو با کیفیت و قیمت مناسب در کشور است. بلبرینگ چرخ جلو اس ان آر مدل 4456 مناسب سمند یکی از محصولات عرضه شده در دانشنامه بلبرینگ از برند SNR است کهبه راحتی می توانید برای خرید این محصول از طریق دانشنامه بلبرینگ اقدام نمایید.

دیدگاه‌ها  
0
0
# بهشاد فتحی 1400-10-19 14:55
سلام خرابی بلبرینگ چرخ جلو سمند قابل تعمیره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# ادمین دانشنامه بلبرینگ 1400-10-19 14:59
به نقل از بهشاد فتحی:
سلام خرابی بلبرینگ چرخ جلو سمند قابل تعمیره؟

سلام بر شما آقای فتحی عزیز، برای اطمینان از خرابی بلبرینگ چرخ جلو سمند و قابل تعمیر بودن آن باید به مکانیک مجرب مراجعه کنید اما دقت داشته باشید که گاهی هزینه تعمیر نسبت به میزان کاردکرد بدون عیب قطعه پس از تعمیر به صرفه نبوده و بهتر است با بررسی علائم خرابی در صورت امکان اقدام به تعویض بلبرینگ نمایید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000