پخش بلبرینگ خودرو

شرکت دانا صنعت آپادانا با بیش از دو دهه فعالیت در بازار بلبرینگ ایران توانسته است نام خود را به عنوان معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین توزیع کننده بلبرینگ به ثبت برساند. هدف اصلی دانشنامه بلبرینگ از ایجاد یک فروشگاه آنلاین این است که برترین بلبرینگ‌های موجود در بازار، به ویژه بلبرینگ خودرو، را با قیمت مناسب در دسترس مصرف کننده قرار دهد. دانشنامه بلبرینگ به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازوهای پخش بلبرینگ خودرو در ایران توانسته است انواع بلبرینگ پراید، زانتیا، سمند و پژو ۲۰۶ را از برترین کارخانه‌های تولید کننده جمع‌آوری کرده و در قالب یک فروشگاه آنلاین به اقصی نقاط ایران ارسال کند.

بلبرینگ‌ها برای کمک به کاهش اصطکاک استفاده می‌شوند زیرا تماس فلز با فلز مقدار زیادی اصطکاک ایجاد می‌کند. اصطکاک باعث افزایش فرسودگی و ایجاد ترک در فلز می‌شود و به آرامی فلز را تخریب می‌کند. بلبرینگ‌ها اصطکاک را با غلتیدن دو سطح روی یکدیگر کاهش می‌دهند و میزان اصطکاک تولید شده را کاهش می‌دهند. به طور کلی بلبرینگ از یک توپ یا غلتک فلزی صاف تشکیل شده است که روی سطح فلزی داخلی و خارجی صاف می‌غلتد. غلتک‌ها یا توپ‌ها بار را تحمل می‌کنند و به دستگاه اجازه می‌دهند بچرخد. بار وارد شده بر بلبرینگ یا شعاعی است یا رانشی. بسته به محل قرارگیری، بلبرینگ می‌تواند تمام بار شعاعی یا رانشی یا ترکیبی از هر دو را تحمل کند. به عنوان مثال، بلبرینگ خودرو شما یک بار شعاعی و یک بار رانش را تحمل می‌کند. اعتماد مشتریان، مراجعه دوباره و خرید از ما این ادعا را ثابت می کند که دانشنامه بلبرینگ به عنوان بزرگترین بلبرینگ فروش ایران، دارای تنوعی بی نظیر از انواع بلبرینگ و رولبرینگ است.

تولیدی بلبرینگ خودرو 

تولیدی بلبرینگ خودرو

به طور کلی، بلبرینگ‌هایی که در خودروها تحت بارهای سنگین قرار می‌گیرند، به دلیل حفاظت از قطعات دیگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. به همین دلیل لازم است بلبرینگ بکار رفته در خودرو توسط شرکت‌های معتبر تولید شده باشد. بلبرینگ خودرو یکی از قطعات مکانیکی در ساخت خودرو است که مهم‌ترین کاربردهای این نوع بلبرینگ می‌توان به اتصال چرخ‌ها و محورهای خودرو اشاره کرد. بلبرینگ خودرو استاندارد از مقاومت بالایی در برابر سایش برخوردار است، به روغن کاری زیاد احتیاج ندارد، طول عمر بالایی دارد و به راحتی فرسوده نمی‌شود و در صورت نیاز به آسانی تعویض می‌شود، اصطکاک کمی ایجاد می‌کند و در نتیجه اتلاف انرژی بسیار ناچیز خواهد بود، بارهای رانشی را تحمل می‌کند و از قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای برخوردار است.

انواع بلبرینگ براساس کاربرد ویژه‌‌ای طراحی می‌شوند و می‌توانند انواع بارهای محوری یا شعاعی مختلفی را تحمل کند. از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین انواع بلبرینگ می‌توان به بلبرینگ مخروطی، بلبرینگ رانشی توپی و بلبرینگ رانشی غلتکی اشاره کرد.

  • بلبرینگ‌ غلتکی: بلبرینگ‌های غلتکی دارای قفسه هستند و می‌توانند بارهای شعاعی و محوری بسیار زیاد و همچنین سرعت و شتاب بسیار بالا را تحمل کنند. این بلبرینگ در سه مدل بلبرینگ ظرفیت بالا، بلبرینگ تک ردیفه و بلبرینگ دو یا چند ردیفه تولید می‌شوند.
  • بلبرینگ توپی: بلبرینگ‌های توپی نسبت به بلبرینگ‌های غلتکی توانایی تحمل وزن کمتری را دارند؛ با این وجود از ساختار منحصر به فردی برخوردار هستند که باعث می‌شوند کاربردهای متنوعی داشته باشند. بلبرینگ توپی در ساخت خودرو، لوازم خانگی، صنعت اسباب‌بازی سازی و صنعت ساخت کاغذ بکار برده می‌شود.
  • بلبرینگ‌ کف گرد: بلبرینگ کف گرد از دقت عملکرد بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند بار بسیار بالایی را تحمل ‌کند. به طور کلی، بلبرینگ‌های کف گرد بارهای محوری را تحمل می‌کنند، در نتیجه برای بارهای شعاعی بکار برده نمی‌شوند. از ویژگی‌های بلبرینگ کف گرد می‌توان به این نکته اشاره کرد که اجزای تشکیل دهنده این نوع بلبرینگ قابل جدا شدن هستند و سرهم کردن اجزای آن بسیار ساده است.

دانشنامه بلبرینگ پخش بلبرینگ خودرو 

دانشنامه بلبرینگ پخش بلبرینگ خودرو

شرکت دانا صنعت آپادانا که با مالکیت برندهای R&Z, DSA, ZZK,GSK و با بیش از بیست سال سابقه در زمینه پخش بلبرینگ خودرو، با افتخار در بازار بلبرینگ ایران فعالیت دارد. دانشنامه بلبرینگ با ایجاد یک فروشگاه آنلاین معتبر در تلاش است برترین بلبرینگ‌های ساخته شده توسط تولیدکنندگان ایرانی و خارجی را با سرعت هر چه تمام‌تر به دست مصرف کننده برساند.
با توجه به این موضوع که بلبرینگ نقش مهمی در قفل شدن لاستیک‌های خودرو ایفا می‌کند، در صورتی که بلبرینگ بکار برده شده از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد احتمال خطر قفل شدن لاستیک‌ها و یا جدا شدن چرخ‌ها از بدنه خودرو وجود دارد. به همین منظور لازم است به هنگام خرید بلبرینگ خودرو از برترین برندها و باکیفیت‌ترین محصولات بهره‌مند شوید. از بلبرینگ‌های درجه یک موجود در فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ می‌توان به بلبرینگ‌های چرخ جلو پژو با برند FAG، SKF و ناچی اشاره کرد. همچنین فروش کنس بلبرینگ و سایر قطعات و لوازم جانبی بیرینگ ها یکی از خدماتی است که توسط دانشنامه بلبرینگ انجام می شود، شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این که کنس بلبرینگ چیست  و چه کاربردی دارد؟ با کارشناسان دانشنامه بلبرینگ در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000