خرابی بلبرینگ تسمه تایم پژو 405

تسمه تایم یک قطعه لاستیکی در خودرو است که میل لنگ را به سوپاپ خودرو متصل می کند که با گردش تسمه تایم، زمان باز و بسته شدن سوپاپ ها تنظیم می شود. تسمه تایم یک قطعه اصلی و مهم در خودرو است که باید در نگهداری آن دقت زیادی کنید. چون با خراب شدن تسمه تایم خسارت و آسیب های زیادی را محتمل خواهید شد. در واقع بدون تسمه تایم موتور خودرو به حرکت در نمی آید و خودرو روشن نمی شود. بلبرینگ تسمه تایم  یکی از بلبرینگ های مصرفی پژو است که باعث می شود که تسمه تایم سر جای خود ثابت بماند و در شرایطی که حرکتی ناگهانی و سریع اتفاق می افتد از پاره شدن تسمه تایم جلوگیری کند. ما در این مطالب قصد داریم به بررسی بلبرینگ تسمه تایم پژو 405 بپردازیم پس اگر خودرو شما پژو 405 است برای آگاهی بیشتر با این قطعه با ما همراه شوید. از جمله علائم خرابی بلبرینگ چرخ عقب 206 و انواع پژو می توان به صدای غیر عادی چرخ ها، لرزش فرمان، سائیدگی چرخ ها و مواردی از این قبیل اشاره نمود. در صورت مشاهده چنین علائمی در خودرو خود لطفا هر چه سریعتر نسبت به تعویض و یا تعمیر بلبرینگ ن اقدام نمایید زیرا رانندگی با چنین نقص هایی بسیار خطرناک است. شما خریداران عزیز می توانید بهترین مارک بلبرینگ چرخ جلو 405 را از فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ تهیه کنید.

خرابی بلبرینگ تسمه تایم پژو 405

عمر بلبرینگ تسمه تایم پژو 405

بلبرینگ تسمه تایم را از جنس فلز مقاوم چون فولاد یا آلیاژ های مقاوم می سازند تا مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد. بلبرینگ تسمه تایم پژو تاثیر زیادی در عملکرد و حرکت روان و راحت تر تسمه تایم دارد که باعث هماهنگی بیشتر و زمانبندی صحیح بین سوپاپ و میل لنگ خودرو می شود. عمر بلبرینگ تسمه تایم همزمان با تعویض تسمه تایم است. تسمه تایم نیز مانند سایر قطعات خودرو با گذشت زمان فرسوده و خراب می شود که باید آن را تعویض کرد. اگر این قطعه در زمان درست خود تعویض نشود می تواند به موتور خودرو شما آسیب زیادی وارد کند. هم چنین می تواند در حین رانندگی خطرات زیادی را ایجاد کند. علائم خرابی بلبرینگ تایم پژو 405 با علائمی همراه است که شما باید با آن ها آشنا باشید تا در صورت مشاهده آن فورا به مکانیکی مراجعه کنید که در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم.

  • روشن نشدن خودرو: یکی از نشانه های خراب شدن تسمه تایم خودرو شما این است که موتور خودرو شما هنگام استارت زدن روشن نمی شود. در این حالت با چرخاندن سوییچ صدای استارت به گوش می رسد اما به دلیل خراب شدن و فرسودگی تسمه تایم، میل لنگ و میل بادامک به چرخش در نمی آیند و موتور خودرو شما روشن نمی شود، پس به مکانیکی مراجعه کنید و تسمه تایم و بلبرینگ تسمه تایم را تعویض کنید.
  • خروج دود زیاد از اگزوز: اگر تسمه تایم خودرو شما خراب شده باشد موتور بیش از حد معمول خود کار می کند و قطعات بیشتری کار می کنند و در نتیجه دود زیادی از اگزور خودرو شما خارج می شود.
  • بد عمل کردن دور موتور: اگر تسمه تایم خودرو شما خراب شده باشد با شتاب گرفتن خودرو، دور موتور خودرو شما بیشتر از حد معمول آن می شود.
  • صدای غیر عادی از داخل محفظه موتور: اگر از داخل محفظه موتور خودرو خود صدای تیک تیک شنیده اید به خراب شدن تسمه تایم شک کنید و در سریع ترین زمان ممکن به تعمیرگاه مراجعه کنید.
  • نشتی روغن: کاور تسمه تایم با پیچ و مهره پوشانده شده است. اگر روغن از کاور نشت پیدا کند به مرور زمان باعث خرابی و فرسودگی و حتی باعث افزایش دمای موتور و در نهایت باعث جوش آوردن موتور می شود.
  • میس فایر دادن موتور: وقتی باز و بسته شدن سوپاپ و زمان بندی آن از تنظیم می افتد، میس فایر موتور رخ می دهد که در اگر به آن بی توجه باشید خسارت های زیادی رخ می دهد.

زمان تعویض تسمه تایم پژو 405 هر 60 هزار کیلومتر است که شما باید با فرارسیدن آن نسبت به تعویض تسمه تایم خودرو خود اقدام کنید هم چنین با تعویض آن بلبرینگ تسمه تایم خودرو نیز تعویض می شود. شما عزیزان می توانید قیمت بلبرینگ چرخ جلو پژو 405 skf و سایر برندهای مطرح عرضه کننده این محصول را از دانشنامه بلبرینگ استعلام نمایید.

عمر بلبرینگ تسمه تایم پژو 405

دانشنامه بلبرینگ عرضه بلبرینگ تسمه تایم پژو 405

هرزمان که تسمه تایم مورد بررسی قرار می گیرد، بلبرینگ تسمه تایم نیز مورد بررسی قرار می گیرد. عموما طول عمر بلبرینگ تسمه تایم نسبت به تسمه تایم بیشتر است ولی بهتر است که با تعویض تسمه تایم، بلبرینگ تسمه تایم نیز عوض شود. موقع خرید بلبرینگ تسمه تایم به اصل بودن و کیفیت آن توجه کنید. فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ عرضه کننده بلبرینگ های تسمه تایم با کیفیت است. پس برای خرید بلبرینگ تسمه تایم پژو 405 به وبسایت دانشنامه بلبرینگ مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها  
0
0
# لیندا صباحی 1400-10-19 16:28
تعویض بلبرینگ تسمه تایم پژو 405 را خودتون هم انجام میدید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# لیندا صباحی 1400-10-19 16:31
به نقل از لیندا صباحی:
تعویض بلبرینگ تسمه تایم پژو 405 را خودتون هم انجام میدید؟

سلام سرکار خانم صباحی عزیز- در صورت نیاز به تعویض و رفع خرابی بلبرینگ تسمه تایم پژو 405 باید به تعمیرکاران مجرب در این زمینه مراجعه کنید. فعالیت ما در زمینه فروش انواع بلبرینگ است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000