جدول ابعاد رولبرینگ مخروطی

دانا صنعت آپادانا با بیش از دو دهه فعالیت در بازار بلبرینگ ایران در نظر دارد خرید انواع رولبرینگ و بلبرینگ را در قالب یک فروشگاه اینترنتی معتبر تسهیل بخشد. از پرفروش‌ترین محصولات درجه یک دانشنامه بلبرینگ می‌توان به رولبرینگ مخروطی اشاره کرد که در صنایع مختلف کابردهای بسیار فراوانی دارد. رولبرینگ مخروطی به دلیل وجود غلتک های مخروطی شکل در ساختار محصول با این نام در صنعت شناخته می شوند. رولبرینگ های مخروطی در ماشین‌آلات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که رولبرینگ‌های مخروطی می‌توانند شعاعی، محوری و ترکیب هر دو بار را تحمل کنند. همچنین میزان تحمل بار محوری در رولبرینگ مخروطی به زاویه شیار حلقه خارجی وابسته است. رولبرینگ مخروطی یک ردیفه، دو ردیفه، چهار ردیفه از محصولات درجه یک دانشنامه بلبرینگ به شمار می‌روند. با توجه به این موضوع که رولبرینگ‌ها دارای تنوع فراوانی در سایز و جنس هستند، تولیدکنندگان این محصولات صنعتی برای تسهیل تشخیص رولبرینگ مناسب برای آنها کد و شماره فنی تعیین کرده‌اندو این اطلاعات را درجداولی تحت عنوان جدول سایز رولبرینگ قرار داده اند، جدول زیر یک نمونه از جدول ابعاد رولبرینگ مخروطی است.

جدول ابعاد رولبرینگ مخروطی

استاندارد ابعاد رولبرینگ مخروطی

به طور کلی، طراحی و ساختار رولبرینگ بسیار شبیه به بلبرینگ است. یعنی هر دو یاتاقان متشکل از دو حلقه هستند، حلقه داخلی و حلقه خارجی. همان طور که پیش از این اشاره کردیم، رولبرینگ‌های مخروطی خود دارای تنوع بسیار زیادی هستند. به عنوان مثال، رولبرینگ‌های مخروطی یک ردیفه در دو اندازه متریک و اینچی تولید می‌گردند. حلقه داخلی رولبرینگ مخروطی که دارای قفسه غلتک‌ به نام Cone است یک شماره مخصوص به خود و حلقه بیرونی نیز که Cup نامیده می‌شود شماره دیگری دارد. در نتیجه یک رولبرینگ مخروطی شامل این دو شماره می‌شود که با یک علامت / از هم تفکیک می‌شوند. اکثر رولبرینگ‌ها به سه روش اندازه گیری می‌شوند، قطر داخلی یا (ID)، قطر خارجی یا (OD) و عرض یا (W).

جدول ابعاد رولبرینگ مخروطی

رولبرینگ مخروطی در دانشنامه بلبرینگ

دانشنامه بلبرینگ با گردآوری بهترین و باکیفیت‌ترین رولبرینگ‌ها و بلبرینگ‌های موجود در بازار قصد دارد این قطعات صنعتی پرکاربرد را با قیمت ‌های بسیار اقتصادی در دسترس مصرف کننده قرار دهد. از امتیازات فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ می‌توان به برخورداری از یک درگاه پرداخت امن اشاره کرد. لازم به ذکر است که رولبرینگ مخروطی، رولبرینگ بشکه‌ای، رولبرینگ سوزنی، رولبرینگ کراس، رولبرینگ استوانه‌ای، رولبرینگ‌های معدنی و صنعتی، از برترین محصولات فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ به شمار می‌روند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رولبرینگ مخروطی و استعلام قیمت‌ها با تیم متخصص دانشنامه بلبرینگ تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000