بلبرینگ میکسر بتن چیست؟

میکسر بتن به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات در بحث عمران و ساختمان سازی به حساب می آید. جهت آماده سازی بتن، میکسر نیاز به بلبرینگ مخصوص دارد تا بتواند مواد را مخلوط نموده و مانع از خشک شدن آن گردد. برینگ میکسر بتن نوعی بیرینگ بشکه ای است که از دو ردیف ساچمه بشکه ای ساخته می شود. به طور کلی، در تجهیزاتی که برای مخلوط کردن مواد مختلف به کار می روند، بیرینگ های بشکه ای گزینه مناسبی به حساب می آیند. همچنین، صنایعی که به هر شکلی به سیمان مرتبط می شوند از بیرینگ های بشکه ای بهره فراوانی خواهند برد. با ما در این مرحله همراه باشید تا ببینیم بلبرینگ میکسر بتن چیست؟

بیرینگ های پر کاربرد در میکسر بتن

طراحی و ساخت میکسر بتن باید به گونه ای باشد که مواد مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و در نهایت بتن آماده را تحویل دهد. طبیعی است که بیرینگ میکسر بتن باید به گونه ای باشد تا بهترین عملکرد را ارائه دهد. کارآمدترین نوع بیرینگ میکسر بتن، رولبرینگ و بلبرینگ بشکه ای است که به انجام عمل میکس کمک فراوانی می کند.
با توجه به اینکه بتن و هر آنچه که از سیمان تهیه می شود وزن بالایی دارد، بنابراین، بهترین بیرینگ میکسر بتن برینگی است که بتواند بارهایی با وزن سنگین را نیز حرکت دهد. طبیعی است که بیرینگ های غلتشی، عملکردی بهتر در این زمینه از خود نشان دهند. برای آشنایی با بلبرینگ ها و کسب اطلاعات تخصصی درباره لقی بلبرینگ و سایر اطلاعات این محصول با بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ همراه باشید.

بیرینگ های پر کاربرد در میکسر بتن 

نکته مهم دیگر در مورد بیرینگ میکسر بتن آن است که این نوع بیرینگ باید بتواند قابلیت چرخش در دو طرف را داشته باشد. بنابراین، لازم است تا بیرینگ هایی با قدرت بالا به کار رود. رولبرینگ بشکه ای علاوه بر قدرت حمل بارهای سنگین، می توانند این عمل را نیز انجام دهند. شاید به همین دلیل است که به رولبرینگ های بشکه ای، بیرینگ های قدرتی هم گفته می شود.
جنس بیرینگ میکسر بتن از نوعی آلیاژ است. قسمت اصلی رولبرینگ بشکه ای که در ساخت میکسر بتن به کار برده می شود، محفظه ای است که ساچمه ها در آن قرار می گیرند. برخلاف محفظه بلبرینگ ها و رولبرینگ های دیگر که عمدتا از فولاد هستند، محفظه برینگ میکسر بتن عمدتا از جنس برنج یا فیبر است.

بیرینگ های بشکه ای که به عنوان بیرینگ میکسر بتن به کار می روند، ویژگی های قابل توجهی دارند که آن ها را برای این کار مفید می کنند. برخی از اصلی ترین ویژگی های رولبرینگ بشکه ای عبارت اند از:

  • توانایی حمل و جا به جایی بارهای شعاعی و محوری
  • قدرت تحمل بالا و قابلیت استفاده برای جا به جایی بارهای سنگین
  • طول عمر زیاد
  • جلوگیری از رخداد همراستایی شفت

وجود این ویژگی های منحصر به فرد باعث شده تا استفاده از رولبرینگ های بشکه ای به عنوان برینگ های صنایع سنگین، رایج تر از دیگر قطعات باشد.

کاربرد بلبرینگ در میکسر بتن 

کاربرد بلبرینگ در میکسر بتن

یکی از نکاتی که در مورد تهیه بتن آماده باید مورد توجه قرار گیرد، جلوگیری از خشک شدن بتن است. حتما می دانید که ثابت ماندن بتن و هر ماده ای که به سیمان مرتبط است، می تواند منجر به خشک و سفت شدن آن گردد. بنابراین، لازم است بتن موجود درون میکسر همواره حرکت داشته باشد تا شکل واقعی خود را نگه دارد. چرخش میکسر در دو جهت و البته با سرعت آهسته می تواند به این مساله کمک کند. برینگ میکسر بتن دقیقا برای همین کار طراحی و ساخته می شود.

بدون شک خرید هر کدام از تجهیزات صنعتی از یک منبع و مرجع مطمئن، باعث می شود تا مصرف کننده اطمینان بیشتری نسبت به محصول خریداری شده به دست آورد. فروشگاه آنلاین دانشنامه بلبرینگ به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش انواع بلبربنگ و رولبرینگ به حساب می آید. همچنین، دانشنامه بلبرینگ منبع معتبر و به روز شده ای برای دریافت قیمت روز بdرینگ های مختلف محسوب می شود.

رولبرینگ و بلبرینگ انواع مختلفی دارند که فروشگاه دانشنامه بلبرینگ توانسته است آن ها را به مشتریان خود عرضه کند. از سوی دیگر افراد می توانند با مراجعه به وبسایت دانشنامه بلبرینگ علاوه بر مشاهده محصولات متنوع، به مقایسه برندهای مختلف پرداخته و بهترین قیمت برینگ ها را دریابند.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000