قیمت بلبرینگ ماشین سنگین

یکی از مهم ترین قطعات در ماشین های سنگین بلبرینگ است. این قطعه باعث می شود تا چرخ های این ماشین ها با کم ترین سر و صدا و آرام بچرخد. قسمت هایی که متحمل یاتاقان هستند، با استفاده از بلبرینگ جداسازی می شوند. در واقع استفاده از بلبرینگ به این دلیل صورت می گیرد که اصطکاک چرخشی کاهش یابد و بارهای شعاعی و محوری پشتیبانی شوند.
کاربرد بلبرینگ در ماشین های سنگین به این دلیل است تا نیرو کم تر شود و اصطکاک را به حداقل برساند. گوهای غلطانی که درون بلبرینگ هستند باعث تحمل بارهای جزئی می شوند. قیمت بلبرینگ های ماشین های سنگین بر اساس نوع و برند آن ها متفاوت است. برای آشنایی با بلبرینگ ها و کسب اطلاعات تخصصی درباره لقی بلبرینگ و سایر اطلاعات این محصول با بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ همراه باشید.
انواع بلبرینگ های ایرانی و خارجی در قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شود. برای اطلاع از قیمت بلبرینگ های با کیفیت باید از یک مرجع مناسب استعلام کرد. قیمت نهایی بلبرینگ های ماشین های سنگین متاثر از عواملی است که به شکل مستقیم و غیر مستقیم بر آن تاثیر می گذارد. برخی عوامل موثر در قیمت بلبرینگ عبارتند از:

  • نوسانات ارز
  • قیمت جهانی بلبرینگ
  • قوانین گمرک و ترخیص کالا
  • هزینه استخراج مواد اولیه ساخت بلبرینگ
  • وجود بازارهای سیاه و...

بلبرینگ ماشین سنگین

 

تصور استفاده از ماشین های سنگین بدون بلبرینگ بسیار دشوار و حتی نشدنی است. بلبرینگ در ماشین سنگین دارای کاربرد بسیاری است که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • روان شدن چرخ ها در سرعت های بالا
  • بالا بردن ظرفیت بار شعاعی
  • کم کردن سر و صدا
  • دارا بودن ظرفیت بار محوری قابل قبول در هر دو جهت و...

بلبرینگ هایی که برای ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع مختلفی هستند و کاربرد هر کدام با توجه به تحمل بار اندازه بلبرینگ مشخص می شود.
اهمیت استفاده از یک بلبرینگ مناسب برای ماشین های سنگین در این است که می تواند سایش و استهلاک این نوع ماشین ها را به حداقل برساند. ماشین های سنگین دارای قیمت بالایی هستند و قطعات مربوط به آن ها نیز گران است. استفاده از یک بلبرینگ مناسب باعث می شود تا ماشین سنگین به درستی کار کند و عمر مفید آن بالا رود. هزینه های تعمیر ماشین های سنگین بسیار بالا است و استفاده از یک بلبرینگ مناسب برای جلوگیری از خرابی و به تعمیر افتادن این ماشین ها کار اقتصادی و معقولانه ای به نظر می سد. بلبرینگ های ماشین های سنگین دارای انواع بسیاری هستند. استفاده از هر نوع بلبرینگ در ماشین های سنگین برای اهداف مشخصی مورد استفاده قرار می گیرد. بلبرینگ های شیار عمیق، بلبرینگ های خود تنظیم، بلبرینگ تماس زاویه ای و... انواعی از بلبرینگ ها هستند که در ماشین های سنگین کارآیی دارند. بلبرینگ ها در ماشین های سنگین با کم کردن اصطکاک باعث می شوند تا نیرو به صورت بهینه انتقال یابد و در نتیجه مصرف انرژی با کاهش مواجه شود. هر نوع از بلبرینگی که در ماشین های سنگین استفاده می شود، به چرخیدن چرخ ها کمک می کند. با استفاده از بلبرینگ، چرخ ها به صورت صاف می چرخند. غلتک هایی که برای ساخت بلبرینگ ها استفاده می شوند، متفاوت هستند. این مورد بستگی به این دارد که بار شعاعی یا محوری باشد. غلتک های مخروطی و استوانه ای دو نوع پرکاربرد در ساخت بلبرینگ محسوب می شوند.

بلبرینگ ماشین سنگین

دانشنامه بلبرینگ عرضه انواع بلبرینگ ماشین سنگین

انواع بلبرینگ ماشین های سنگین را باید از ارائه دهندگان مطمئن خریداری کرد. به دلیل اینکه بسیاری از انواع بلبرینگ هایی که در ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند از نوع خارجی هستند و به کشور وارد می شوند. خریداران باید بتوانند به راحتی به این محصول دست یابند و هم چنین این قطعات را با قیمت مناسب در بازار پیدا کنند.
فروشگاه دانشنامه بلبرینگ از معتبر ترین منابع برای تامین بلبرینگ های داخلی و خارجی مخصوص ماشین آلات سنگین است. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این مجموعه می توان از انواع بلبرینگ های موجود بازدید کرد و از مشخصات و ویژگی های این محصول آگاهی پیدا کرد.
امکان خرید آنلاین بلبرینگ های ماشین های سنگین توسط این مجموعه برای خریداران فراهم شده است. برای خرید این محصول می توان آن را به صورت آنلاین سفارش داد و در کم ترین زمان ممکن تحویل گرفت.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000