سایت SKF

شرکت SKF بزرگ ترین و بهترین تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ در جهان است که در سال 1907 این کارخانه را در سوئد تاسیس کرد. این شرکت در کمتر از دو سال در کشور های فرانسه، سوئیس، بلژیک، دانمارک، آلمان، اتریش، استرالیا، ایتالیا، ژاپن، آمریکا، شعب های متعددی ایجاد کرد. تأکید بر کیفیت بالا محصولات و ارائه خدمات جهانی، عوامل اصلی موفقیت این شرکت است. SKF وبسایت کاملی دارد که در آن اطلاعات جامعی درباره محصولات تولیدی خود ارائه می دهد. برای خرید محصولات کارخانه بلبرینگ SKF نمایندگی هایی در سراسر کشور ایجاد شده است تا شما بتوانید محصولات برند اس کا اف اصل بخرید چون محبوبیت زیاد محصولات برند اس کا اف باعث شده نمونه های تقلبی زیادی به بازار ارائه شود به همین دلیل از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. کارشناسان ما در دانشنامه بلبرینگ شما را در انتخاب بلبرینگ SKF مناسب همراهی خواهند کرد. 

راهنمای مطالعه متن

دفتر SKF در ایران

برای این که ما نمی توانیم محصولات شرکت اس کا اف را از سایت SKF بخریم، دفتر فروش محصولات اس کا اف در ایران ایجاد شده است. دانشنامه بلبرینگ دفتر فروش محصولات SKF در ایران است. دانشنامه بلبرینگ فروشگاه اینترنتی بلبرینگ SKF در ایران عرضه کننده محصولات با کیفیت SKF  است. این فروشگاه وبسایت معتبری دارد که در آن تمام محصولات برند اس کا اف را با تمام مشخصات فنی محصول در وبسایت خود قرار می دهد تا مشتری های عزیز بتوانند با مطالعه و اطلاع کامل محصولات این برند را خرید نمایند. بلبرینگ های شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ های خود تنظیم، بلبرینگ های کف گرد، رولبرینگ استوانه ای، رولبرینگ بشکه ای، رولبرینگ مخروطی، رولبرینگ کف گرد از تولیدات برند اس کا اف است که در وبسایت دانشنامه بلبرینگ وجود دارد.

دفتر SKF در ایران

شرکت اس کا اف

محصولات شرکت SKF را می توان در سه بخش صنعتی، خودرویی و خدماتی دسته بندی کرد. این شرکت در سال 1915 میلادی بلبرینگ های تک ردیفه با شیار جازنی ساچمه، در سال 1919 رولبرینگ های استوانه ای و در سال 1939 رولبرینگ های استوانه ای کف گرد را طراحی و تولید کرد. این کمپانی در سال 1972 میلادی بیرینگ های HUB را طراحی کردند. این بیرینگ نوعی رولبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه است. شرکت اس کا اف در 24 کشور در سراسر جهان کارخانه دارد. این شرکت گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی ISO9000، OHSAS18001، ISO 14001 وQS9000 را دارد. هم چنین این شرکت از زمان تاسیس کارخانه خود فعالیت خود را بر مبنا توسعه فنی و کیفی محصولات متمرکز نموده است به همین دلیل باعث رشد روز افزون ابداعات و محصولات شده است.
ما در دانشنامه بلبرینگ به عنوان نماینده اصلی برند SKF در ایران، تمام محصولات و خدمات شرکت اس کا اف را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات بلبرینگ SKF با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه‌ها  
0
0
# مرتضی سگوند 1400-10-20 10:31
سلام امکان خرید از سایت skf برای ما وجود نداره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# ادمین دانشنامه بلبرینگ 1400-10-20 10:34
به نقل از مرتضی سگوند:
سلام امکان خرید از سایت skf برای ما وجود نداره؟

سلام جناب آقای سگوند عزیز- به دلیل وجود تحریم ها امکان خرید مستقیم از سایت skf برای ایرانیان وجود ندارد به همین دلیل شما می توانید برای خرید بلبرینگ های skf به سایت نمایندگی های این برند در ایران مراجعه کنید. دانشنامه بلبرینگ یکی از نمایندگان معتبر فروش انواع بیرینگ در ایران است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000