مشخصات بلبرینگ SKF

بلبرینگ SKF چیست؟ در این مقاله از دانشنامه بلبرینگ به ارائه توضیحاتی درباره این موضوع و مشخصات بلبرینگ SKF می پردازیم. شرکت SKF تولید کننده بهترین بلبرینگ و رولبرینگ است. این شرکت بلبرینگ های باکیفیت را در اندازه و انواع گوناگون تولید می کند. هدف اصلی اس کا اف کیفیت بالا محصول و ارائه خدمات جهانی است. بلبرینگ های شرکت SKF محبوبیت بالایی در کشور ما دارد به همین دلیل نمونه تقلبی آن زیاد است. توجه داشته باشید که محصولات اس کا اف را از یک فروشگاه معتبر بخرید. فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ عرضه کننده محصولات باکیفیت اس کا اف است کارشناسان ما در دانشنامه بلبرینگ شما را در انتخاب بلبرینگ SKF مناسب همراهی خواهند کرد.  در ادامه به بررسی مشخصات فنی بلبرینگ اس کا اف می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

مشخصات فنی بلبرینگ SKF

بلبرینگ شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ استوانه ای، بلبرینگ  های خود تنظیم، بلبرینگ های کف گرد، رولبرینگ استوانه ای، رولبرینگ بشکه ای، رولبرینگ مخروطی، رولبرینگ کف گرد از تولیدات برند SKF است. که در ادامه به بررسی مشخصات فنی آن ها می پردازیم:

  • مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق برند اس کا اف: اس کا اف معمولا به صورت ساده یا مدل آب بند بلبرینگ های شیار عمیق را تولید می کند. در بلبرینگ تک ردیفه شیار عمیق اس کا اف روی رینگ های آن شیار هایی قرار دارد تا ساچمه روی شیار قرار بگیرد هر چه این شیار ها عمیق تر باشد باعث افزایش ظرفیت بار شعاعی می شود. این بلبرینگ ها از جنس استیل ضد زنگ است. هم چنین رینگ های شیار عمیق دو ردیفه برند اس کا اف برای تحمل بار های سنگین تولید شده است. طراحی بهینه، اصطحکاک کم، تنوع سایز، مقاومت بالا در برابر بار و حرارت، تحمل بار شعاعی و محوری از ویژگی های بلبرینگ های شیار عمیق است.
  • مشخصات بلبرینگ تماس زاویه ای برند اس کا اف: شرکت اس کا اف بلبرینگ تماس زاویه ای را در دو مدل تماس زاویه ای دو ردیفه و تماس زاویه ای چهار نقطه ارائه می دهد. این بلبرینگ ها برای جابه جایی بار های ترکیبی طراحی و تولید شده اند و تحمل بار های شعاعی و محوری را به طور هم زمان دارند.
  • بلبرینگ کف گرد برند اس کا اف: برند اس کا اف بلبرینگ کف گرد را در سه مدل تولید می کند. نوع اول کف، گرد یک طرفه است که برای تحمل بار مناسب است که نباید تحت نیروی شعاعی قرار بگیرد. نوع دوم، کف گرد یک طرفه با واشر محفظه ی کروی و واشر نگهدارنده است که قابلیت دمونتاژ شدن را دارد. نوع سوم، کف گرد دو طرفه است که به موقعیت دهی یک طرفه شافت و تحمل بار محوری از دو طرف است. جنس بلبرینگ های کف گرد از فولاد پرس شده، برنج ماشین کاری شده و فولاد ماشین کاری شده است که این نوع بلبرینگ به راحتی مونتاژ می شود.
  • بلبرینگ خود تنظیم برند اس کا اف: برند اس کا اف بلبرینگ های خود تنظیم را در سه مدل، بلبرینگ خود تنظیم نوع ساده، بلبرینگ خود تنظیم با کاسه نمد در دو طرف بلبرینگ و بلبرینگ های خود تنظیم بوش بلند تولید می کنند.

به دلیل این که امکان خرید مستقیم از سایت SKF برای ایرانیان وجود ندارد شما خریداران محترم می توانید برای خرید محصولات این برند به نمایندگی های معتبر این برند در ایران مراجعه کنید. دانشنامه بلبرینگ یکی از نمایندگان معتبر فروش انواع بیرینگ skf در ایران است.

مشخصات فنی بلبرینگ SKF

دانشنامه بلبرینگ عرضه کننده بلبرینگ های اس کا اف

فروشگاه اینترنتی دانشنامه بلبرینگ عرضه کننده محصولات با کیفیت کارخانه بلبرینگ SKF است این فروشگاه وبسایت معتبری دارد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت دانشنامه بلبرینگ محصولات برند اس کا اف و مشخصات فنی آن ها را مشاهده و خرید نمایید.

 

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000