بهترین گریس برای بلبرینگ

در این مقاله از دانشنامه بلبرینگ قصد داریم درباره انتخاب بهترین گریس برای بلبرینگ مطالب مفیدی را در اختیار شما کاربران محترم بیان نماییم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. به دلیل نوع کاربری بلبرینگ ها با توجه به متریال های استفاده شده در ساخت آن ها، به مرور زمان شرایط اصطکاک و در نتیجه افزایش حرارت در آن ها ایجاد می شود. این اتفاق به همراه سر و صداهای مزاحم کننده ‌ای نیز خواهد بود به همین خاطر استفاده از بهترین گریس برای بلبرینگ به عنوان روان کننده می تواند موجبات کاربری بهتر از بلبرینگ و افزایش طول عمر را برای آن ها به همراه داشته باشد. توجه نمایید گریس و روان کننده ها نیز از انواع مختلفی برخوردار می باشند. این تنوع با نوع بلبرینگ و متریال استفاده شده در آن ارتباط مستقیم دارد به این منظور باید در انتخاب آن نیز دقت نمایید تا بتواند بهترین کاربری را برای استفاده از بلبرینگ برای شما در خروجی کار داشته باشد.

بهترین گریس برای بلبرینگ ها

صنعت کاران زیادی این روزها بر اساس شرایط و کاربری های متفاوتی که وجود دارد، اقدام به تولید انواع بلبرینگ می‌نمایند. با توجه به این که این روز ها روانکارها و گریس های متنوعی تولید می شود، این صنعت کاران همواره با دغدغه هایی در رابطه با انتخاب بهترین گریس برای بلبرینگ مواجه هستند. محتوی محصول روانکار متشکل است از انواع مواد افزودنی مخصوص به همراه روغن های غلیظ کننده که به نسبت های استاندارد توسط کارشناسان باهم ترکیب می شوند. این تولیدکنندگان در نهایت این محصول را با برند های متفاوت در انواع مختلف، در شرایط مخلوطی ژلاتینی تولید و به بازار عرضه می نماید. به همین منظور می توان گفت کیفیت گریس ها بر اساس نوع کاربری که دارند رابطه مستقیمی با مقدار و نوع مواد استفاده شده در روانکار و مراحل تولید روانکار دارد. پس می‌توان گفت گریس ها نیز در انواع متفاوت و شرایط متفاوت در بازار موجود می باشند و آن ها را باید بر اساس نوع بلبرینگ و کاربری آن انتخاب نمود. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت بلبرینگ های با کیفیت بالا به دانشنامه بلبرینگ مراجعه کنید.

best ballbearings grease 2

عواملی که باعث فرسودگی گریس ها می شوند

عواملی مانند نوع کاتالیزورها، مقدار نور، میزان گرما و اکسیژن هوا، می توانند شرایط فرسودگی گریس ها را ایجاد نمایند. این عوامل به واسطه اکسیداسیون، فرسودگی و کاهش عمر گریس ها و البته فاسد شدن آنها را ایجاد می نمایند. از دیگر مواردی که می تواند برای گریس فرسودگی ایجاد نماید، قرار دادن آن ها به مدت زمان زیاد در انبار است و یا این که در شرایط افزایش دما از آن ها استفاده شود به همین خاطر است که روغن موجود در گریس از آن جدا می شود. مقدار این روغن جدا شده به عواملی مانند میزان مساحت ظرف گریس، نوع روغن پایه، مقدار غلیظ کننده ای که در آن وجود دارد و البته حالت اختلاط غلیظ کننده بستگی خواهد داشت به همین خاطر هر چه میزان گرانروی روغن پایه بالا باشد و هر چه مقدار بیشتر از ماده غلیظ کننده استفاده شده باشد، می ‌تواند شرایط جداسازی روغن از گریس را به حداقل برساند.

عواملی که باعث فرسودگی گریس ها می شوند  

گریس مخصوص بلبرینگ دور بالا

ماده قوام کننده و روغن پایه و البته انواع مواد افزودنی، موادی هستند که در تهیه بهترین گریس برای بلبرینگ دور بالا و معمولی استفاده می شوند. در رابطه با دیگر روانکارها و روغن صنعتی که در آنها استفاده می شود، شباهت های زیادی وجود دارد. در این میان آنچه که موجبات تفاوت را در آن ها ایجاد می نماید، ماده سفت کننده است که در تهیه این روان کار ها استفاده می شود و می تواند آنها را به طور مثال به حالت ژلاتینی تبدیل نماید. گریس ها در طبقه بندی های متفاوتی وجود دارند. مانند گریس مخصوص بلبرینگ دور بالا به همین منظور گریس ها، با توجه به نوع روغن پایه ای که در تهیه آن ها استفاده می شود و یا نوع صابون های فلزی که برای تهیه گریس ها انتخاب می شود و البته نوع ماده سفت کننده ای که در آنها وجود دارد، طبقه بندی می شوند. گریس ها از رایحه های متفاوتی برخوردار می باشند. این تنوع در رایحه های گریس بر اساس نوع ماده استفاده شده در آنها است. توجه داشته باشید هر چه گریس از بوی نامطلوب و زننده ای برخوردار باشد، نشان از کیفیت پایین آن است. برای تعیین کیفیت در گریس ها از روی ظاهر و رنگ نمی شود تصمیم گیری درستی انجام داد. اما بدانید در شرایط کلی گریس ها به حالت بی رنگ در بازار ارائه می‌شوند در غیر این صورت در سه حالت رنگ زرد، رنگ طلایی و یا رنگ قهوه ای در بازار وجود دارند. بهترین گریس برای بلبرینگ دور بالا، محصولی است که بهترین شرایط را با توجه به موارد گفته شده و همچنین بر اساس مشخصات بلبرینگ دور بالا مورد نظر داشته باشد.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000