نحوه تشخیص بلبرینگ skf تقلبی

برند skf یکی از شرکت های قدیمی و معتبری است که انواع برینگ را تولید می کند. این شرکت بیش از 100 کارخانه تولیدی فعال در جهان دارد که محصولات با کیفیتی تولید می کنند. شرکت skf بلبرینگ های بسیار با کیفیت و گرانی را به بازار عرضه می نمایند. این بلبرینگ ها محبوبیت خاصی بین افراد دارند از این رو بسیاری از سودجوها در تلاش اند محصولات تقلبی و بی کیفیتی را با نام این شرکت به بازار وارد کنند. با توجه به این موضوع لازم است بلبرینگ skf تقلبی را بشناسید و از خرید محصولات فیک اجتناب کنید. امروزه تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی کاری مشکل است از این رو نمی توان با اطمینان خرید بلبرینگ را انجام داد. با توجه به تحریم های ایران این شرکت نمایندگی فروش رسمی ندارد، در نتیجه خود خریدار باید اصالت کالا را مورد بررسی قرار دهد. برای خرید انواع بلبرینگ و رولبرینگ برند اس کا اف اصل می توانید با دانشنامه بلبرینگ همراه باشید.

تشخیص بلبرینگ skf تقلبی

راه های تشخیص بلبرینگ skf تقلبی

  • شناخت جعبه اصلی بلبرینگ skf: یکی از ساده ترین راه ها برای شناخت محصولات فیک، نوع بسته بندی و جعبه آن ها است. شرکت skf برای محصولات خود بسته بندی های ویژه ای را در نظر گرفته است و افراد با تجربه به آسانی می توانند جنس تقلبی آن ها را از روی بسته بندی تشخیص دهند.
  • چک کردن بارکد و خرید از نمایندگی شرکت: این روش از اصلی ترین راه ها برای تشخیص محصول اصل و فیک است. این شرکت روی تمامی محصولات خود بارکد هایی را قرار داده که کارشناسان به آسانی می توانند آن را چک کرده و نسبت به اصل بودن آن اطلاع حاصل کنند. در کل با وارد کرد کد محصول در سایت شرکت می توان از اصالت آن مطلع شد. علاوه بر این شرکت Skf در هر کشور نمایندگی معتبری دارد که با مراجعه به آن ها می توانید محصولات تضمین شده و اصل را خریداری کنید.
  • فونت مارک محصول: مهم ترین بخش بلبرینگ اصل skf فونت مارکی است که روی آن حک شده. برخی افراد به دلیل نداشتن تجربه کافی بخش حک شده را نادیده می گیرند و بلبرینگ skf تقلبی خریداری می کنند.
  • گریس و نگهدارنده: این مورد را فقط متخصصین فعال در این زمینه می توانند تشخیص دهند و بدون دانش کافی امکان تشخیص محصول فیک و اصل وجود ندارد.
  • خاصیت چکش خوری: این روش برای تشخیص نوع متریال مورد استفاده در ساخت بلبرینگ است. شرکت skf برای ساخت بلبرینگ از آلیاژ سختی استفاده می کند که قابلیت چکش خواری ندارد. در واقع این آلیاژ یک نوع فولاد است در نتیجه اگر با فلز دیگری به آن ضربه وارد شود محصول هیچ آسیبی نمی بیند.
  • لیبل مخصوص بلبرینگ اصل skf: این شرکت با توجه به پیشرفت های عظیم علم و فناوری هر روزه دستگاه ها و تکنولوژی های تازه تری را مورد استفاده قرار می دهد. یکی از این دستگاه های جدید، لیبل زن است که روی جعبه یا کارتن بلبرینگ لیبلی شبیه به اسکناس چاپ می کند. با سبز شدن این لیبل می توان از اصل بودن آن مطمئن شد.
  • مراجعه به کاتالوگ بلبرینگ Skf: با مراجعه به کاتالوگ های این شرکت می توانید کد محصولات را مشاهده کنید و با توجه به آن کد بلبرینگ مورد نیاز خود را تهیه کنید. در واقع کدی که در کاتالوگ با توجه به مدل وجود دارد روی بلبرینگ یا جعبه آن حک شده است.
  • تست آنالیز: برای انجام تست آنالیز باید بلبرینگ را به آزمایشگاه فرستاده تا آلیاژ آن مورد بررسی قرار گیرد. البته این مورد برای خرید های کم توجیه اقتصادی ندارد.

ما در دانشنامه بلبرینگ به عنوان نماینده اصلی برند SKF در ایران، تمام محصولات و خدمات شرکت اس کا اف را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات بلبرینگ SKF با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

راه های تشخیص بلبرینگ skf تقلبی

ویدیو آموزشی تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی skf

با مراجعه به سایت های مختلف می توانید انواع ویدیوهای آموزشی را مشاهده کنید که به آسانی روش های تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی skf به شما نشان می دهند. در این ویدیوها مواردی که در بالا ذکر شده اند را با نمونه به نمایش می گذارند از این رو کار تشخیص راحت تر می شود و بدون نیاز به مهارت خاصی می توان این کار را انجام داد. علاوه بر این ویدیوهای آموزشی، نرم افزارهایی نیز طراحی شده که با استفاده از آن ها خریدار به آسانی بلبرینگ اصل skf را از بلبرینگ تقلبی skf تشخیص می دهد.

نکات مهم در انبارداری بلبرینگ skf

  • برای نگهداری بلبرینگ ها حتما باید آن ها را به صورت افقی و خوابیده قرار داد.
  • رطوبت نسبی محل نگهداری باید مدام چک شود.
  • برای جلوگیری از خوردگی و عدم ورود آلودگی به بسته بندی باید تا قبل از استفاده بسته بندی را باز نشود.
  • بلبرینگ را نباید مستقیم روی زمین نگهداری کرد بلکه باید آن ها را روی قفسه هایی که 20 سانتیمتر از سطح زمین فاصله دارند، قرار داد.
  • در انبار داری باید از سیستم جهانی FIFO استفاده کرد.
  • بلبرینگ را هرگز با دست لمس نکنید زیرا به مرور سبب خرابی آن ها می شود.
  • انبار بلبرینگ ها باید هیچگونه ارتعاش و لرزشی نداشته باشد.
نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000