راهنمای خرید بلبرینگ

کاربرد بلبرینگ در صنایع متفاوت از جمله صنایع خودروسازی، صنایع ساخت لوازم و دستگاه های صنعتی و همچنین صنعت لوازم خانگی متفاوت است. تفاوت بلبرینگ ها در صنایع مختلف هم از لحاظ کارکرد و هم از لحاظ شکل ظاهری آن ها قابل مشاهده است. بدین صورت که اگر یک بلبرینگ به صورت اشتباهی نصب شود، ممکن است خطرات جانی و حوادث جبران ناپذیری را به بار آورد و همچنین باعث به بار آمدن خسارت های مالی نیز شود. به همین جهت به هنگام خرید بلبرینگ باید نکات متعددی را مد نظر قرار دهید. ما در ادامه این مقاله تصمیم گرفته ‌ایم تا در مورد نکاتی که باید هنگام خرید بلبرینگ بدانید، اطلاعات کافی را برای شما ارائه کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نکاتی که باید هنگام خرید بلبرینگ بدانید

اگر می‌ خواهید مناسب ‌ترین بلبرینگ را برای خود انتخاب کنید تا در هنگام کار دچار مشکل و خسارت نشوید باید حتما نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم را برای انتخاب این محصول در نظر داشته باشید. ما به صورت فهرست وار نکات مهمی را که باید هنگام خرید درنظر داشته باشید، برای شما بیان کرده ایم. همچنین فروش کنس بلبرینگ و سایر قطعات و لوازم جانبی بیرینگ ها یکی از خدماتی است که توسط دانشنامه بلبرینگ انجام می شود، شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این که کنس بلبرینگ چیست  و چه کاربردی دارد؟ با کارشناسان دانشنامه بلبرینگ در تماس باشید.

نکاتی که باید هنگام خرید بلبرینگ بدانید 

اولین گزینه ای که باید به هنگام خرید بلبرینگ مد نظر داشته باشید مشخص کردن کاربرد بلبرینگ است. هر یک از بلبرینگ هایی که تولید می شوند، برای کاربردهای خاص خود ساخته می شوند. به عنوان مثال بلبرینگ خودرویی با بلبرینگ مخصوص لوازم خانگی کاملا متفاوت است. همچنین بلبرینگ کشاورزی نیز از جمله بلبرینگ هایی می باشد که در صنعت ساخت ماشین آلات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و کاملا منحصر به همین صنعت است. بنابراین به هنگام خرید باید حتما کاربرد بلبرینگ را در نظر داشته باشید تا محصولی مطابق با نیاز خود خریداری کنید. خرید مطابق با نیاز می ‌تواند هم جلو هزینه ها و ضررهای اضافی اقتصادی را بگیرد و هم مانع بروز خسارت های جانی شود. اعتماد مشتریان، مراجعه دوباره و خرید از ما این ادعا را ثابت می کند که دانشنامه بلبرینگ به عنوان بزرگترین بلبرینگ فروش ایران، دارای تنوعی بی نظیر از انواع بلبرینگ و رولبرینگ است.

دومین گزینه ای که باید حتما هنگام خرید به آن توجه ویژه داشته باشید، اصل بودن محصول مورد نظر است. اگر می خواهید یک بلبرینگ مناسب و کاربردی خریداری کنید، باید حتما نسبت به اصل بودن آن اطمینان کامل حاصل نمایید. بسیاری از دستگاه های صنعتی در کشور ما به دلیل استفاده از بلبرینگ تقلبی حین کار دچار مشکل می شوند. به عنوان مثال بسیاری از بلبرینگ های کشاورزی در بازار کشور ما از نوع چینی بی کیفیت هستند که باعث می‌ شوند دستگاه ها، تجهیزات و ادوات کشاورزی به هنگام کار دچار مشکلات جدی شوند.
سومین نکته که شما باید به هنگام خرید بلبرینگ آن را حتما مدنظر قرار داشته باشید، نوشته های روی قطعه هستند. تمامی بلبرینگ های تولید شده که اصل باشند، یک کد اختصاصی دارند که مشخصات محصول را تعیین می ‌کند. شرکت های تولید کننده بلبرینگ، کدنویسی روی قطعات بلبرینگ را با فونت مشخص و اندازه خاص انجام می دهند. وقتی که شما یک محصول را از شرکت معتبر بشناسید، قطعا می توانید فونت و اندازه کد را تشخیص بدهید و از این طریق محصول اصل و با کیفیت را از محصولات بی کیفیت شناسایی کنید.

نکاتی که باید هنگام خرید بلبرینگ بدانید 

نکات مهم هنگام خرید بلبرینگ

برای تشخیص صحت عملکرد بلبرینگ ها، باید با روش های تست بلبرینگ و ارزیابی سلامت آنها آشنا بود و پس از بررسی در صورت لزوم اقدام به خرید و تعویض این قطعه نمود، شما می توانید برای کسب اطلاعات در این زمینه با کارشناسان دانشنامه بلبرینگ در ارتباط باشید. توجه به استانداردهای ساخت بلبرینگ نیز یکی از نکات بسیار مهمی است که هنگام خرید انواع مختلف بلبرینگ باید مد نظر خریدار باشد. به عنوان مثال بلبرینگ های مخصوص کشاورزی و یا صنعت خودروسازی استانداردهای خاص خود را دارند که این استاندارد به صورت کاملا منحصر به فرد میزان مقاومت و کیفیت محصول مورد نظر را تعیین می کند. وقتی که شما در مورد استاندارد محصول مورد نظر اطلاعات کافی داشته باشید، می دانید که یک قطعه بلبرینگ چه میزان اصطکاک تولیدی و همچنین چه میزان حرارت را تحمل می‌ کند. میزان روغن کاری و مواد روان کننده نیز از جمله مشخصاتی هستند که با توجه به استانداردهای ساخت محصول مشخص می شوند.

در مورد برندهای معتبر بلبرینگ اطلاعات کافی به دست آورید. این نکته باید حتما مورد توجه قرار بگیرد. زیرا کشور خودمان در زمینه تولید بلبرینگ موفقیت‌ های زیادی به دست نیاورده است و غالبا بلبرینگ هایی که در بازار فروش موجود هستند، از کشورهای دیگر وارد می شوند. در گذشته به دلیل اینکه تحریم‌های زیادی علیه کشورمان وضع نشده بود، بلبرینگ های بسیار باکیفیت از کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا و ژاپن به کشور ما وارد می شده اند. اما امروزه به دلیل شرایط تحریم بلبرینگ های چینی بی کیفیت، با قیمت تقریبا کم و به وفور در بازار یافت می ‌شوند. به همین جهت نیز اگر شما در مورد کشورهای معتبر و برندهای معروف سازنده بلبرینگ اطلاعات کافی داشته باشید می توانید در خرید موفق تر عمل کنید و محصولات بی ‌کیفیت را خریداری نکنید.

نکات مهم هنگام خرید بلبرینگ 

اگر در زمینه شناخت برند و کشور تولید کننده بلبرینگ اطلاعات کافی نداشته باشید، به راحتی می توانید از طریق کدهای روی محصول این شناخت را به دست آورید. به عنوان مثال کد شماره ۶۰۲Z کد مخصوص بلبرینگ های ساخت کشور ایتالیا است. وقتی که شما یک بلبرینگ را با این کد مشاهده می کنید اما می بینید که کشور سازنده آن کشور دیگری غیر از ایتالیا باشد، به تقلبی بودن محصول شک می کنید. در این زمینه باید تحقیقات بیشتری داشته باشید تا کدهای مخصوص شرکت ها و برندهای معتبر را به صورت کامل شناسایی کنید. کارشناسان ما در دانشنامه بلبرینگ هم در کنار شما هستند تا اطلاعات کافی را در این زمینه به دست آورید و بلبرینگی خوب و ایمن بخرید. اگر مایل به کسب اطلاعات درباره این موضوع هستید که بلبرینگ خود تنظیم چیست؟ در بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ به ارائه توضیحاتی درباره این موضوع می پردازیم.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000