شماره فنی بلبرینگ های پراید

با وجود این که سال ها از عرضه خودروی پراید در کشور می ‌گذرد ولی کماکان به عنوان محبوب ترین و پراستفاده ترین خودرو شناخته می‌ شود. قطعات به کار رفته در خودروی پراید به شکلی هستند که نیاز به نگهداری، با ظرافت و حساسیت بالا دارند. به همین علت معمولاً در بلبرینگ های این خودرو مشکلاتی مشاهده می شود. به مانند خودروهای دیگر، بلبرینگ هایی که برای خودرو پراید عرضه می شوند با شماره فنی یا کد فنی خاص، مطابق با بخش ها و قسمت های مختلف خودرو در دسترس قرار دارند. اگر به دنبال انتخاب و خرید بلبرینگ برای پراید هستید، مجموعه دانشنامه بلبرینگ شماره فنی بلبرینگ های پراید را به شما معرفی می کند. به عنوان مثال بلبرینگ هایی که برای چرخ های جلو و عقب پراید مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان پرفروش ‌ترین گزینه ‌ها با شماره فنی متفاوت، برای خودروهای پراید مدل قدیم و جدید در دسترس شما قرار دارند. برای آشنایی با نحوه انتخاب بلبرینگ و کسب اطلاعات تخصصی درباره این محصول با بخش مقالات دانشنامه بلبرینگ همراه باشید. بلبرینگ قیمت های متنوعی دارد اما شما می توانید بهترین قیمت را با بالاترین کیفیت در دانشنامه بلبرینگ تهیه کنید.

شماره فنی بلبرینگ های پراید

شماره فنی پرکاربردترین بلبرینگ های پراید

همانگونه که عنوان کردیم، با وجود اینکه برای بخش های مختلف خودروها، بلبرینگ ها در شماره فنی های منحصر به فرد تولید می شوند، ولی برخی از قطعات و بخش های خودروی پراید مانند چرخ جلو و چرخ عقب در کنار کلاچ و دینام نیاز به تغییر بیشتر بلبرینگ دارند.
به عنوان مثال اگر برای چرخ عقب پرایدهای قدیمی به دنبال بلبرینگ سایز کوچک هستید، این قطعات با شماره فنی ۱۱۷۴۹ و ۱۱710 در بازار عرضه می شوند.
این قطعه برای چرخ عقب پرایدهای نسل جدید در در شماره و کد فنی ۱۱۹۴۹ و ۱۱910 باید انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد.
اگر به دنبال انتخاب و خرید بلبرینگ چرخ جلو برای پرایدهای تولید قدیم هستید، به دنبال بلبرینگ ها با شماره فنی ۶۹۳۴۹ و ۶۹۳۱۰ باشید.
با این حال بلبرینگ های پراید در سایز بزرگ و برای استفاده در چرخ عقب مدل های قدیم و جدید با شماره فنی 44649 و 44610 گزینه های استاندارد شناخته می شوند.
اگر قصد خرید بلبرینگ تسمه تایم پراید را دارید، شماره فنی GT20040 آن را در نظر داشته باشید. برای کلاچ پراید نیز مدل VKC 3609 در دسترس قرار دارد.
سایر قطعات خودرو پراید که نیاز به بلبرینگ دارند، می توانند گزینه های زیر باشند:

  • دینام پراید با شماره فنی 6302_2RSC3
  • بلبرینگ شفت دوم گیربکس با شماره فنی ۳۲۲۰۴
  • بلبرینگ چرخ جلو پراید تولید جدید با شماره فنی GB 141
  • بلبرینگ شیار عمیق ته میل لنگ با شماره فنی 6202_2RSC3

شماره فنی پرکاربردترین بلبرینگ های پراید

دانشنامه بلبرینگ عرضه انواع بلبرینگ های پراید

در کنار تمام مدل هایی که بیان کردیم و به عنوان پرکاربردترین بلبرینگ های پراید شناخته می شوند، فروشگاه دانشنامه بلبرینگ مدل های دیگری از بلبرینگ پراید را برای استفاده در سایر قطعات، به شما عرضه می کند. برای انتخاب و خرید بلبرینگ پراید از مشاوره های دانشنامه بلبرینگ می توانید اطلاعات کافی به دست آورید. برای کسب اطلاعات درباره نحوه اندازه گیری لقی بلبرینگ به وبسایت دانشنامه بلبرینگ مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000