بلبرینگ حرارتی اس کا اف

بلبرینگ SKF چیست؟ در این مقاله از دانشنامه بلبرینگ به ارائه توضیحاتی درباره این موضوع و  بلبرینگ  حرارتی SKF می پردازیم.یکی از پیشگامان تولید بلبرینگ در کل دنیا، بلبرینگ‌ SKF است. این شرکت معتبر در صنعت بیرینگ جزء اولین شرکت‌ها در صنعت بلبرینگ، رولبرینگ، روغن‌های صنعتی، گریس و … است که بلبرینگ‌های خود را تحت استاندارد CE اروپا و تعداد قابل توجهی استانداردهای دیگر تولید و عرضه می‌کند که به علت رعایت اصول اولیه در تولید به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین تولید کنندگان بلبرینگ در جهان بدل شده است. کارخانه اصلی تولید این بلبرینگ سوئد بوده که امروزه با توجه گسترش شعب مختلف در اقصی نقاط اروپا و آسیا توانسته بیشتر نیاز صنایع را برطرف کند. این بلبرینگ به دلیل دارا بودن حد بالایی از استانداردهای جهانی برای بسیاری از ماشین‌های صنعتی به عنوان قطعه اصلی بسته می‌شدند. به علت مرکزیت دفتر اصلی SKF در سوئد عده‌ای بر این باورند که باید بر روی تمام این محصولات "ساخت سوئد" حک شده باشد درحالی که این یک باور بسیار اشتباه است!!! بلبرینگ اس کا اف امروزه در حدود 70 کشور، دارای مراکز خدمات مشتریان و کارخانه تولیدی است که به نسبت سیاست‌های این شرکت بر روی هر محصول نام کشوری که در آن ساخته شده حک شده است. برای بالا رفتن اطلاعات عمومی خوب است بدانید که اغلب بلبرینگ‌های اس کا اف موجود در ایران ساخت کشورهای ایتالیا، سوئد و آلمان است. حال آنچه کاربران از بلبرینگ اس‌کا‌ اف طلب می‌کنند این است که خصوصیاتی همچون ویژگی‌های کاربری مناسب و طول عمر بالایی که همیشه در تولیدات خود داشته‌اند را، حفظ کنند که البته رسیدن به این مرحله کار ساده‌ای نیست. همانطور که برای شرکت اس‌کااف با آزمون و خطاهای بسیار و هزینه‌های زیادی همراه بوده است. ما در دانشنامه بلبرینگ به عنوان نماینده اصلی برند SKF در ایران، تمام محصولات و خدمات شرکت اس کا اف را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات بلبرینگ SKF با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بلبرینگ حرارتی اس کا اف

خصوصیات بلبرینگ حرارتی

این نوع از بلبرینگ‌ها در دماهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند به همین دلیل باید قابلیت تحمل دماهای مختلف را داشته باشند بنابراین سعی می‌کنند در ساخت آن‌ها از آلیاژهای مخصوصی استفاده کنند که در دمای بالا دچار مشکل نشوند و در حرارت زیاد بدون آسیب به آلیاژهایشان بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. بلبرینگ‌های حرارتی یا به اصطلاح دما بالا با هدف افزایش قابلیت اطمینان بیرینگ و پایین آوردن پیچیدگی بیرینگ است. این نوع بیرینگ‌های دما بالا، تحمل دمای بالای 350 درجه سانتی‌گراد را دارند که این امر باعث کاهش هزینه در فرایندهای تولید می‌شود. چرا؟ زیرا که بلبرینگ‌های دما بالا بعد از کار کردن در دمای بسیار زیاد به سرعت خنک شده و عمر طولانی‌تری را خواهد داشت. البته ناگفته نماند که این درجه حرارت در هر بلبرینگ به نسبت قفسه ی ساچمه ها با هم متفاوت است و دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در گوشه‌هایی از صنعت کاربرد دارند. با توجه به دمای بالا در بلبرینگ‌های حرارتی:

  • پیچیدگی در ماشین‌ها کاهش می‌ یابد.
  • در بلبرینگ‌های دما بالا یاتاقان‌ها زیاد آسیب نمی‌بینند.
  • شوک حرارتی به ماشین‌ها کاهش می‌یابد.
  • کاهش اثرات زیست محیطی
  • بدون نیاز به روانکاری مجدد به جز در موارد فاقد حفاظ، می‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد.
  • این نوع از بلبرینگ‌ها بسیار در برابر خوردگی و ذرات خارجی مقاوم هستند.
  • همچنین یکی از خوبی های این نوع از بلبرینگ‌ها کارکرد بالای 1000 دور در دقیقه است.
  • و در آخر این نوع از بلبرینگ‌ها بهترین عملکرد را در محیط‌های گرم و خشک دارد.

 خصوصیات بلبرینگ حرارتی

دانشنامه بلبرینگ عرضه بلبرینگ حرارتی اس کا اف

این نوع بلبرینگ‌ها به علت استانداردها و کیفیت جهانی و اعتباری که در سال‌های اخیر کسب کرده‌اند، توانسته اند در بازار ایران نیز بسیار محبوب شوند و بازار فروش موفقی داشته باشند. البته این محبوبیت ضررهایی هم داشته که باعث شده افراد سودجو سعی در تولید این محصول به شکل تقلبی کنند یا بلبرینگ‌های چینی و به درد نخور را با تغییراتی به عنوان بلبرینگ‌های اس کا اف به فروش برسانند، که همین امر باعث شده تا کمی کار خریداران را در تشخیص اصل یا تقلبی بودن بلبرینگ‌ها سخت کند. توصیه‌ی ما به خریداران بلبرینگ SKF حرارتی این است که خرید خود از جای مطمئن انجام دهید و توقع قیمت ارزان را از این برند نداشته باشید و اگر فروشنده‌ای را پیدا کردید که به صورت غیر معمولی قیمت پایین برای این برند پیشنهاد داد، باید در اصل بودن این محصول شک کنید. ما در دانشنامه بلبرینگ با کیفیت‌ترین بلبرینگ‌های حرارتی اس کا اف را با معقول‌ترین قیمت ممکن در اختیار خریداران قرار می‌دهیم. همچنین ما شرایط دریافت مشاوره رایگان از متخصصان شرکت را برای خریدران عزیز فراهم کرده‌ایم که به این واسطه خریدارن می‌توانند به سادگی و بدون دلهره، بلبرینگ حرارتی اس کا اف اصل را تهیه کنند. ما در دانشنامه بلبرینگ بلبرینگ‌های حرارتی را با برگه ضمانت به فروش می‌رسانیم که این خود یکی از روش‌های تشخیص اصل و فرع بودن این محصول است، شما به واسطه این برگه می‌توانید استعلام اصل بودن محصول را بگیرید. از اعتماد به ما پشیمان نخواهید شد. کارشناسان ما در دانشنامه بلبرینگ شما را در انتخاب بلبرینگ SKF حرارتی مناسب همراهی خواهند کرد. 

نوشتن دیدگاه

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح تا 4 عصر

پنجشنبه ها 9 صبح تا 1 ظهر

خدمات مشتریان

آماده ی هر گونه پاسخگویی در زمینه انتقادات، شکایات و نیازهای مشتریان است. لطفا با شماره 0913000000 تماس بگیرید.

تلفن های تماس: 031-000000-0

موبایل: 09130000000